Gå til innhold

Er dette sex?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er deres definisjon på sex?

Ble med en gutt hjem i helgen. I mine øyne hadde vi ikke sex. Vi klinte, han fingret meg og jeg sugde han.

Ville dere ha kalt dette for sex?

Videoannonse
Annonse
Gjest Indra
Skrevet

Selvfølgelig er det sex.

Sex må ikke inneholde samleie.

• Liker 9
Skrevet

Ja, det er definitivt sex. :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei søren! Da har jeg hatt sex med 5 menn og ikke 3.

Holder meg til min definisjon jeg :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Det er vel en grunn til at det kalles oralsex, ikke oralkosing...

Ja, det er sex.

• Liker 3
Skrevet

Nei søren! Da har jeg hatt sex med 5 menn og ikke 3.

Holder meg til min definisjon jeg :fnise:

Nesten som Bill Clinton? Hadde heller ikke hatt sex med hun Monica Levinsky, bare stappet en sigar opp i vaginaen hennes! (og kanskje litt mer da...) :hoppendeglad: :hoppendeglad:

AnonymBruker
Skrevet

Tragisk, selvfølgelig er det sex

alt som innebærer berøring av kjønnsorganer er sex, kanskje til og med bare puppestimulering

Gjest Purple Haze
Skrevet

Selvfølgelig. Sex er da mye mer enn bare samleie. Om kjæresten din hadde klint, fingret og blitt sugd av en annen jente, ville du da ment at de bare koste, og det var no big deal?

• Liker 2
Skrevet (endret)

Verken jeg eller kompisene mine ville sagt "vi hadde sex" dersom det ikke involverte penetrering.

Endret av eriden
  • Liker 5
Skrevet

Det er jo en seksuell aktivitet, men nei. Dersom noen skal svare på hvor mange de har hatt sex med så svarer man jo hvor mange man har hatt samleie med.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det er definitivt sex.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For meg er sex penetrering, mens fingring er fingring, suging er suging osv..:)

Fingring/suging/slikking/klining med andre er selfølgelig like ulovlig i et forhold som selve sexen, så akkurat det "argumentet" en over her kommer med blir litt teit:)

Så nei, jeg ville ikke sagt dere hadde sex. Oralsex hadde dere da, men det er ikke ordentlig sex(i mine øyne), aka ikke "enda en" på sexlisten - men enda en du har klint med og sugd!

• Liker 4
Skrevet

Selvfølgelig. Sex er da mye mer enn bare samleie. Om kjæresten din hadde klint, fingret og blitt sugd av en annen jente, ville du da ment at de bare koste, og det var no big deal?

Om kjæresten din hadde rotet med en annen jente, så synes du sikkert syntes det er en big deal. Men hva i all verden har det med trådstarters innlegg å gjøre..?

AnonymBruker
Skrevet

Det blir jo ikke helt riktig å argumentere slik.

Hvis kjæresten min koste med puppene til en annen jente så har han jo ikke hatt sex, han har "bare" kost, men det er ikke greit av den grunn.

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

til dere som ikke synes at oralsex er sex- hvor gamle er dere?

jeg har på følelsen av at dere er ganske så unge, for jeg synes at de litt yngre i dag har et veldig mye mindre personlig forhold til sex enn de som er litt eldre...

• Liker 2
Gjest badeand1
Skrevet (endret)

.

Endret av Mortem
AnonymBruker
Skrevet

Ikke at det spiller noen rolle, men ja det er sex. Jeg har hatt sex med 16 stykker. Først da jeg begynte å ha sex med andre kvinner skjønte jeg at oralsex er akkurat like mye sex som noe annet. :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg regner ikke med de personene jeg har rotet med, selv ikke de som jeg har sugd/blitt fingret av, med i antall sexpartnere. Det er jo en form for sex, men jeg teller altså antall partnere kun med penetrering.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ehh.....Når jeg tenker på hvor mange jeg har hatt sex med, så tenker jeg kun at jeg har hatt sex med samboeren min gjennom de siste 5 årene. Har seriøst aldri ten kt på 3 gutter jeg tidligere har "drevet med" som at jeg har hatt SEX med disse?! Neineinei....Selvom jeg har runket 3 andre enn samboeren min (FØR vi møttes såklart) så mener ikke jeg at jeg har hatt SEX med 4 stk totalt. :nei:

-Jeg har hatt SEX med èn, og "drevet med" 3. - Min konklusjon. Har aldri tenkt annerledes på det....Er jeg den eneste???? :lete:

• Liker 2
Skrevet

Ehh.....Når jeg tenker på hvor mange jeg har hatt sex med, så tenker jeg kun at jeg har hatt sex med samboeren min gjennom de siste 5 årene. Har seriøst aldri ten kt på 3 gutter jeg tidligere har "drevet med" som at jeg har hatt SEX med disse?! Neineinei....Selvom jeg har runket 3 andre enn samboeren min (FØR vi møttes såklart) så mener ikke jeg at jeg har hatt SEX med 4 stk totalt. :nei:

-Jeg har hatt SEX med èn, og "drevet med" 3. - Min konklusjon. Har aldri tenkt annerledes på det....Er jeg den eneste???? :lete:

Nei, ikke i det hele tatt! Jeg regner på samme måte :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...