Gå til innhold

Endte opp med sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

han skal fylle 24 nå, jeg er 18 år.

Vi har kjent hverandre en stund og alltid planlagt om å møtes igjen o.s.v. siden når vi møtes sist gang var med en vennegjeng.

Uansett vi møtes og før vi hadde sex og dro til han så sa jeg IKKE tro at jeg skal være din hore eller no sånt hvis vi gjør no. Han svarte at han satte pris på min ærlighet og at det var ikke det han hadde tenkt og at han er ikke som alle andre gutter.

Vi gjorde det,han var veldig kjærlig. Holdt rundt meg o.s.v etter vi hadde hatt samleie.

Morningen etter fikk jeg en sms fra han som stod at han hadde kost seg veldig o.s.v.

Og den dagen vi hadde det , fikk jeg ganske mange komentarer om at han har alltid syntes jeg var så fin og at han ikke kunne tro at han hadde endelig fått meg.

Han er ikke en sånn type som er for mye på facebook, så jeg forventer svar fra han der,men han er litt treig med å svare.

Jeg er så forvirra, fordi jeg vet ikke om han liker meg?

Fordi han er mer laid back enn andre gutter, det er kanskje fordi han er eldre?

Og han vil sikkert at jeg skal jage han fordi han drev å spurte om det er mange gutter som liker meg o.s.v.

Han har ikke svart på den sisste meldingen på facebook.

Men jeg har tenkt å ignorere han en stund til torsdag eller fredag og kansje ringe og spørre om hva han skal i helgen? eller burde jeg droppe det og ikke la meg høres despo ut og bare vente til han spør meg!!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du ikek ville være hora hannes, hvorfor lå du da med han? Da burde du heller ventet til dere var et par. Han har nok fått det han var ute etter, sex. Beklager, men slik er det.

• Liker 5
Gjest Indra
Skrevet

Dere hadde tilfeldig sex, dere er ikke sammen.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du kan ikke dumpe/ditche noen du ikke er sammen med. Dere hadde en ONS. Deal with it. Og slapp av, du blir ikke til ei hore bare fordi du har sex uten å være i et fast forhold. Det er først når du tar betalt for det at du blir til ei hore.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Nei han her har jeg kjent lenge.

Det er ikke som om han her var en random dude på gata.

Og vi møtes på fredag men vi hadde egentlig planlagt å møtes på lørdag.

og når vi hadde planlagt fortalte han meg at han gledet seg

men jeg kunne ikke på lørdagen alikavel så vi møtes på fredagen, det var ikke mye å gjøre siden vennina mi hadde ikke med legget sitt så vi kunne ikke dra på utested som han foreslo, eneste som gjenstod var å dra hjem til han. Men da sa jeg til han at hvis jeg blir med deg hjem nå så kommer du til ha sånne dårlige tanker om meg så jeg blir ikke med, så drev han å sa at han er ikke som alle de wannabe player guttene o.s.v.

Jaja uansett endte opp å ha sex hjemme hos han, han sendte sms dagen etter og sa han syntes det var koselig og ville gjenta det igjen!

Etter vi hadde sex så var han veldig kosete og gjentok igjen at han ville gjenta det

2 jenter fra skolen hans har sagt at han snakker om meg i timene og at han syntes jeg er søt ( altså før jeg hadde hatt sex med han)

Vi hadde planlagt om å møtes lenge før det men aldri fullført det, så det er var nå etter 1 år jeg ga han sjanse om å møtes.

Er det desperat av meg hvis jeg denne fredagen ringer han og spør om å møtes eller skal jeg vente med det?

Endret av loca11
Gjest Indra
Skrevet

Uansett hvor lenge du har kjent noen er det likefullt en ONS så lenge dere ikke er sammen.

Han vil helt sikkert ha deg som pulevenn om du fortsetter å ha sex med ham.

• Liker 1
Skrevet

Uansett hvor lenge du har kjent noen er det likefullt en ONS så lenge dere ikke er sammen.

Han vil helt sikkert ha deg som pulevenn om du fortsetter å ha sex med ham.

Ja men det som er at jeg vet han liker meg.

Han innrømte at helt siden han så meg på skolen ble han forelska med trodde aldri at vi skulle bli kjent.

Han her er på en annen level enn de vanelige guttene. Han bruker lite tid på facebook og han er rett og slett vanskelig å lese.

Han er sånn som tenker på å ikke se desperat ut, han ser på seg selv som en ''gangster''

Skrevet

Kan jeg få noen svar fra gutter her også , sånn at jeg får et gutteperspektiv på denne saken :)

AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg få noen svar fra gutter her også , sånn at jeg får et gutteperspektiv på denne saken :)

Hadde du vært skikkelig god i senga ville han sikkert ringt deg allerede. Du får forbedre deg litt.

Skrevet

Hadde du vært skikkelig god i senga ville han sikkert ringt deg allerede. Du får forbedre deg litt.

Han sendte jo melding og sa han ville gjenta det da. Så det så ut som han likte det.

Jeg suger ikke i senga for å si det sånn. Han var små brisen og jeg gjorde all arbeidet, faen meg REI han i 1 time nesten, så TROKKE sexen er et problem

AnonymBruker
Skrevet

Han sendte jo melding og sa han ville gjenta det da. Så det så ut som han likte det.

Jeg suger ikke i senga for å si det sånn. Han var små brisen og jeg gjorde all arbeidet, faen meg REI han i 1 time nesten, så TROKKE sexen er et problem

Ok, virker som om du har et ganske usunt forhold til hele greia. Tenk mer på deg selv og slutt å tro at sex skal gi deg kjærlighet og oppmerksomhet.

PS, sex bør være godt for begge parter. det er ikke jobben din.

• Liker 1
Skrevet

Ok, virker som om du har et ganske usunt forhold til hele greia. Tenk mer på deg selv og slutt å tro at sex skal gi deg kjærlighet og oppmerksomhet.

PS, sex bør være godt for begge parter. det er ikke jobben din.

En ting er sikkert og det er at han har vært forelska i meg før han innrømte det selv.

Så jeg vet han liker meg, men jeg føler han spiller sånn spill for å leke deilig.

Han er trossalt eldre, trokke han vil være den som jager en som er 18 år.

Han forventa ikke at jeg skulle være så god som jeg var, og han skrev på melding at han ville MER ENN GJERNE gjenta det igjen ?

hva kan '' mer enn gjerne'' bety,, eller overeagerer jeg nå hahaha

AnonymBruker
Skrevet

Å bli ridd en en time høres litt overkill ut for min del, på kanten til kjedelig. :gjeiper:

Ellers, synes hele dette med "spillet" er ganske teit. Du er ikke desp om du ringer, men potensielt ganske irriterende om du hele tiden skal tolke og hinte. Vær direkte.

• Liker 2
Skrevet

Å bli ridd en en time høres litt overkill ut for min del, på kanten til kjedelig. :gjeiper:

Ellers, synes hele dette med "spillet" er ganske teit. Du er ikke desp om du ringer, men potensielt ganske irriterende om du hele tiden skal tolke og hinte. Vær direkte.

Nei det var misjonær,doggy og riing.. men det er han selv som ville bli ridd siden han var litt sliten og jg bare oki, jeg liker den stillingen uansett så det var ikke et problem heller.

Ok, så hvis jeg ikke snakker med han til nå, og ringer han på la oss si Torsdag og sier hva skjer :P .. SÅ høres jeg ikke desperat ut??

Noe jeg glemte å nevne var at han sa at han likte at jeg var ærlig og at han var det også og derfor passer vi sammen =det var det han sa haha men han var litt brisen da

AnonymBruker
Skrevet

For å si det sånn: Det du gjør NÅ, dvs. grubling og vurdering og veiing av tidspunkter, uttalelser, tekstmeldinger og fjesbokoppdateringer, DET er irriterende, og alle gutter hater det. Jeg vet iallefall at jeg har droppet jenter som har oppført seg sånn, og fått lignende historier fra venner. Hvis du lurer på noe, spør. Hvis du vil treffe ham, ring. Det er ikke verre enn det. Oppriktig interessert er uendelige mye mer tiltalende enn overanalyserende potensiell dramakylling.

• Liker 3
Skrevet

For å si det sånn: Det du gjør NÅ, dvs. grubling og vurdering og veiing av tidspunkter, uttalelser, tekstmeldinger og fjesbokoppdateringer, DET er irriterende, og alle gutter hater det. Jeg vet iallefall at jeg har droppet jenter som har oppført seg sånn, og fått lignende historier fra venner. Hvis du lurer på noe, spør. Hvis du vil treffe ham, ring. Det er ikke verre enn det. Oppriktig interessert er uendelige mye mer tiltalende enn overanalyserende potensiell dramakylling.

Jamen jeg viser han aldri denne siden da, jeg har alltid hodet kaldt når jeg er med han haha.

Så han kommer ikke til å tro at jeg er desperat hvis jeg ringer han på torsdag??

Det er viktig å vise han at jeg er interesert ikke sant?

Jeg er en sånn person som ikke er flink med å vise at jeg liker en, men for han her så skal jeg det, men det som er det er at han vet mange gutter er ute etter meg men jeg har gitt så mange rødt kort for han her.

Jeg tenker kansje han vil egentlig snakke med meg, men venter fordi han vil ikke se desperat ut, så det er ikke lurt hvis jg venter?

Skrevet

Når syntes du jeg burde ringe han og bare si hva skjer da?

fordi det som beskymrer meg er å virke desperat, det er det sisste jeg vil at han skal tro, men tror jeg må ofre det og bare ta sjansen rett og slett:P

Skrevet

hmmm, prøvde du å ri han andre veien, jeg tenker med ryggen mot han?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt... Hvorfor skal det å ha sex med han/ha one night stand/ha ham som pulevenn gjøre deg til "hora hans"? Hvorfor nedverdige seg selv (og kvinner generelt i grunn) ved å være så dobbelmoralsk?

Enkelte kvinner gjør sex til en skikkelig big deal, for så å freake ut og kalle seg selv/hverandre horer bare fordi dere knuller litt rundt. Det er verken logisk eller særlig konstruktivt.

Når det gjelder dette med at han ikke svarer deg: Spør ham. For alt du vet kan det være han ser på dette som en slags vennskapelig pulegreie mellom dere to. Eller kanskje han har følelser for deg men er for sjenert.

Hva slags feedback gir du ham? Har du fortalt han at du er forelsket/betatt?

Lær litt av oss menn, ta ting som de kommer, ikke gjør sex til en svær greie, og ikke minst vær litt med laid back. Horer er kvinner som tar betalt for sex. Ingen form for vanlig sex med noen som helst vil noen sinne gjøre deg "fortjent" til å kalles hore.

Get a grip girl.

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Om du ikek ville være hora hannes, hvorfor lå du da med han? Da burde du heller ventet til dere var et par. Han har nok fått det han var ute etter, sex. Beklager, men slik er det.

Lær deg hva en hore er vær så snill. En hore er en som tar betalt for sex.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...