Gå til innhold

Nok prinser til alle?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alle jenter fortjener en prins, men er det nok prinser til alle her i verden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle jenter fortjener en prins, men er det nok prinser til alle her i verden?

Gjest Søgni
Skrevet

Man fortjener vel aldri et annet menneske. ;)

Men hva mener du med prinser? Skal de komme ridende til hest, ikledd tights?

• Liker 4
Skrevet

Åh jeg håper jeg finner min prins om ikke så mange år! Det virker på meg som om alle finner seg drømmeprinsen hvertfall. Jeg krysser fingrene!

AnonymBruker
Skrevet

Men hva mener du med prinser? Skal de komme ridende til hest, ikledd tights?

jeg håper på en som kommer på motorsykkel!!

håper virkelig han ikke har på seg tights :fnise:

• Liker 2
Gjest _Blomsten_
Skrevet

Håper det finnes en prins for meg også...

AnonymBruker
Skrevet

perfect-guy--large-msg-128551853383.jpg

Drømmeprinsen alle jenter fortjener.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi er 5 millioner mennesker i Norge. Totalt i verden er vi 7 milliarder.

Joda, det er nok av mennesker å ta av. Så var det å finne matchen og klare å oppføre seg så man beholder han/hun.

Det fødes flere gutter enn jenter, og i noen kulturer er jenter uønsket, så slik sett vil det bli flere gutter enn jenter, men joda..

De fleset oppegående normale mennesker bør absolutt finne sin prins.

Skrevet

Ingen her inne fortjener ham.

Forøvrig: Lykke til, kravstore bitches.

• Liker 2
Skrevet

Min drømmeprins er virkelig ikke skjeløyd.

Sånn foruten det, så tror jeg det finnes noen der ute som passer perfekt for alle!

AnonymBruker
Skrevet

Reaper, wazzup? Bitter? :gjeiper:

• Liker 3
Gjest Anna.S
Skrevet

Jeg tror det er nok prinser og prinsesser og riddere og whatever der ute. Man må bare lete lenge nok og ikke ta til takke med alle disse froskene som hopper rundt omkring :)

Skrevet

Reaper, wazzup? Bitter? :gjeiper:

Neppe. Men hva har dere gjort for å FORTJENE en prins? Er dere alle prinsesser liksom, bare fordi dere er kvinner? Er kvinner mer verdt enn menn som partnere og som mennesker?

• Liker 1
Skrevet

Nei, selvfølgelig ikke. Vår egen prins, Haakon, er som kjent opptatt. Kun en person kan få Sveriges prins Philip, de danske prinsene er vel også opptatt så vidt jeg vet. Nå er jeg ikke så veldig informert om kongehusene nedover i Europa, men jeg er temmelig sikker på at de ikke inneholder prinser til alle som vil ha.

Rart spørsmål.

Jeg mistenker at det du egentlig spør om er om det finnes en god vanlig mann til alle? Da er svaret ja.

• Liker 4
Skrevet

Herlighet, tenk for et jævlig liv å date en prins. Ikke rart Mette Marit bruker så sinnsykt med penger på shopping, det er nok terapi for å holde ut med kameraer og idioter.

Gjest _Blomsten_
Skrevet

En drømmeprins henger i hvertfall ikke på kvinneforum for å sutre. Føler på meg at jeg møter prinsen min snart :) :)

• Liker 1
Skrevet

En drømmeprins henger i hvertfall ikke på kvinneforum for å sutre. Føler på meg at jeg møter prinsen min snart :) :)

Hva har du gjort for å fortjene en prins? Holder det at du er kvinne?

AnonymBruker
Skrevet

Prinsen finnes i eventyret, og eventyr er fri fantasi. Kom dere ned på planeten jorda igjen.

• Liker 2
Skrevet

Jammen herregud, da. Nå må folk slutte å ta alt så bokstavelig og kverulere dritten ut av ting. Dette skulle liksom være et søtt innlegg, men selvsagt er det noen som fyrer seg opp, leker bedrevitere og skal slå ned på enhver positiv vinkling i et innlegg. Ja, dette er et debattforum, men man trenger likevel ikke stille fundamentale spørsmål om hvert eneste uskyldige lille spørsmål eller utsagn.

Klarer dere ikke se at det som skrives i diverse innlegg har en større betyding enn det som faktisk blir sagt? Ikke? Da er dere lite gode til å tolke, forstå og se sammenhenger. Prinser = den rette, den man klarer å ta det store steget med, den som har feil som alle andre, men dette er feil man aksepterer og klarer å se bort ifra fordi kjærligheten man føler er sterk nok. Frosker = gjerne bra menn de óg, bare ikke mr. right for den jenta det gjelder.

"...hva har dere gjort for å FORTJENE en prins? Er dere alle prinsesser liksom, bare fordi dere er kvinner? Er kvinner mer verdt enn menn som partnere og som mennesker?"

"Prinsen finnes i eventyret, og eventyr er fri fantasi. Kom dere ned på planeten jorda igjen."

Er det rart man blir oppgitt...? Avsporing!

...Og litt fra min side også, så da går jeg tilbake til innlegget:

Det finnes en-to-tre-etc som er den perfekte drømmeprinsen, man må bare grave litt under steiner og ha massevis med tålmodighet :D Selv har jeg så vidt skimtet drømmeprinsen i horisonten, men en prinsesse hadde allerede kapret ham. Så da blir det vel enda flere frosker fremmover før mr. right snubler inn på stien min. Eller jeg snubler inn på hans... noe som er mer sannsynlig i mitt tilfelle. :P

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...