Gå til innhold

Nosejob

Fremhevede innlegg

Gjest Eurodice
Skrevet

like greit som det er og ikke ha en eneste fetish kanskje? Jeg liker nese. har du noen fetisher? jeg synest det er bra med fetisher. det gir meg flere valgmuligheter i senga.

Det kommer vel an på om den aktuelle sengepartneren bifaller fetisjene dine og er med på dem.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer vel an på om den aktuelle sengepartneren bifaller fetisjene dine og er med på dem.

Trodde nesten det var inforstått jeg.

Gjest Eurodice
Skrevet

Trodde nesten det var inforstått jeg.

Det kan du vel ikke vite umiddelbart med en ny partner.

AnonymBruker
Skrevet

Det kan du vel ikke vite umiddelbart med en ny partner.

Hvem snakker om en ny partner da? ikke jeg. jeg har en kjæreste fra før. Hun er ikke noe nese person. så henne lar jeg være i fred. Jeg leiter derimot etter information om det på internett. og spør om hjelp. Ser ikke helt hvor du vil hen

Gjest Eurodice
Skrevet

Hvem snakker om en ny partner da? ikke jeg. jeg har en kjæreste fra før. Hun er ikke noe nese person. så henne lar jeg være i fred. Jeg leiter derimot etter information om det på internett. og spør om hjelp. Ser ikke helt hvor du vil hen

Jeg tror du må innse at ikke alle slags fetisjer kan virkeliggjøres. Hvordan i all verden tenker du at du skal få til å stikke penisen din, hvis den er av normal størrelse, inn i et annet menneskes nese?

Skrevet

Jeg tror det er ganske umulig å kunne "nesepule" ei jente. Men jeg skjønner jo at du har nesefetish, så hva om jenta på en måte stryker med nesa si over stasen sin osv? Det må da være bedre enn ingenting? ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det er ganske umulig å kunne "nesepule" ei jente. Men jeg skjønner jo at du har nesefetish, så hva om jenta på en måte stryker med nesa si over stasen sin osv? Det må da være bedre enn ingenting? ;)

Her har vi et godt konstruktivt inlegg. Takk for den Puremercy. det synest jeg faktisk var en knall bra ide :) Og den er meget gjenomførbar. Tror ikke det ville gjort damen noe heller :)

AnonymBruker
Skrevet

Så Morsom du er. Bare forde jeg har en fetish du ikke har, så betyr ikke det at jeg går på medisiner. Ikke vær ignorant, da ser du bare dum ut

Nå må du slutte å være så nesevis! :nei:

Gjest Levitate
Skrevet

Hva med øyet? En god gammeldags skullfuck!

Æsj, nå fikk jeg assosiasjoner til A Serbian Film.............. De som har sett den skjønner hva jeg mener.

AnonymBruker
Skrevet

Du mener jeg skal ikke få lov til og forsvare meg selv. for da er jeg nesevis? Hykler kaller man folk som deg
AnonymBruker
Skrevet

Ahh nå tokk jeg den. har nettopp ståt opp så var litt trett. Nesevis. Nese. nesefetish. morsomt

Skrevet

Her har vi et godt konstruktivt inlegg. Takk for den Puremercy. det synest jeg faktisk var en knall bra ide :) Og den er meget gjenomførbar. Tror ikke det ville gjort damen noe heller :)

Bare hyggelig. Ingenting er umulig, eller nesten ingenting da. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...