Gå til innhold

Han vil at jeg skal reise til han


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du er så søt TS!

Kos deg, han vil betale fordi han vil møte deg OG han har råd! Kos deg uten å være flau! Alternativet hadde jo vært at dere ikek fikk møte hverandre, og ingen hadde tjent på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest cashmoney

Å ikke ha penger som student er et tegn på evig latskap, det er så sykt lett å spare opp penger som student, jeg kom til bergen for 4 år siden med 60000,-, jeg har nå nærmere 250000... Er jo bare å ha en jobb eller to, og ikke bruke alle penger på dritt en ikke trenger. Selvfølgelig har jeg et studielån...

Og til spørsmålet ditt, selvfølgelig bør du si fra til han. Han vil ha deg hjem og det har du ikke penger til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

"Å ikke ha penger som student er et tegn på evig latskap"

Det er det dummeste jeg har hørt!:balltre: Du kjenner ikke alle studenter, deres liv, situasjon, eventuelle utgifter and the list goes on..men du kjenner ikke alle derfor faller den uttalelsen rett igjennom.

Håper du koste deg hos din kjære, TS! :klem:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Å ikke ha penger som student er et tegn på evig latskap, det er så sykt lett å spare opp penger som student, jeg kom til bergen for 4 år siden med 60000,-, jeg har nå nærmere 250000... Er jo bare å ha en jobb eller to, og ikke bruke alle penger på dritt en ikke trenger. Selvfølgelig har jeg et studielån...

Og til spørsmålet ditt, selvfølgelig bør du si fra til han. Han vil ha deg hjem og det har du ikke penger til...

Her overdriver du en god del. Det finnes mange krevende studier som det ikke er like lett å kombinere med deltidsjobb, så det er begrenset med ekstrainntekt man kan skaffe seg. I tillegg ønsker mange å leve bra, oppleve ting og ikke spare det man kan, noe som er helt greit. Men å ikke ha en krone i reserve i tilfelle uforutsette utgifter er elendig økonomisk planlegging.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HVorfor ikke? :(

Vi kranglet litt.. :sjenert: mye bedre egentlig, kanskje hvis vi blir venner igjen ( hater han akkurat nå:P) så reiser jeg dit igjen med mine egne penger.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du synes det er flaut, så kan du jo evt tilby å betale ham tilbake når du har penger?

Edit: så ikke de siste innleggene her..håper det ordner seg!

Endret av Mooria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei.. Hva skjedde?

Han sa haha, nå ler jeg litt.. men da jeg sa ok, betal billetten for meg, så sa han vi kan godt møtes på skype ikveld jenta mi, eller så kan du komme til meg.. skal ikke presse deg... følte liksom at han ikke ville betale da.. Men så kranglet vi pga andre greier.. jaja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...