Gå til innhold

Nosejob

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vist det hadde gått ann og stike Kuken i nesen på en dame og knullet henne der. Ville dere gjort det da? jeg hadde prøvd det om det hadde gått ann. Har tilogmed leitet litt på nettet for og se om det går ann. Men desverre ikke funnet noe. Jeg tenker vist en dame har stor nese og en mann har liten kuk så må det vell gå ann?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke frisk.

• Liker 11
Gjest Huskatta
Skrevet

Prøv med en banan eller agurk i din egen nese så får du kjenne selv.

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke frisk.

Så siden jeg liker andre ting en deg så er jeg ikke frisk? det er da bra at du er en lege som vet hva du snakker om. Å nei vent. Du er ikke det. Må være en trist værden du lever i

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Vist det hadde gått ann og stike Kuken i nesen på en dame og knullet henne der. Ville dere gjort det da? jeg hadde prøvd det om det hadde gått ann. Har tilogmed leitet litt på nettet for og se om det går ann. Men desverre ikke funnet noe. Jeg tenker vist en dame har stor nese og en mann har liten kuk så må det vell gå ann?

Hva med øyet? En god gammeldags skullfuck!

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Tidg. Men jeg er seriøs. Tror dere at det kunne gått ann? Nesen altså. ikke øyet

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror, for å være seriøs, at det m¨å bli en ku eller hestenese du må stikke kuken inn i om du skal ha den i nesa til et levende vesen.. Jeg testa nettopp og jeg får så vidt fingeren i nesa, så om pikken din er større enn en middels kvinnelig pekefinger, så får du den ikke i nesa vår.. Men vær så snill, ikke besudle husdyrene heller, de har ikke bedt om det ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror, for å være seriøs, at det m¨å bli en ku eller hestenese du må stikke kuken inn i om du skal ha den i nesa til et levende vesen.. Jeg testa nettopp og jeg får så vidt fingeren i nesa, så om pikken din er større enn en middels kvinnelig pekefinger, så får du den ikke i nesa vår.. Men vær så snill, ikke besudle husdyrene heller, de har ikke bedt om det ;)

Ingen fare. Dyrene er trygge.Men nå er det jo noen damer som har større neser en andre. Og mangen menn med bitteliten tissemann. Så med rett kombo av mennesker så kan det kanskje gå ann? Vist vi alle samme nå hjælper verandre med og søke på nettet. Som en slags stor kollektiv gruppe, så er jeg sikker på at vi finner noe.

Skrevet

Haha. Det har jeg aldri tenkt på en gang :lur:

Skrevet

Så siden jeg liker andre ting en deg så er jeg ikke frisk? det er da bra at du er en lege som vet hva du snakker om. Å nei vent. Du er ikke det. Må være en trist værden du lever i

Nei, siden du liker ting som ikke er mulig, som vil være smertefullt for mottaker, som er grisete, som er unormalt osv osv osv, så er du ikke helt på nett. Det hører til i kategorien med de som putter hamster i analen m.m. Ikke bra.

• Liker 3
Skrevet

Det er sikkert mulig.

Om du er Pinoccio og lyver....

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, siden du liker ting som ikke er mulig, som vil være smertefullt for mottaker, som er grisete, som er unormalt osv osv osv, så er du ikke helt på nett. Det hører til i kategorien med de som putter hamster i analen m.m. Ikke bra.

Herregud. Nå er du bare teit. Hamster i analen? really? Er en grunn til at jeg tenker stor nese liten kuk. slik at det ikke skal gjøre vondt. jaja driv på med person angrep så mye du vil. er bare patetisk uansett. Kos deg videre med hamsteret ditt ;)

Gjest Hard Ride
Skrevet

Hey, det minner meg om en tråd på 4chan jeg så hvor en fyr hadde tatt en hodeskalle fra katakombene i Italia og...eh ja.

Kanskje dette er noe for TS?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hey, det minner meg om en tråd på 4chan jeg så hvor en fyr hadde tatt en hodeskalle fra katakombene i Italia og...eh ja.

Kanskje dette er noe for TS?

hehehe Nei det er jo i øret. Pluss det er en mann. Hadde det vært en dame :P Men nå er det i hovedsak Nesen jeg tenker på

Gjest Hard Ride
Skrevet

hehehe Nei det er jo i øret. Pluss det er en mann. Hadde det vært en dame :P Men nå er det i hovedsak Nesen jeg tenker på

k bro, bare i tilfelle du ville krydre opp sexlivet litt

AnonymBruker
Skrevet

Hvor er du Katten.? Dette er jo din greie!

• Liker 2
Skrevet

Din psycho! :sjokkert: kanskje du kan prøve å finne noen som er født uten neseskillevegg, evt har operert den bort..?

Skrevet

Kan vi jenter ikke få ha noen hull i fred og for oss selv da? Hvorfor må det puttes inn ting overalt?

:sjenert:

• Liker 5
Skrevet

Tipper du tenner dama di med å snakke dirty om nesa hennes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...