Erotisk Flukt Skrevet 26. mars 2012 #41 Skrevet 26. mars 2012 For meg virker det nesten som at han ikke svarer for å roe henne ned, for å unngå mas. Man må ikke svare på absolutt alt, og det til enhver tid når man ikke er kjæreste med en annen person. Det kan være slik at han har andre jenter han prater med, for han er jo ikke eksklusiv. Men mitt råd til deg, pike, er å ta det chill, ikke analyser så mye, ikke mas, lev livet, flørt med andre gutter. Han fyren tar kontakt om han er interessert i mer, hvis ikke, har du fått opplevd bra sex. Hva er tapet her? Munn og mæle? -Domino 1
loca11 Skrevet 26. mars 2012 Forfatter #42 Skrevet 26. mars 2012 Han er mye eldre enn meg,og han gjør det klart ofte. Ser ut som han ikke vil se ut som den som jager jenta. Han er ganske sånn asosial aktig før vi hadde sex, han er sånn med alle, så tror det er sånn han er som person. Jeg vet at han er tiltrukket av meg ,det er ikke det jg beskymrer meg for. Men jeg vil rett og slett at han skal løpe etter meg som de andre guttene men han er ikke sånn. JEG HAR TAKKET nei og gitt rødt kort til 3 gutter nå for han her. Så nå skal jeg invistere tiden min i å få han. Jeg er sånn når jeg bestemmer meg for å få en så må jeg ha han. Men jeg vil ikke virke for desperat det er det, jeg tenker for mye. Jeg ringer i morgen og ser hva som skjer, det er ikke verdens undergang :D!
loca11 Skrevet 26. mars 2012 Forfatter #43 Skrevet 26. mars 2012 Han er mye eldre enn meg,og han gjør det klart ofte. Ser ut som han ikke vil se ut som den som jager jenta. Han er ganske sånn asosial aktig før vi hadde sex, han er sånn med alle, så tror det er sånn han er som person. Jeg vet at han er tiltrukket av meg ,det er ikke det jg beskymrer meg for. Men jeg vil rett og slett at han skal løpe etter meg som de andre guttene men han er ikke sånn. JEG HAR TAKKET nei og gitt rødt kort til 3 gutter nå for han her. Så nå skal jeg invistere tiden min i å få han. Jeg er sånn når jeg bestemmer meg for å få en så må jeg ha han. Men jeg vil ikke virke for desperat det er det, jeg tenker for mye. Jeg ringer i morgen og ser hva som skjer, det er ikke verdens undergang :D!
Erotisk Flukt Skrevet 26. mars 2012 #44 Skrevet 26. mars 2012 Du vet han er tiltrukket av deg, du vet han er litt tilbaketrukket og han sier stadig at han er eldre enn deg. Likevel så velger du ikke høre på noe av dette, og heller gå enda mer offensivt til verk? Han vil ikke løpe etter deg som andre ungfoler, men han vil løpe etter deg på sin helt egen måte. Det må du respektere. Ikke få han til å begjære deg som andre, men la han begjære deg som seg selv. -Domino
loca11 Skrevet 27. mars 2012 Forfatter #45 Skrevet 27. mars 2012 Du vet han er tiltrukket av deg, du vet han er litt tilbaketrukket og han sier stadig at han er eldre enn deg. Likevel så velger du ikke høre på noe av dette, og heller gå enda mer offensivt til verk? Han vil ikke løpe etter deg som andre ungfoler, men han vil løpe etter deg på sin helt egen måte. Det må du respektere. Ikke få han til å begjære deg som andre, men la han begjære deg som seg selv. -Domino Ja det har du rett i. Men tror du det er rart av meg å randomly bare ringe han i dag og si ja hva skjer hva har du gjort i dag? Jeg vil ikke at han skal tro at jeg er despo men at jeg er faktiskt interesert. Burde jeg ? Takk for svaret ditt foressten
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #46 Skrevet 27. mars 2012 Hmm syns du virker litt "over the top" - Han er "gangster"??? Ok hmm - Hvertfall tydeligvis vet du selv hva du må gjøre ring han du så enkelt er det - Og det at du ikke suger i senga tror jeg ikke går igjennom lenge hos en gutt . Og å ri 1 time det var lenge må jeg si . Og du virker stresset du må slappe av og ikke overanalysere om han liker deg kommer han til å bli veldig fornøyd om du ringer . Bedre enn å sitte å tenke på det
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #47 Skrevet 27. mars 2012 Noe mange gutter gjør er at de drømmer om en jente lenge og så ligger denne jenta med han så er den store interessen over fordi de har fått lov å entre inn i et område som man ikke har fått lov til før . Det som kan skje er at mulig han var forelsket å du var attraktiv osv, men mulig han kan føle at han har "fått" deg derfor er du ikke like interessant lenger. Derfor er det noen ganger greit å lkke ha sex med noen man liker å heller vente til ting blir mer seriøst....Som mange sier her inne er dette en ONS å det kan bety at han vil fortsette sånn men ikke noe mer.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #48 Skrevet 27. mars 2012 Forventer du at han skal kaste seg over deg bare fordi du har takket nei til et par gutter til fordel for ham? At han ikke er den eneste mannen som vil pule deg betyr ikke at han automatisk kommer til å tilbe og lovprise deg... På én side høres du ut som en umoden bitch med altfor høyt ego, på en andre siden høres du ut som en nevrotisk, usikker skrulle. Og hva skjer med å omtale seg selv som hore bare fordi man har sex med noen?
loca11 Skrevet 27. mars 2012 Forfatter #49 Skrevet 27. mars 2012 Haha jeg har jo ikke fortalt han at jeg har ditcha et par gutter for han. Men han vet selv at det er mange som vil ha meg men de har fått rødt kort. Uansett han her er ikke en aktiv facebook bruker heller, har sett folk som har skrevet til han på wallen hans og han har ikke svart dem engang, så jeg beskymmrer meg ikke over det nå. Men han er sånn selv som en person ganske stille, og det er ikke som om jeg ikke har latt han fantasere om meg. Vi har planlagt om å møtes flere ganger men det har ikke skjedd. Han har gjentatte ganger texta meg om å møtes i tilegg, så tror ikke det ødla noe. Han har ikke sånn mentalitet som de fleste gutter, som er knulle og forlate. Han var sånn her første gang vi møtes også,, så ja utifra det jeg vet så vet jeg at han vil ha meg. OG jeg skal ringe han senere i dag og si hva skjer,,, Men det som startet det hele usikkre greia her var at han komenterte på et jente sitt bilde, da tenkte jeg kansje han liker henne mer haha. Men han har jo tatt like på nesten alle bildene mine også så nå skjønner jeg at jeg overreagerte litt også. Men jeg ringer han I kveld så forteller jeg hvordan det ikke lol 1
loca11 Skrevet 27. mars 2012 Forfatter #50 Skrevet 27. mars 2012 Ja jeg ringte, men jeg ringte meg skjult fra søstra mi sin mobil og ingen tok opp. Jeg får penger på kortet snart så vet ikke om jeg skal ringe igjen uten skjult å si hei hva skjer men hvordan skal jeg si ikke lagre det nr , da høres jeg bare despo ut som ringer fra et annet nr. Jeg får bare vente til jeg får penger på kortet, eller bare vente til han ringer... ughh faen hva syntes dere jeg burde gjøre??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå