Gå til innhold

Hvor mye skulle du hatt for å selge kroppen din?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest notetur nomen

Og jeg som vurderte å nevne deg i tråden om brukere vi liker. :frown:

:fnise:

Ja, men det at jeg syns han er et verdifullt tilskudd på KG, og har samme rett til å kryddre i diskusjonene,og ikke skal mobbes vekk bare fordi han har behov for å lange ut mot kvinner om sine frustrasjoner i skjul bak tastaturet, så betyr jo ikke det at jeg er enig med han i negginga hans. :skravle:

Jeg bare syns det var synd den gangen han forsvant, og likte å se at han var tilbake. Dessuten hadde jeg muligens drukket littepitt raki da jeg skrev akkurat det du siterer der. :fnise:

Du må jo få med deg at det er et latterfjes og et pop-cornfjes der også, fordi jeg syns han sier endel ting jeg siterer og uthever som er litt på.. tur, kan man kanskje kalle det? Men like fullt er nettopp den setningen jeg markerte der et varemerke som den fyren har.

Men det var sikker litt internt, og ja, jeg mistenkte at det kunne misforståes. Så takker for muligheten til å utdype. :takke:

Men du må jo innrømme at innleggene til den fyren er underholdning? :popcorn:

Endret av notetur nomen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dessuten hadde jeg muligens drukket littepitt raki da jeg skrev akkurat det du siterer der. :fnise:

"Littepitt" du liksom. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du BM2, er du og Steinar40 tvillinger? Dere har begge et så gjennomført negativt kvinnesyn at det er sykt.

Neppe. Tror jeg har for mange konkrete erfaringer å vise til. Er ikke løse luften meninger jeg legger frem for å si det slik.

Dessuten er jeg virkelig glad i kvinner, jeg bare stoler ikke på dem. Tror en må være masochistisk eller følelsesløs for å kunne forholde seg til vkinner over tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BM2?

Oh, my... Gamle bardun, hvordan har du det? Glad for å se deg! (For jeg skjønner det nok :Nikke:) Men det var hyggelig og jeg håper du ikke forsvinner igjen.

KG trenger deg, selv om de sikkert ikke skjønner det selv alle. ;)

Jo, takk.. Uh.. Menne, kan ikke si det ringer bjeller fra min forrige økt her :klo: Men alltid hyggelig å bli husket, om det er på det ene eller andre viset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne heller aldri solgt kroppen min, men nå er det ikke det man gjør ved prostitusjon,

Er det ikke?

Jo, det er det.

Man kan lyve til seg selv om mange ting, men innerst inne vet man allikevel hva det er som skjer.

Og uansett hvilke blankpussede ord man bruker om dette så vil det påvirke en, og den påvirkningen er ikke positiv. Uansett hva de som selger seg selv sier, for å trøste seg selv.

Hvis du hadde lest hele Cosettes innlegg og ikke kuttet av midt i første setning, ville du sett at det er du og andre som lyver for dere selv i den grad dere bruker uttrykket "å selge kroppen sin" om salg av seksuelle tjenester. Uttrykket "å selge kroppen sin" er tendensiøs uredelig ordbruk, en form for skjult argumentasjon der de som er imot at mennesker skal selge seksuelle tjenester tar voldsomt i og later som at den som selger seksuelle tjenester mister kroppen sin. Som Cosette skriver:

man selger en seksuell tjeneste som utføres med kroppen. Den som kjøper sex eier ikke den prostituertes kropp mer enn en ryggskadepasient eier en kiropraktors kropp, for eksempel.

Hva jeg skulle hatt for å selge sex er vanskelig å svare på, foreløpig er det ulovlig her til lands, og jeg har aldri havnet i situasjonen. Har ingen motforestillinger mot å selge sex i seg selv, men jeg dras ikke mot det heller. Spørs jo helt om det er en personlig avtale med én person, eller om det er snakk om organisert prostitusjon. Det kan absolutt være verdifullt og samfunnsnyttig å være prostituert, tenk på alle de alvorlig handikappede som gjerne må leve hele liv uten seksuell kontakt slik situasjonen er idag.

Jeg ville heller ikke solgt kroppen min, jeg vil gjerne beholde råderetten over egen kropp og også i fremtiden bestemme hva jeg skal bruke kroppen min til, enten jeg skulle velge å selge seksuelle tjenester (noe jeg kanskje kunne gjort hvis det hadde vært et større marked for det), eller andre fysiske tjenester (der jeg også bruker kroppen min en viss tid for en viss betaling) eller åndsarbeid (der jeg leier ut min know how og hjernekapasitet for en viss tid for en viss betaling). Jeg har for øvrig aldri hørt noen si at en åndsarbeider "selger hjernen sin". Og det gjør han selvsagt heller ikke. Etter at jobben er gjort er hjernen fortsatt hans. Slik kroppen fortsatt er sexarbeiderens kropp etter endt oppdrag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest notetur nomen

Hvis du hadde lest hele Cosettes innlegg og ikke kuttet av midt i første setning,

Hva vet du om hva jeg har lest? Og hva får deg til å tro at jeg gir en rats ass i dine meninger om hva jeg velger å sitere og svare på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva vet du om hva jeg har lest? Og hva får deg til å tro at jeg gir en rats ass i dine meninger om hva jeg velger å sitere og svare på.

Hvis du har lest det betyr det jo i tilfellle at du også "gir en rats ass" i saklig argumentasjon og argumentasjonsmessig redelighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som er glad i seg selv vil vel selge kroppen sin når de ikke må?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Tråden er grovryddet for sidespor, oppfordring til lovbrudd og tilsvar til dette.

Tråden stnges med dette.

Lille-pus (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...