AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #21 Skrevet 28. mars 2012 Tipper du tenner dama di med å snakke dirty om nesa hennes. Hun har desverre ikke samme fasination for neser som jeg har.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #22 Skrevet 28. mars 2012 Har du ikke hørt uttrykket "det er bedre å stikke nesa i andres saker enn å stikken saken i andres neser"? Det er noe i det. Og nei, jeg tror ikke det finnes damer med så store nesebor og menn med så tynne peniser at nesesex er en mulighet. Men mulig dette hadde vært en ide til sexleketøybransjen, en diger nese-fleshlight eller noe. Du får legge inn et forslag. 4
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #23 Skrevet 28. mars 2012 Har du ikke hørt uttrykket "det er bedre å stikke nesa i andres saker enn å stikken saken i andres neser"? Det er noe i det. Og nei, jeg tror ikke det finnes damer med så store nesebor og menn med så tynne peniser at nesesex er en mulighet. Men mulig dette hadde vært en ide til sexleketøybransjen, en diger nese-fleshlight eller noe. Du får legge inn et forslag. hehehe. Jeg har faktisk alldri hørt det utrykket før Men det er sikkert mye deiligere og stikke saken i andres neser. :)Er det seriøst ingen info på nettet og oppdrive om dette?
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #25 Skrevet 28. mars 2012 Hva med sex i armhulen? Det er ikke ukjebnt faktisk. og heter faktisk. Og gjøre en Norsk. Gresk er analsex. og Norsk er og pule armhulen
Spiralis Skrevet 28. mars 2012 #26 Skrevet 28. mars 2012 Det er ikke ukjebnt faktisk. og heter faktisk. Og gjøre en Norsk. Gresk er analsex. og Norsk er og pule armhulen Verden er ... mangfoldig.
Gjest "gjest" Skrevet 28. mars 2012 #27 Skrevet 28. mars 2012 Vist det hadde gått ann og stike Kuken i nesen på en dame og knullet henne der. Ville dere gjort det da? jeg hadde prøvd det om det hadde gått ann. Har tilogmed leitet litt på nettet for og se om det går ann. Men desverre ikke funnet noe. Jeg tenker vist en dame har stor nese og en mann har liten kuk så må det vell gå ann? Hvis man renner rundt med en holdning om at der det er hull, der er det håp, så går alt an.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #28 Skrevet 28. mars 2012 Verden er ... mangfoldig. Jeg kan si såpass at jeg har faktisk prøvd en Norsk hehehe. Men det søg. Var vanskelig og finne en god stilling til det. og den sklei liksom ned og ut hele tiden Så jeg satser heller på et hull. Du har jo hørt Orddtaket ( Every hole is a goal) :D
Spiralis Skrevet 28. mars 2012 #29 Skrevet 28. mars 2012 Jeg kan si såpass at jeg har faktisk prøvd en Norsk hehehe. Men det søg. Var vanskelig og finne en god stilling til det. og den sklei liksom ned og ut hele tiden Så jeg satser heller på et hull. Du har jo hørt Orddtaket ( Every hole is a goal) :D Ja ja. Hver sin smak.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #30 Skrevet 28. mars 2012 Ja ja. Hver sin smak. Men når det kommer til min smak. så er det på en måte en brus som ingen butikker selger. Som sagt. finner ingenting om puling av neser på nettet. Og jeg har brukt iallefall overkant av 4 timer på og leite. Så litt hjelp hadde vært flott
Spiralis Skrevet 28. mars 2012 #31 Skrevet 28. mars 2012 Men når det kommer til min smak. så er det på en måte en brus som ingen butikker selger. Som sagt. finner ingenting om puling av neser på nettet. Og jeg har brukt iallefall overkant av 4 timer på og leite. Så litt hjelp hadde vært flott Tror ganske enkelt må inse at du har både anatomien og "legningen" mot deg. Så store nesebor og så små peniser tilhører til skjeldenhetene innefor menneskers anatomi. I tillegg så tror jeg man kan betegne "nesofili" som en anelse obskurt innenfor seksualiteten. ... om du skulle finne noe om det så må du si fra!
Gjest Eurodice Skrevet 28. mars 2012 #32 Skrevet 28. mars 2012 Vist det hadde gått ann og stike Kuken i nesen på en dame og knullet henne der. Ville dere gjort det da? jeg hadde prøvd det om det hadde gått ann. Har tilogmed leitet litt på nettet for og se om det går ann. Men desverre ikke funnet noe. Jeg tenker vist en dame har stor nese og en mann har liten kuk så må det vell gå ann? Har du glemt pillene dine idag?
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #33 Skrevet 28. mars 2012 Har du glemt pillene dine idag? Så Morsom du er. Bare forde jeg har en fetish du ikke har, så betyr ikke det at jeg går på medisiner. Ikke vær ignorant, da ser du bare dum ut 1
Gjest "gjest" Skrevet 28. mars 2012 #34 Skrevet 28. mars 2012 Så Morsom du er. Bare forde jeg har en fetish du ikke har, så betyr ikke det at jeg går på medisiner. Ikke vær ignorant, da ser du bare dum ut Vel, den her nesefetisjen din er litt vel spesiell.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #35 Skrevet 28. mars 2012 Vel, den her nesefetisjen din er litt vel spesiell. Spesiel er den nokk ja. Er nokk derfor jeg ikke finner en dritt på nettet. Men så kan vi ikke alle være A4 heller
Gjest Eurodice Skrevet 28. mars 2012 #36 Skrevet 28. mars 2012 Spesiel er den nokk ja. Er nokk derfor jeg ikke finner en dritt på nettet. Men så kan vi ikke alle være A4 heller Det var en underlig konklusjon å trekke. Alle vi som ikke har sansen for nesesex og synes det er i overkant sært, er A4-mennesker?
Gjest "gjest" Skrevet 28. mars 2012 #37 Skrevet 28. mars 2012 Spesiel er den nokk ja. Er nokk derfor jeg ikke finner en dritt på nettet. Men så kan vi ikke alle være A4 heller Like greit å ikke ha interesse for nesesex, ja.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #38 Skrevet 28. mars 2012 Det var en underlig konklusjon å trekke. Alle vi som ikke har sansen for nesesex og synes det er i overkant sært, er A4-mennesker? Det sa jeg ikke. Er nå dere som kaller meg spesiel. så da kan jeg vell regne med at jeg ikke er A4
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #39 Skrevet 28. mars 2012 Like greit å ikke ha interesse for nesesex, ja. like greit som det er og ikke ha en eneste fetish kanskje? Jeg liker nese. har du noen fetisher? jeg synest det er bra med fetisher. det gir meg flere valgmuligheter i senga.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #40 Skrevet 28. mars 2012 Til dere som er så dømmendes ovenfor hva man liker sexuelt. forutenom at dere er utroligt ignorante. så blir det litt som ( Hey jeg liker Cola. alle som ikke liker cola men heller like Pepsi er teite og har glemt pillene sine idag osv) med andre ord Idiotisk. Er glad jeg ikke kjenner slike folk i virkeligheten. Foretrekker virkelighets nerme folk som ikke dømmer folk for sinne sexuelle prefferanser. Minner meg litt om homophober som dømmer homofile folk for deres sexuelle prefferangser. Og insnervete folk som det er folk som jeg har null respekt for. Kjenner faktisk ingen som har noen som helst respekt for folk som det. men men. Nå når det er sagt- Så tar je gjerne imot positive inspill om nese sex ideen Nysjerige spørsmåll også. Men tror ikke jeg gidder og svare på flere idiot spørsmål som er dårlige skjulte person angrep. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå