Gjest _Blomsten_ Skrevet 26. mars 2012 #61 Skrevet 26. mars 2012 Den som ender opp med prinsessa og halve kongeriket blir jo en prins uansett. Selv om han opprinnelig var en enkel landstryker..
Gjest -J- Skrevet 26. mars 2012 #62 Skrevet 26. mars 2012 Det vi aldri lærte i eventyrene er at en mann eller kvinne aldri vil være løsningen på problemene våre eller avgjørende for vår lykke. Om flere folk innså det og sluttet å lete etter en løsning på utsiden, så tror jeg det hadde vært flere lykkelige forhold verden over. Ikke alle er ment å leve slik samfunnet legger livet opp for oss. 1
Ramona Skrevet 26. mars 2012 #63 Skrevet 26. mars 2012 (endret) har ikke orket å lese hele tråden, men prins? kan ikke jenter slutte med dette tullet, snart? "ååå, han er en prins og behandler meg som en prinsesse, og vi skal ha et drømmebryllup hvor jeg skal være enda større prinsesse enn vanlig, og vi skal få verdens skjønneste barn og bake kake hele dagen lang og lese mammablogger sammen. hest er best!". Seriøst. Ingen er prinser og prinsesser, vi er alle vanlige mennesker. når det gjelder andre del av spm: ja, det finnes en person der ute for alle, og mange for enkelte. For noen er det lettere å finne den personen enn andre. Tror jeg. Endret 26. mars 2012 av Ramona 4
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #64 Skrevet 26. mars 2012 Alle jenter fortjener en prins, men er det nok prinser til alle her i verden? Ettersom det fødes 6 % flere guttebarn enn jentebarn - blir spørsmålet heller om det finnes nok prinsesser til prinsene ? Og fortjener disse mennene egentlig en prinsesse ? Nei. Synes mange norske menn behandler damer dårlige og stygt ærlig talt.Er bare å lese her inne på kvinneguiden - så finner man tusenvis av eksempler på fine unge damer som blir behandlet som bruk og kast av menn. Fullstendig umoralsk og kynisk er mange menn desverre. Lurer dem og kaster og bruker dem - som om disse jentene bare er bruksgjenstander uten følelser.Og straks de får følelser og blir knyttet til dere. Så er det bare å gå rundt å såre flere naive troskyldige- uskyldige og snille jenter. Fy flate mange av dere mannesvin - dere er kyniske,ufølsomme og utrolig egoistiske mennesker- dere er ikke verd en kvinne. Dere mangler empati og tråkker på andres følelser stadig. Sånne menn fortjener ikke å bli elsket av en kvinne.noensinne...
Steinar40 Skrevet 27. mars 2012 #65 Skrevet 27. mars 2012 Ettersom det fødes 6 % flere guttebarn enn jentebarn - blir spørsmålet heller om det finnes nok prinsesser til prinsene ? Og fortjener disse mennene egentlig en prinsesse ? Nei. Synes mange norske menn behandler damer dårlige og stygt ærlig talt.Er bare å lese her inne på kvinneguiden - så finner man tusenvis av eksempler på fine unge damer som blir behandlet som bruk og kast av menn. Fullstendig umoralsk og kynisk er mange menn desverre. Lurer dem og kaster og bruker dem - som om disse jentene bare er bruksgjenstander uten følelser.Og straks de får følelser og blir knyttet til dere. Så er det bare å gå rundt å såre flere naive troskyldige- uskyldige og snille jenter. Fy flate mange av dere mannesvin - dere er kyniske,ufølsomme og utrolig egoistiske mennesker- dere er ikke verd en kvinne. Dere mangler empati og tråkker på andres følelser stadig. Sånne menn fortjener ikke å bli elsket av en kvinne.noensinne... Dette er vel da helt opp til dere kvinner selv? Dere får rett og slett bli smartere. 2
Reaper Skrevet 27. mars 2012 #66 Skrevet 27. mars 2012 Ettersom det fødes 6 % flere guttebarn enn jentebarn - blir spørsmålet heller om det finnes nok prinsesser til prinsene ? Og fortjener disse mennene egentlig en prinsesse ? Nei. Synes mange norske menn behandler damer dårlige og stygt ærlig talt.Er bare å lese her inne på kvinneguiden - så finner man tusenvis av eksempler på fine unge damer som blir behandlet som bruk og kast av menn. Fullstendig umoralsk og kynisk er mange menn desverre. Lurer dem og kaster og bruker dem - som om disse jentene bare er bruksgjenstander uten følelser.Og straks de får følelser og blir knyttet til dere. Så er det bare å gå rundt å såre flere naive troskyldige- uskyldige og snille jenter. Fy flate mange av dere mannesvin - dere er kyniske,ufølsomme og utrolig egoistiske mennesker- dere er ikke verd en kvinne. Dere mangler empati og tråkker på andres følelser stadig. Sånne menn fortjener ikke å bli elsket av en kvinne.noensinne... Jøss, lurer på hvorfor du poster som AB? Null respekt. 1
Gjest .-L-. Skrevet 27. mars 2012 #67 Skrevet 27. mars 2012 (endret) Dere må vel kysse en del frosker før dere finner prinsen? Ettersom en del menn faktsik bare er frosker, og tosker.. Endret 27. mars 2012 av .-L-.
floony Skrevet 3. april 2012 #68 Skrevet 3. april 2012 Nesj, har møtt mange fine frosker jeg, faktisk. Hyggelige og kjekke karer, men bare ikke rett for meg. Men jeg kan garantere at det finnes jenter der ute som vil anse flere av dem som prinser. Min prins har en personlighet som både klikker med og utfordrer min egen, en utstråling som treffer meg og som vipper meg litt av pinnen. Altså: jeg faller for ham. Personlig er kjemien så utrolig viktig for meg - det er den som får meg til å ville utforske. Jeg har ikke hatt noen kjemi med disse såkalte "froskene" og da er jeg heller ikke noen prinsesse for dem. Så ja, da kan jeg vel si - som ble nevnt tidligere - at jeg er ei øgle da. Så får jeg bare håpe at jeg treffer denne prinsen og at han selv synes jeg er prinsesse-materiale.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #69 Skrevet 3. april 2012 Ettersom det fødes 6 % flere guttebarn enn jentebarn - blir spørsmålet heller om det finnes nok prinsesser til prinsene ? Og fortjener disse mennene egentlig en prinsesse ? Nei. Synes mange norske menn behandler damer dårlige og stygt ærlig talt.Er bare å lese her inne på kvinneguiden - så finner man tusenvis av eksempler på fine unge damer som blir behandlet som bruk og kast av menn. Fullstendig umoralsk og kynisk er mange menn desverre. Lurer dem og kaster og bruker dem - som om disse jentene bare er bruksgjenstander uten følelser.Og straks de får følelser og blir knyttet til dere. Så er det bare å gå rundt å såre flere naive troskyldige- uskyldige og snille jenter. Fy flate mange av dere mannesvin - dere er kyniske,ufølsomme og utrolig egoistiske mennesker- dere er ikke verd en kvinne. Dere mangler empati og tråkker på andres følelser stadig. Sånne menn fortjener ikke å bli elsket av en kvinne.noensinne... Slik mønsteret er går jenter for gutter som er mer attraktive enn dem selv, og de egentlig ikke har sjans på, så disse jentene har seg selv å takke. Mest sansynlig har disse jentene blitt godt vartet opp og behandlet fram til guttene fikk det de ville, så utnyttet ble de ikke. De utnyttet like mye selv. Eller så ser ee seg blindt på utseende til en eller annen drittsekk og legger opp til å bli såret selv. Jenter er ikke noe snillere enn gutter i snitt, tvert imot. De er faktisk mer selvopptatt, eiesyke, sjalu, emosjonelle og ustabile i humøret, har større bekreftelses og oppmerksomhetsbehov, vanskeligere og staere. Dette blir selvsagt en generalisering og ingen regel uten unntak.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #70 Skrevet 3. april 2012 Ettersom det fødes 6 % flere guttebarn enn jentebarn - blir spørsmålet heller om det finnes nok prinsesser til prinsene ? Og fortjener disse mennene egentlig en prinsesse ? Nei. Synes mange norske menn behandler damer dårlige og stygt ærlig talt.Er bare å lese her inne på kvinneguiden - så finner man tusenvis av eksempler på fine unge damer som blir behandlet som bruk og kast av menn. Fullstendig umoralsk og kynisk er mange menn desverre. Lurer dem og kaster og bruker dem - som om disse jentene bare er bruksgjenstander uten følelser.Og straks de får følelser og blir knyttet til dere. Så er det bare å gå rundt å såre flere naive troskyldige- uskyldige og snille jenter. Fy flate mange av dere mannesvin - dere er kyniske,ufølsomme og utrolig egoistiske mennesker- dere er ikke verd en kvinne. Dere mangler empati og tråkker på andres følelser stadig. Sånne menn fortjener ikke å bli elsket av en kvinne.noensinne... Morsomt innlegg. Eneste problemet er jo nettopp dere belønner disse mennene med sex og forhold. Dere kan jo se dere litt rundt etter andre typer menn, ikke bare de spennende (les kriminelle, voldelige osv.). 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #71 Skrevet 3. april 2012 Ettersom det fødes 6 % flere guttebarn enn jentebarn - blir spørsmålet heller om det finnes nok prinsesser til prinsene ? Og fortjener disse mennene egentlig en prinsesse ? Nei. Synes mange norske menn behandler damer dårlige og stygt ærlig talt.Er bare å lese her inne på kvinneguiden - så finner man tusenvis av eksempler på fine unge damer som blir behandlet som bruk og kast av menn. Fullstendig umoralsk og kynisk er mange menn desverre. Lurer dem og kaster og bruker dem - som om disse jentene bare er bruksgjenstander uten følelser.Og straks de får følelser og blir knyttet til dere. Så er det bare å gå rundt å såre flere naive troskyldige- uskyldige og snille jenter. Fy flate mange av dere mannesvin - dere er kyniske,ufølsomme og utrolig egoistiske mennesker- dere er ikke verd en kvinne. Dere mangler empati og tråkker på andres følelser stadig. Sånne menn fortjener ikke å bli elsket av en kvinne.noensinne... En del kvinner bør nok være svært forsiktig med å demonisere og beskylde menn for å være ufølsomme og kalde, du. Det er bare å ta en titt på litt statistikk, så ser man at mange kvinner går for de "beste" mennene, dvs. som har en viss status, utannelse og/eller inntekt og karriere. Det er også flest kvinner som bryter opp ekteskap og forhold for å finne seg en bedre mann, gjerne sett i lys av ovennevnte egenskaper. Dessuten - som det påpekes over her, så velger da kvinner i høyeste grad disse mennene selv, for jeg nekter å tro på at kvinner er viljeløse mennesker som bare går for de mennene som tilfeldigvis krysser deres vei. 1
Steinar40 Skrevet 3. april 2012 #72 Skrevet 3. april 2012 Dessuten - som det påpekes over her, så velger da kvinner i høyeste grad disse mennene selv, for jeg nekter å tro på at kvinner er viljeløse mennesker som bare går for de mennene som tilfeldigvis krysser deres vei. Hvorfor det?
Parvati Skrevet 3. april 2012 #73 Skrevet 3. april 2012 Etter min mening er vi alle prinser og prinsesser i vårt eget liv. Det fødes flere jenter enn gutter - og noen prinsesser vil ikke engang ha en prins. Jeg vil for eksempel heller ha en prinsesse, så dere kan bare kose dere med den prinsen som var holdt av til meg
vivana Skrevet 3. april 2012 #74 Skrevet 3. april 2012 Hm, nei, tror ikke det er nok "prinser" for alle, dessverre. Selv om det fødes flere guttebarn, så er ikke akkurat "prinser", ikke sant? De færreste (kanskje 3-4%) som har både utseende og er snille, omtenksomme, smarte, har stor penis osv. Definitivt ikke nok av disse for alle. Som min vennine en gang sa - jeg trodde det var en prins på en hest, men det viste seg til slutt at det var bare en hest uten prins...
Steinar40 Skrevet 3. april 2012 #75 Skrevet 3. april 2012 Hm, nei, tror ikke det er nok "prinser" for alle, dessverre. Selv om det fødes flere guttebarn, så er ikke akkurat "prinser", ikke sant? De færreste (kanskje 3-4%) som har både utseende og er snille, omtenksomme, smarte, har stor penis osv. Definitivt ikke nok av disse for alle. Som min vennine en gang sa - jeg trodde det var en prins på en hest, men det viste seg til slutt at det var bare en hest uten prins... Tenker du her nevnte de aller fleste viktige prinse-kvalitetene, ja hehe Men du glemte nok den om at prinsen også må elske å pusse opp etter alle hennes ønsker Bra kommentar av venninna di forøvrig hehe
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #76 Skrevet 3. april 2012 Det er nok prinser til alle om alle er villig til å kysse en frosk. Hvis det er uaktuelt så er det prinser til kun en brøkdel.
Likevekt Skrevet 3. april 2012 #77 Skrevet 3. april 2012 (endret) De som mener at de helt uten videre fortjener alt det beste, og forventer det, verken fortjener det eller bør forvente det. Hilsen en som akkurat har vært i Afrika og sett hvordan brutale liv former storsinnede mennesker. Mennesker som faktisk fortjener det beste, men som ikke våger håpe på forbedring i nær visshet om at den ikke vil komme. Hadde vi bare evnet å ikke ta det vi allerede har for gitt, og fokusert mer på hva vi kan gi til andre fremfor hva vi ønsker å få fra dem, kunne vi vært avsindig lykkelige alle sammen. Men da må vi slutte å tro på eventyr, for de får oss bare til å streve mot hva vi ikke har, og det er ingen oppskrift for lykke. Endret 3. april 2012 av Likevekt
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #79 Skrevet 4. april 2012 De færreste (kanskje 3-4%) som har både utseende og er snille, omtenksomme, smarte, har stor penis osv. Definitivt ikke nok av disse for alle. Stor penis er vel strengt tatt ikke et krav for å være prins? Høy, muskuløs og macho, litt småbad. Men går fint med 15 cm, hehe.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #80 Skrevet 4. april 2012 Dette blir som å spørre om det finnes bra damer til alle - selvsagt gjør det ikke det. Noen må ta til takke med lavere kvalitet. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå