Gå til innhold

Når man ser mannen åpenbart reagerer på noe..


Gjest Linnea

Anbefalte innlegg

Gjest Linnea

Min mann er ikke særlig utadvent av seg i alle settinger, mens jeg er mer en snakkeperson. Vi er alltid glade i hverandres nærvær. Temmelig nygift og nyforelsket, så det er mye kyssing, kos og klemmer. Nå idag kom jeg inn på badet mens han var der(han pleier aldri å reagere på det altså, så ingenting i veien der..). Veldig tydelig at det var noe, for han bare gikk ut, med det rare blikket. Møter han på vei inn til vaskerommet igjen, og da gir han bare en kort beskjed om at han drar til en kompis, for så å dra uten å si hadet engang.

Han er den personen som holder ting inni seg dersom det er noe, så han er temmelig lett å lese da.

Ble sittende igjen med en klump i magen og gråten i halsen så og si, for det var veldig tydelig at det var ett eller annet. Er så redd for at jeg har gjort noe feil.. Vil vite dersom det er noe, samtidig som jeg ikke vil mase..

Hva ville dere gjort? Er jeg overanalysende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å snakke sammen er vel ikke å mase?

Sett dere ned og spør hva som plager han - si at du kjenner han så godt at du ser det på hele han at det er noe.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke legg for mye i det rare blikket - kanskje han bare har en dårlig dag. Og så kan du jo spørre han om det er noe som plager han. Hvis han sier nei så godtar du det uten videre analyser og tolkninger.

Men er enig i at det er hyggelig om man iser hadet når man går ut...

Endret av Havbris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnea

Haha, nei. Vi er ganske åpne ift seksualitet. Da hadde han nok bedt meg om å kom å hjelpe ham;)

Poenget er at det er nokså ofte jeg spør om det er noe. Begynner å bli lei av det. Vil så gjerne at han skulle sagt ifra dersom jeg har gjort noe feil, så slipper man slike spekulasjoner.. Derfor føler jeg at jeg maser...

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnea

Poenget er at vi hadde en så god tone før jeg kom inn på badet. Så det er vel ikke snakk om en dårlig dag eller ikke....

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min mann er ikke særlig utadvent av seg i alle settinger, mens jeg er mer en snakkeperson. Vi er alltid glade i hverandres nærvær. Temmelig nygift og nyforelsket, så det er mye kyssing, kos og klemmer. Nå idag kom jeg inn på badet mens han var der(han pleier aldri å reagere på det altså, så ingenting i veien der..). Veldig tydelig at det var noe, for han bare gikk ut, med det rare blikket. Møter han på vei inn til vaskerommet igjen, og da gir han bare en kort beskjed om at han drar til en kompis, for så å dra uten å si hadet engang.

Han er den personen som holder ting inni seg dersom det er noe, så han er temmelig lett å lese da.

Ble sittende igjen med en klump i magen og gråten i halsen så og si, for det var veldig tydelig at det var ett eller annet. Er så redd for at jeg har gjort noe feil.. Vil vite dersom det er noe, samtidig som jeg ikke vil mase..

Hva ville dere gjort? Er jeg overanalysende?

Tror kanskje du er overanalyserende. Det trenger ikke å ha noe med deg å gjøre i det hele tatt. Hvis han holder ting inne i seg så kan det jo være hva som helst.

Du kan jo spørre han om alt er i orden eller om det er noe som plager han. Hvis han da svarer nei, så får du bare tro på han og ikke spørre igjen før evt noe tilsvarende skjer.

Menn gjør mye rart som vi damer har en tendens til å overanalysere - dessverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, nei. Vi er ganske åpne ift seksualitet. Da hadde han nok bedt meg om å kom å hjelpe ham;)

Poenget er at det er nokså ofte jeg spør om det er noe. Begynner å bli lei av det. Vil så gjerne at han skulle sagt ifra dersom jeg har gjort noe feil, så slipper man slike spekulasjoner.. Derfor føler jeg at jeg maser...

TS

Jeg skjønner det. Men du må ikke tenke så mye på om du gjør feil - det er ikke alltid sikkert at humørsvikt handler om partneren.

Mannen min ble en stund lei av meg når jeg spurte "er det noe galt...". Han var tidligere ganske ordknapp og jeg måtte lære å lese kroppsspråket hans for å skjønne noe av han. Det ble i lengden slitsom for oss begge fordi han følte seg ufri under mine analyser...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er at vi hadde en så god tone før jeg kom inn på badet. Så det er vel ikke snakk om en dårlig dag eller ikke....

TS

Da er det vel ingen annen løsning enn å spørre han når han kommer hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mange menn trekker inn i "mannehulen" sin hvis det er noe de grubler på. Jo mer du maser, jo lenger blir han der. Gi beskjed at du er tilgjengelig for å snakke, og gi han pusterom. Kanskje han har dratt til kompisen sin for å få litt hjelp? Er ikke alt som er like lett å snakke med oss damer om :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg setter pris på at dama spør om noe er galt, og åpenbart viser at hun har skjønt at det er noe. Da kommer saken frem raskere enn om han bare tier til det "går over", og hun slipper å bli gående å spekulere. Det vil gjøre noe med ham at du viser at du er bekymret for hva som er galt, ihvertfall om du er åpen på at det kanskje er noe du selv gjorde, og da kommer det forholdsvis raskt frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...