Gå til innhold

Vanlig tights eller mammatights


Michelin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg brukte begge deler, så det går fint an :)Men jeg likte best mammatights fordi da kunne jeg dra den godt over magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snudde bare de jeg hadde fra bør bak-fram. :) Så jeg kjøpte aldri gravidtights. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funket fint med vanlig thights. Så litt rart ut en stund når de endte midt på magen, men når den ble litt større hadde jeg bare thightsen under magen :) Hadde jo lange topper/tunika over uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også snudde bare de vanlige bak-frem. Syntes faktisk det funka bedre enn mamma-tightsene.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke livsnødvendig nei, men jeg syntes det var mye mer behagelig med mammatights.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker bare vanlig tights.. :) funker fint for meg, vil ikke bruke masse penger på klær jeg kun får brukt noen få måneder. Er nå 23 uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mammatights her!

kunne sikkert brukt vanlig og hatt den under magen, men jeg liker best å trekke den god opp over magen!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte vanlige tights, men brukte mamma strømpebuksene fra H&M, de var sykt gode :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammatights her, kan bruke vanlige hvis ikke strikken er veldig stram. En Mammatights fra hm koster vel rundt en hundrelapp så har ingen problem med å unne meg et par. Setter veldig pris på komfort nå som jeg er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte meg ett par rimlige i en/to str større enn jeg vanligvis bruker. Sitter veldig greit på meg nå i uke 35. Men synes det ser rart ut når strikken stopper midt på magen, men er vel bare meg som ser det :P

Bruker mammaskjørt eller kjoler/lange gensere over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

greit å bruke vanlige klær så lenge man kan, og så heller kjøpe noen mamma-plagg mot slutten. Jeg hadde 2 mammabukser forrige gang - brukte skjørt/kjoler/tunika for det meste. Tror jeg kjøpte et par mammatights de siste par månedene, ellers hadde jeg de andre under magen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vanlig! hatet å dra ting over magen, og foretrakk at de var under i steden. Gikk ikke mye opp i vekt på kroppen, så brukte fint mine gamle tights og strømpebukser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...