Gå til innhold

Furustrasjon


Gjest Lise

Anbefalte innlegg

I går klarte jeg og poste denne under "kropp og helse". Prøver igjen under riktig kategori.

Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne engang, må bare få ut furustrasjonen min. Nå har jeg vært gift i ca. 9 mnd. Føler jeg har mistet identiteten min.

Jeg synes mannen min er vanskelig. Føler at jeg kommer på andre rekke. Når jeg snakker om mine venner og foreldre, sier han ikke mye enn "ja, hmm, ja..." Hvis vennenne hans ber han gjøre noe, er det som om det er pålagt for ham å gjøre det. Hvis jeg f.eks sier noe er det slik som "ja, jeg skal gjøre det". Men jeg må mase 1000 ganger før det blir gjort. Føler han ikke respekterer meg. Han er kjempe sta, og mener at jeg krever for mye.

Jeg er så lei og sliten. Jeg har en krevende studie og jobb ved siden av. Han jobber. Jeg tar for meg husarbeid, matlaging etc etc... I tillegg til det har vi en hund som trenger tid og oppmerksomhet. For han er det et selvfølge at ting blir gjort. Her vet jeg at det er min feil, jeg har tatt for mye ansvar. Men jeg VET at hvis jeg ikke gjør det, vil det heller ikke bli gjort.

Når jeg nevner at ekteskapet vårt ikke fungerer bra, vrir han det unna. Og sier nei, jeg synes vi har det fint jeg.

Jeg er ikke glad, men det er ikke noe jeg vil innrømme. Og alle rundt meg tror jeg er lykkelig.

Vet ikke hvorfor jeg poster dette, og beklager rotete innlegg. Må bare få ut alt jeg har på hjertet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest navnelapp

Kor lenge kjende du han før bryllupet? Flytta du saman med han etter bryllupet, eller budde du og han saman i tida før? Du må vel ha fått "hint" om at det kunne bli slik tidlegare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kor lenge kjende du han før bryllupet? Flytta du saman med han etter bryllupet, eller budde du og han saman i tida før? Du må vel ha fått "hint" om at det kunne bli slik tidlegare?

Dette undrer jeg meg over også. Gift i 9 mnd og allerede så frustert? Det lyder da ikke bra. Hvordan var han da dere giftet dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt mulig han ahr det fint, men en kan jo da lure på om han ønsker det beste for deg når han ikke lytter til det du sier. Hva ønsker han selv ut av forholdet deres?

Når man har vært gift i bare 9 måneder, sitter jeg med en følelse av at dette var et problem før dere giftet dere også, eller så bodde dere ikke sammen før dere giftet dere. Eller har han forandre seg så mye etter dere giftet dere, der han nå tar deg for gitt og ikke behøver anstrenge seg for å f forholdet til å fungere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...