kubrak Skrevet 26. mars 2012 #21 Skrevet 26. mars 2012 han skal fylle 24 nå, jeg er 18 år. Vi har kjent hverandre en stund og alltid planlagt om å møtes igjen o.s.v. siden når vi møtes sist gang var med en vennegjeng. Uansett vi møtes og før vi hadde sex og dro til han så sa jeg IKKE tro at jeg skal være din hore eller no sånt hvis vi gjør no. Han svarte at han satte pris på min ærlighet og at det var ikke det han hadde tenkt og at han er ikke som alle andre gutter. Vi gjorde det,han var veldig kjærlig. Holdt rundt meg o.s.v etter vi hadde hatt samleie. Morningen etter fikk jeg en sms fra han som stod at han hadde kost seg veldig o.s.v. Og den dagen vi hadde det , fikk jeg ganske mange komentarer om at han har alltid syntes jeg var så fin og at han ikke kunne tro at han hadde endelig fått meg. Han er ikke en sånn type som er for mye på facebook, så jeg forventer svar fra han der,men han er litt treig med å svare. Jeg er så forvirra, fordi jeg vet ikke om han liker meg? Fordi han er mer laid back enn andre gutter, det er kanskje fordi han er eldre? Og han vil sikkert at jeg skal jage han fordi han drev å spurte om det er mange gutter som liker meg o.s.v. Han har ikke svart på den sisste meldingen på facebook. Men jeg har tenkt å ignorere han en stund til torsdag eller fredag og kansje ringe og spørre om hva han skal i helgen? eller burde jeg droppe det og ikke la meg høres despo ut og bare vente til han spør meg!!? Fyren har jo ikke gjort noen verdens ting galt såvidt jeg kan se. What's up?
Gjest BettyBoop Skrevet 26. mars 2012 #22 Skrevet 26. mars 2012 Fyren har jo ikke gjort noen verdens ting galt såvidt jeg kan se. What's up? Om han bare driter i å ta kontakt har han jo løyet om intensjonene sine kun for å få sex.
OhSerendipity Skrevet 26. mars 2012 #23 Skrevet 26. mars 2012 Slutt å stress og gjør det du føler for. Hvis du vil ringe han, så ringer du han. Det er ikke "desp" å ringe, men den usikkerheten du har er ikke attraktivt på noen. Slapp av og ikke overtenk alt mulig, så skal du se at det går bra.
Gjest BettyBoop Skrevet 26. mars 2012 #24 Skrevet 26. mars 2012 Slutt å stress og gjør det du føler for. Hvis du vil ringe han, så ringer du han. Det er ikke "desp" å ringe, men den usikkerheten du har er ikke attraktivt på noen. Slapp av og ikke overtenk alt mulig, så skal du se at det går bra. Jeg refererer til en tidligere tråd der folk avviser ved bare å ikke svare. Opplever man det ofte er det jaggu ikke rart man blir usikker...
OhSerendipity Skrevet 26. mars 2012 #25 Skrevet 26. mars 2012 (endret) Jeg refererer til en tidligere tråd der folk avviser ved bare å ikke svare. Opplever man det ofte er det jaggu ikke rart man blir usikker... Klart det, men hvor langt kommer man ved å overanalysere hver eneste ting som blir sagt og gjort? Ved å gjøre det, gjør man SEG SELV usikker, mener jeg. Jeg sier ikke at man aldri har grunn til å bli usikker på en gutt, og selvfølgelig kan det være vanskelig å vite hvordan man skal forholde seg i starten når man er interessert i noen, og jeg forstår at TS (som de fleste andre) ikke vil fremstå som desperat. Men man kommer ingen vei ved å stresse og overtenke. Det er alt for mange jenter folk der ute som er usikre uten noen som helst grunn, og lar dette ødelegge noe som kunne blitt bra. Alle gutter er forskjellige, så det nytter jo ikke å forvente samme behandling fra alle en møter. Endret 26. mars 2012 av OhSerendipity
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #26 Skrevet 26. mars 2012 Han sendte jo melding og sa han ville gjenta det da. Så det så ut som han likte det. Jeg suger ikke i senga for å si det sånn. Han var små brisen og jeg gjorde all arbeidet, faen meg REI han i 1 time nesten, så TROKKE sexen er et problem Suger du ikke? Da er du annerledes enn de fleste. Jeg har inntrykk av at de aller fleste av hankjønn forventer at damen skal suge . 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #27 Skrevet 26. mars 2012 Om han bare driter i å ta kontakt har han jo løyet om intensjonene sine kun for å få sex. Finnes nok av møkka kjerringer som gjør det samme.
Gjest BettyBoop Skrevet 26. mars 2012 #28 Skrevet 26. mars 2012 Klart det, men hvor langt kommer man ved å overanalysere hver eneste ting som blir sagt og gjort? Ved å gjøre det, gjør man SEG SELV usikker, mener jeg. Jeg sier ikke at man aldri har grunn til å bli usikker på en gutt, og selvfølgelig kan det være vanskelig å vite hvordan man skal forholde seg i starten når man er interessert i noen, og jeg forstår at TS (som de fleste andre) ikke vil fremstå som desperat. Men man kommer ingen vei ved å stresse og overtenke. Det er alt for mange jenter folk der ute som er usikre uten noen som helst grunn, og lar dette ødelegge noe som kunne blitt bra. Alle gutter er forskjellige, så det nytter jo ikke å forvente samme behandling fra alle en møter. er lettere sagt enn gjort. dessuten hadde man sluppet å bli usikker dersom gutta slutta å spille sine tåpelige spill. 1
OhSerendipity Skrevet 26. mars 2012 #29 Skrevet 26. mars 2012 er lettere sagt enn gjort. dessuten hadde man sluppet å bli usikker dersom gutta slutta å spille sine tåpelige spill. Selvfølgelig er det lettere sagt enn gjort hvis man bestemmer seg for at det er det, men ikke alle gutter "spiller tåpelige spill".
Gjest BettyBoop Skrevet 26. mars 2012 #30 Skrevet 26. mars 2012 Selvfølgelig er det lettere sagt enn gjort hvis man bestemmer seg for at det er det, men ikke alle gutter "spiller tåpelige spill". Men har man vært borti mange drittsekker før så har man jo ingen garanti for at den neste ikke er det heller. Og han typen her unnlater jo faktisk å svare på meldinger og da begynner man jo å lure når det går flere dager. 1
OhSerendipity Skrevet 26. mars 2012 #31 Skrevet 26. mars 2012 (endret) Men har man vært borti mange drittsekker før så har man jo ingen garanti for at den neste ikke er det heller. Og han typen her unnlater jo faktisk å svare på meldinger og da begynner man jo å lure når det går flere dager. Jeg er helt enig i at det ikke finnes noen garanti for det, og det finnes utrolig mange drittsekker der ute (jeg har vært borti dem selv). Men hva slags holdning er det å ha når man møter en ny person? Stakkars gutt hvis man bare automatisk skal gå utifra at alle er like. Endret 26. mars 2012 av OhSerendipity
Gjest BettyBoop Skrevet 26. mars 2012 #32 Skrevet 26. mars 2012 Jeg er helt enig i at det ikke finnes noen garanti for det, og det finnes utrolig mange drittsekker der ute (jeg har vært borti dem selv). Men hva slags holdning er det å ha når man møter en ny person? Stakkars gutt hvis man bare automatisk skal gå utifra at alle er like. Herregud så firkantig tankegang du har da. Har man blitt behandla dårlig så sier det seg selv at man har vanskelig for å stole på folk.
kubrak Skrevet 26. mars 2012 #33 Skrevet 26. mars 2012 Om han bare driter i å ta kontakt har han jo løyet om intensjonene sine kun for å få sex. fordi han ikke svarer på fb umiddelbart? kan jo være at det er et par dager siden han var pålogget.
Gjest BettyBoop Skrevet 26. mars 2012 #34 Skrevet 26. mars 2012 fordi han ikke svarer på fb umiddelbart? kan jo være at det er et par dager siden han var pålogget. nei ikke umiddelbart, men fikk inntrykk av at det hadde vært stille i flere dager, men da hadde jeg kanskje ikke lest hovedinnlegget skikkelig da. men skulle tro de hadde utveksla tlf nr og?
OhSerendipity Skrevet 26. mars 2012 #35 Skrevet 26. mars 2012 Herregud så firkantig tankegang du har da. Har man blitt behandla dårlig så sier det seg selv at man har vanskelig for å stole på folk. Nei, det gjør det ikke. Det handler ikke om å automatisk STOLE på folk eller å være naiv, men å legge om tankegangen sin, ta ting med ro og gi folk en sjanse. Jeg har blitt behandlet dårlig tidligere selv, men det betyr ikke at jeg går rundt og er usikker hele tiden, for som sagt så vil det ikke komme noe som helst positivt ut av det. Og nei, jeg har ikke "firkantig tankegang" bare fordi jeg ikke tenker som deg. 1
kubrak Skrevet 26. mars 2012 #36 Skrevet 26. mars 2012 nei ikke umiddelbart, men fikk inntrykk av at det hadde vært stille i flere dager, men da hadde jeg kanskje ikke lest hovedinnlegget skikkelig da. men skulle tro de hadde utveksla tlf nr og? vet desverrre ikke hvor lenge det er snakk om. Jeg sendte en melding til en kompis av meg for et par uker siden, har ennå ikke fått svar. Men så er det også et par måneder siden jeg såg noe fb-aktivitet fra han eller såg han pålogget, så det kan jo være litt av samme forklaringa her og.
loca11 Skrevet 26. mars 2012 Forfatter #37 Skrevet 26. mars 2012 Han var faktiskt pålogga på facebook og svarte ikke tilbake. Men det var ikke mye å svare da, jeg skrev bare hva driver du med han fortalte at han var fyllesyk også sa jeg at jeg hadde bare trent og slappet av hjemme = det går greit å ikke få et svar på det. Men det som plager meg mest det er at han er så jævla laid back, jeg vet at han syntes jeg er drit deilig fordi han sa det selv. Vi har planlagt om å møtes i 1 år nesten og det var på fredag vi endelig møtes, altså når jeg skriver møtes så mener jeg alene. Det som fikk meg til å bli mer forelska i han var at han faktikst sendte melding morningen etter og sa det var koselig blalba ( jeg er ikke naiv,men har vært sammen med for mange bad boys så dette var et uvanelig syn for meg) Jeg tenker å ringe han i morgen og bare si hva skjer , også får jeg ta det som det kommer. Det jeg er mest redd for er at kansje han er forelska i en annen ,, :(
Gjest Nuppdupp Skrevet 26. mars 2012 #38 Skrevet 26. mars 2012 (endret) hvem er det som sier sånne ting? "ikke tro jeg er hora di" du ble forelsket fordi han sendte en sms? og nå skal du ringe å spørre hva som skjer? er ikke det litt voldsomt? Endret 26. mars 2012 av Nuppdupp 3
loca11 Skrevet 26. mars 2012 Forfatter #39 Skrevet 26. mars 2012 Nei når jeg mener å ringe å si hva skjer så mener jeg sånn hverdagslige ting da. Ikke hva som skjer mellom oss to hahahaha!!! Sånn hva skjer hva har du gjort i dag setning var forelska i han fra før ,men forelskelsen hadde gått vekk men nå er den kommet tilbake.
eriden Skrevet 26. mars 2012 #40 Skrevet 26. mars 2012 Nei når jeg mener å ringe å si hva skjer så mener jeg sånn hverdagslige ting da. Ikke hva som skjer mellom oss to hahahaha!!! Sånn hva skjer hva har du gjort i dag setning var forelska i han fra før ,men forelskelsen hadde gått vekk men nå er den kommet tilbake. Hehehe, bare slapp av og pust dypt inn. Du overanalyserer dette altfor mye. Ikke mas for mye på han, da gutter som regel blir tiltrukket av jenter som de må jobbe for å få. Det betyr likevel ikke at du ikke kan ta initiativet, så jeg ser ikke noe i veien for at du ringer han i morgen, og så kan dere kanskje avtale å møtes senere i uka. Jo mer tid han investerer i deg, jo større sjanse er det for at det blir noe der. Du kan også vurdere å ikke ha sex neste gang dere treffes, dersom du er redd for å havne i rolla som pulevenn. Men du bør likevel ikke forvente så mye. Det er en god mulighet for at han bare ville ha sex med deg en gang, eller at han vil ha deg som pulevenn. Dersom du er klar over dette, så er det mindre sannsynlighet for at du blir såret. Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå