Gå til innhold

Er dette sex?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Om det der ikke er sex, betyr det at alle lesber som ikke bruker strap-on er jomfru? :P

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I min verden så er sex penetrering, jeg regner ikke oralsex og fingring som sex. En sexuell handling, ja, men ikke sex.

Hvis jeg suger mannen min så regner jeg ikke det som vi har hatt sex.

Når det gjelder lesbiske så får de ta sin tolkning.

Jeg er 30 hvis noen lurte.

AnonymBruker
Skrevet

Om det der ikke er sex, betyr det at alle lesber som ikke bruker strap-on er jomfru? :P

De har kun hatt jentesex, ikke sex ja :)

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

:ler:

Endret av NozMonster
AnonymBruker
Skrevet

Blir helt satt ut jeg. Er jo helt på trynet. Ungdommen nå til dags altså!

AnonymBruker
Skrevet

Ehh.....Når jeg tenker på hvor mange jeg har hatt sex med, så tenker jeg kun at jeg har hatt sex med samboeren min gjennom de siste 5 årene. Har seriøst aldri ten kt på 3 gutter jeg tidligere har "drevet med" som at jeg har hatt SEX med disse?! Neineinei....Selvom jeg har runket 3 andre enn samboeren min (FØR vi møttes såklart) så mener ikke jeg at jeg har hatt SEX med 4 stk totalt. :nei:

-Jeg har hatt SEX med èn, og "drevet med" 3. - Min konklusjon. Har aldri tenkt annerledes på det....Er jeg den eneste???? :lete:

- Jeg som skrev dette. Det er klart fingring/ runking/ suging er seksuelle handlinger, men i mine øyne har jeg virkelig aldri tenkt på det som om at jeg "har hatt sex" med disse 3 jeg "rotet" med da jeg var yngre.

Jeg blir "småpaff" av å lese at folk regner noen de kun har fingra/ runka/ sugd som en de "har hatt sex" med? I mine øyne har de heller "drevet sammen" / "rotet".

Forstår det utifra denne tråden slik at andre sitter paffe fordi flere (som meg) ikke regner dette som noen de "har hatt sex" med? Jeg er som sagt minst like paff over det motsatte....

Ikke så rart at gjennomsnittlig antall sexpartnere gjennom livet (ca 7 for kvinner?) er så "høyt",da ( Høyt tatt i betraktning at flere som meg møter livsledsageren sin tidlig, og holder sammen "for alltid"- forhåpentligvis:) ) -snittet både for de som møter sin tilkomne tidlig, og for de som utforsker litt lenger, øker jo "raskt" hvis de man har "rotet med" teller......

Jeg ihvertfall hatt èn sexpartner, ikke 4. :lete:

• Liker 1
Skrevet

hallo alle sugejenter og fingrejenter der ute! Dere er akkurat like horete som alle oss andre. De mennene dere suger og som fingrer dere, teller med i statistikken - så dere må ikke tro at dere er noe mer uskyldig kun fordi dere ikke har kuk i fitte!

I gamle dager betydde "roting" klining og i verste fall litt tafsing på pupper. Er det rart verden går til helvete?

• Liker 3
Gjest Purple Haze
Skrevet

- Jeg som skrev dette. Det er klart fingring/ runking/ suging er seksuelle handlinger, men i mine øyne har jeg virkelig aldri tenkt på det som om at jeg "har hatt sex" med disse 3 jeg "rotet" med da jeg var yngre.

Jeg blir "småpaff" av å lese at folk regner noen de kun har fingra/ runka/ sugd som en de "har hatt sex" med? I mine øyne har de heller "drevet sammen" / "rotet".

Forstår det utifra denne tråden slik at andre sitter paffe fordi flere (som meg) ikke regner dette som noen de "har hatt sex" med? Jeg er som sagt minst like paff over det motsatte....

Ikke så rart at gjennomsnittlig antall sexpartnere gjennom livet (ca 7 for kvinner?) er så "høyt",da ( Høyt tatt i betraktning at flere som meg møter livsledsageren sin tidlig, og holder sammen "for alltid"- forhåpentligvis:) ) -snittet både for de som møter sin tilkomne tidlig, og for de som utforsker litt lenger, øker jo "raskt" hvis de man har "rotet med" teller......

Jeg ihvertfall hatt èn sexpartner, ikke 4. :lete:

Du lurer jo ingen andre enn deg selv, så det bryr ikke meg ;)

Men jeg lurer veldig på hvordan du kan si at du har utført seksuelle handlinger men ikka hatt sex? :klo: Sex = seksuell handling.

Å si rotet/driver med er bare andre ord for sex.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

hallo alle sugejenter og fingrejenter der ute! Dere er akkurat like horete som alle oss andre. De mennene dere suger og som fingrer dere, teller med i statistikken - så dere må ikke tro at dere er noe mer uskyldig kun fordi dere ikke har kuk i fitte!

I gamle dager betydde "roting" klining og i verste fall litt tafsing på pupper. Er det rart verden går til helvete?

amen

Skrevet (endret)

Å shit, da har jeg kommet helt ut av tellinga... :gjeiper:

:fnise:

Endret av loffen
Skrevet

Verken jeg eller kompisene mine ville sagt "vi hadde sex" dersom det ikke involverte penetrering.

Sjæl!

For å komme på lista mi må du nesten ha gått "all the way". Men jeg tror nok dette er veldig individuelt, lista er jo i utgangspunktet ikke spennende for andre enn deg selv. Og derfor er det jo bare for å vite sjøl og definere på en måte du er komfortabel med, så dere som mener at "man lurer bare seg selv" blir litt for tamt.

Kanskje for min del så går det nok mye på at jeg sjeldent bare småtafser på en kar (ronke, fingre), men at det oftest ender opp med sex i løpet av tiden vi holder på. Derfor har jeg nok ikke så mange jeg må drive å ta stilling til dette med, og de få det er er bare ikke sex for min del. Seksuell handling, sex, smechs, kall det hva du vil. Dette handler om definering, og jeg definerer ikke oralsex som sex i den forstand. (Selvom jeg VET at oralsex er sex det også, men ikke i et slikt spørsmål nei...)

• Liker 1
Gjest Purple Haze
Skrevet

Sjæl!

For å komme på lista mi må du nesten ha gått "all the way". Men jeg tror nok dette er veldig individuelt, lista er jo i utgangspunktet ikke spennende for andre enn deg selv. Og derfor er det jo bare for å vite sjøl og definere på en måte du er komfortabel med, så dere som mener at "man lurer bare seg selv" blir litt for tamt.

Kanskje for min del så går det nok mye på at jeg sjeldent bare småtafser på en kar (ronke, fingre), men at det oftest ender opp med sex i løpet av tiden vi holder på. Derfor har jeg nok ikke så mange jeg må drive å ta stilling til dette med, og de få det er er bare ikke sex for min del. Seksuell handling, sex, smechs, kall det hva du vil. Dette handler om definering, og jeg definerer ikke oralsex som sex i den forstand. (Selvom jeg VET at oralsex er sex det også, men ikke i et slikt spørsmål nei...)

Tamt?

Det som er tamt er vel å påstå at seksuell aktivitet ikke er sex. Hvor tror du ordet sex kommer fra?

• Liker 1
Skrevet

Tamt?

Det som er tamt er vel å påstå at seksuell aktivitet ikke er sex. Hvor tror du ordet sex kommer fra?

Ikke tamt, men feil i den forstand. Da jeg mener det handler om individuell definering når det kommer til dette type spørsmål. Derfor jeg mener det blir feil å si at man bare lurer seg selv hvis man ikke har lik oppfatting som alle andre.

Feil ordbruk, beklager.

• Liker 1
Skrevet

jeg definerer sex som at en gutt har sin tiss inne i en jentes vagina, jeg da. for eksempel ville jeg ikke si at jeg har hatt sex før han faktisk har vært inne i meg?

Gjest Purple Haze
Skrevet

Ikke tamt, men feil i den forstand. Da jeg mener det handler om individuell definering når det kommer til dette type spørsmål. Derfor jeg mener det blir feil å si at man bare lurer seg selv hvis man ikke har lik oppfatting som alle andre.

Feil ordbruk, beklager.

Individuell definering? Sex er sex, uansett hva slags ord man bruker. Seksuell handling er og blir sex.

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

så om en jente er skikkelig løs på tråden og suger og ronker ulike gutter hver eneste helg, men går aldri lenger. hun har bare blitt penetrert av en gutt før.

etter lang lang tid blir hun sammen med en gutt, og hun suger han. han blir imponeeeeeert over hvor god hun er, og at det virker som hun ikke har gjort annet enn å suge i livet sitt.

"hvor man har du hatt sex med a!?" spør den nye kjæresten overrasket.

svarer du" kun èn!" da?

(de som mener at oralsex ikke er sex altså)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Se for deg senarioet: jente har aldri hatt samleie med en gutt, men har hatt mye oralsex og det som følger med. Hun treffer en mann, de blir kjærester, han spør hvor mange hun har ligget med, hun sier 11, de har samleie for første gang og han peiser på som om han har sex med ei som har hatt SAMLEIE med 11 gutter. Not good :nei:

Skrevet (endret)

Hvor går grensen isåfall? Om en tar kysser på pupper mens man kliner, har man sex? :O

Det er jo en seksuell handling

Endret av Dolly-Duck
Skrevet

Hvor går grensen isåfall? Om en tar kysser på pupper mens man kliner, har man sex? :O

Det er jo en seksuell handling

det er hvertfall ikke sex! det er bare tafsing.. :sjenert:

Gjest NozMonster
Skrevet

Se for deg senarioet: jente har aldri hatt samleie med en gutt, men har hatt mye oralsex og det som følger med. Hun treffer en mann, de blir kjærester, han spør hvor mange hun har ligget med, hun sier 11, de har samleie for første gang og han peiser på som om han har sex med ei som har hatt SAMLEIE med 11 gutter. Not good :nei:

da hadde jeg sagt " jeg har hatt oralsex med 11 gutter, men jeg har aldri hatt samleie med noen"

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...