Gå til innhold

Hvem er den rareste personen du kjenner?


Måndagsbarn

Anbefalte innlegg

WOW :eeeh: Her snakker vi!

Vet du hvordan det gikk med han etterpå?

Jeg har hørt veldig lite etterpå, annet enn et kort postkort fra han, men jeg tror det gikk bra til slutt. Nå er det en del år siden. Han dro iallefall hjem til familien sin etterpå, men han har fortsatt ikke gitt opp drømmen sin i følge kortet. Det viktigste var det at familien fant han og fikk stoppet han før det gikk riktig så galt. Jeg hadde ikke snøring på det han hadde gjort, men visstnok hadde de andre ansatte og foreldrene mine tatt kontakt med familien hans da han begynte å brette ut om planene sine. Han har alltid vært en person litt utenom det vanlige, men jeg hadde aldri trodd at han tenkte i de baner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Badabing

En venninne av tanten min er ganske rar. De var i en slags hippiegjeng før i tiden, og hun lever fortsatt litt i den tiden. Hun har en ombygd bobil som det står peace på, har regnbueflagg og sånne hippietegn. Den reiser hun rundt i. Veldig opptatt av mayakalenderen og å samle hermetikk i kjelleren i tilfelle verden går under, og hun vil helst dyrke alt av egne grønnsaker selv. Men hun er en veldig spennende og hyggelig person :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søsteren til en venninne av mamma er litt spesiell. Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive henne, men hun er noe for seg selv. Men hun er koselig også da.

Så går jeg i klasse med en gutt med en litt rar humor, og som alltid kommer med de samme tingene om og om igjen, så mange av tingene han sier har vi på folkehøgskolen hørt veldig mange ganger kan du si.

Vi har en herlig rektor her på folkehøgskolen, men det som er rart med han er at han snakker med pinner. Ja, det går an for ham hvertfall. Han har flere pinner hjemme hos seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne av tanten min er ganske rar. De var i en slags hippiegjeng før i tiden, og hun lever fortsatt litt i den tiden. Hun har en ombygd bobil som det står peace på, har regnbueflagg og sånne hippietegn. Den reiser hun rundt i. Veldig opptatt av mayakalenderen og å samle hermetikk i kjelleren i tilfelle verden går under, og hun vil helst dyrke alt av egne grønnsaker selv. Men hun er en veldig spennende og hyggelig person :)

Hun hørtes faktisk utrolig søt ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på barneskolen med en fyr som var noe for seg selv. Han hadde alltid sånn her lue på seg :fnise:

Han rakk opp hånden hele tiden og brukte ekstremt vanskelige ord, som ingen andre i klassen visste hva betydde. Type fundamentalistisk, grunnleggende o.l (Må nevne vi gikk i 3. klasse). En gang i 6. skulle vi ha foredrag om hva vi ville, og alle hadde om hester, fotball, hunder o.l, men han hadde om "Churchill's sitater". I friminuttet var han alltid alene og satt og leste tykke bøker, Ringenes Herre f.eks.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gikk på barneskolen med en fyr som var noe for seg selv. Han hadde alltid sånn her lue på seg :fnise:

Han rakk opp hånden hele tiden og brukte ekstremt vanskelige ord, som ingen andre i klassen visste hva betydde. Type fundamentalistisk, grunnleggende o.l (Må nevne vi gikk i 3. klasse). En gang i 6. skulle vi ha foredrag om hva vi ville, og alle hadde om hester, fotball, hunder o.l, men han hadde om "Churchill's sitater". I friminuttet var han alltid alene og satt og leste tykke bøker, Ringenes Herre f.eks.

Du vet ikke hvordan det har gått med ham, da? Høres ut som en klok kar! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bekjent av meg er litt sær. Når han spør om vi andre vil finne på noe med ham, formulere han det omtrent slik:

Jeg vil gjerne gjøre X, men har ingen å gjøre X med. Med mindre du sier ja til å gjøre X med meg. Har du tid til å gjøre X med meg en dag? Jeg kan gjøre X når som helst dette året.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken am

Ja hahahahahaha!

Jeg gikk i klasse med bl a to gutter.

Den ene et utskudd og forstår ikke at andre ler AV han, ikke MED han. Den andre den kjekke populære vestkantgutten.

Utskuddet hang som en bleieunge på den populære...tok bilder av de to sammen og hang opp i klasserommet :ler:

Hadde med seg kameraet og viste han bilder av julefeiringen med bestemoren og bestefaren hans.

Han mangler en del sosiale antenner og det undres om han har asb(p?)erger...

I tillegg hadde vi en annen sær sær gutt i klassen.

Veldig stille og forsiktig. Men et raserianfall fra helvete uten like.

På fest dukket han opp i kiss kostymer :klo:

Endret av frøken am
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...