Gå til innhold

Er dette sex?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, det er sex.

Du spiser noe uansett hvilket produkt du får ned i fordøyelsen, og du har sex uansett hvordan du stimulerer kjønnsorganet.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

så om en jente er skikkelig løs på tråden og suger og ronker ulike gutter hver eneste helg, men går aldri lenger. hun har bare blitt penetrert av en gutt før.

etter lang lang tid blir hun sammen med en gutt, og hun suger han. han blir imponeeeeeert over hvor god hun er, og at det virker som hun ikke har gjort annet enn å suge i livet sitt.

"hvor man har du hatt sex med a!?" spør den nye kjæresten overrasket.

svarer du" kun èn!" da?

(de som mener at oralsex ikke er sex altså)

da hadde jeg sagt " jeg har hatt oralsex med 11 gutter, men jeg har aldri hatt samleie med noen"

Dersom du ser på seksuelle handlinger som synonymt med å ha sëx, hvor går da grensa? Er det ved suging/slikking? Eller er det ved runking/fingring? Har jeg hatt sex dersom jeg tafser på puppene til ei jente? Eller kanskje dersom jeg motorboater henne? Hva om jeg ligger oppå ei jente med klærne på, kysser og "jokker" på henne? Eller kanskje danser tett med henne? Alt dette er jo seksuelle handlinger. Men nå begynner listen å bli veldig lang...

Endret av eriden
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Hvis jenta blir seksuelt stimulert av å oppmerksomhet på brystene, er det absolutt sex. Jeg har fått orgasme KUN av å bli slikket og bitt der.

Spørsmålet er vel heller hvorfor TS ønsker å få sex definert.

Er "å ha sex" et udefinert uttrykk?, eller et samlebegrep for seksuelle handlinger?

Hvis sex kun er penetrering av en penis i en vagina, har dere ikke hatt sex.

Hva er poenget til TS? Vil TS at de ikke skal ha hatt sex? Eller vil TS at de skal kalle det sex? Eller vil TS vite om andre mennesker kommer til å si at de har hatt sex?

Jeg tipper TS egentlig tenker på sex som viktig, og kanskje tror at beføling, munnsex og stimulering ikke er like "alvorlig" og viktig.

Kanskje TS er bekymret for at den andre personen som var med på dette skal nedgradere dette til mindre viktig, "siden det ikke var sex".

Om du har lyst til å kalle det sex eller om du har lyst til å kalle det intim kos, for å føle deg bedre, gjør du det. Hvis du vil ha kjærlighet, drit i definisjonene våre, og bare tilbring tid med fyren. Hvis du vil ufarliggjøre situasjonen, ved å kalle det roting eller noe annet, så gjør du det.

Livet er kort. Det er ikke så farlig.

Endret av voksendame56

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...