AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #81 Del Skrevet 2. april 2012 Stot oppdatering så snart jeg har tid og ork. Takk for at dere følger med og hjelper og støtter meg. Det betyr noe, selv i et forum. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #82 Del Skrevet 2. april 2012 viktig info har kommet på bordet. det handler framdeles om noe av det vi har snakket mye om, men ganske mye mer viktigere. prøver å forklare. jeg er nok ikke en engel, jeg føler ikke at jeg har prøvd å få noen til å tro det. vi treffes, i byen og når jeg treffer henne har hun allerede kjøpt kaffe til meg også. jeg hilser henne ved å gi en klem og et raskt kyss på kinnet. siden vi har hatt mye prat og enda mer prat i det siste åpner jeg ved å være rolig litt oppglødd og glad for å se henne. vi begynner å spasere litt og begynner med en gang å prate om løst og fast, både fra jobben hennes og fra annet. hun trenger noen personartikkler og vi kjøper dem mest vi prater om løst og fast. tonen er lett og fin, men begge vet at vi snart kommer innpå oss igjen. været er ikke bra ute, så vi bestemmer oss for å finne en koselig cafe. vi bestiller noe å drikke og sitter oss å prater. jeg begynner forsiktig å ta opp mye av det jeg snakket om i går, og spør om hun ikke nå etter en dag å tenke på skjønte at vi fortjener en sjanse til, og at utsiktene om vi bare gjør det er meget bra. det grunnet fordi vi begge har fått snakket ut om alt som virkelig har feilet og plaget oss i forholdet det siste året. hun svarer at hun enda ikke er sikker, og at hun ikke har tenkt så mye for hun har ikke hatt tid til det. men hun sitter seg i lytte posisjon og jeg begynner å fortelle litt mer av hva jeg har tenkt på i dag. jeg tar forsiktig opp at jeg føler hun har savnet å være mer selvstendig og videre hatt litt mer ting for seg selv som sitt eget. det er da bomben kommer. hun forteller at hun har hatt et skille på jobb og privatliv. dette har gjort lenge at hun har følt seg godtatt på jobb, men følt seg litt utefor siden dem på jobb er flinke å gjøre ting på fritiden. alt fra fester til annet. dette med å skille jobb og privat liv er noe jeg og mange andre rundt meg fjør grunnet at det kan bli dumt om ting skjærer seg. hun har hørt på dette og gjort da akkurat det, mens hun innerst inne har hatt så lyst så mange ganger å kunne være med dem på fritiden også. videre har vi flyttet fra det stedet vi kjente mange. dette for ca et år siden, og gjorde til at vi nå faktisk i et år ikke har hatt noe særlig vennekrets lenger. så vi har brukt tiden på vaner gjøre ingenting kjedet oss og stort sett gjort alt sammen fra etter jobb til sengetid. dette har følt at hun har følt seg klemstret fast i et lite fuglebur. og at hun aldri har kunnet lufte vingene å føle seg litt fri. videre siden det nå lenge stort sett bare har vært oss to har vi alltid kontaktet hverandre i lunsjpause, en mld før jobb og gjerne ringt eller mld rett etter jobb. som en rutine, bare for å snakke skrive sammen om dagen, og hva vi skal gjøre etterpå og slikt. dette har tilslutt fått henne til å føle at det er alltid noen som har kontroll på hvor hun er hva hun gjør når hun gjør det, og dette har blitt vanskeligere å vanskeligere å godt siden man da ikke bare føler seg fensglet men også kontrollert hele tiden. da jeg videre ser masse av dette, og forklarer i det vide og det breie om hvordan jeg så mye av dette i dag, og hvorfor det har blitt slik og at det aldri skal være slik igjen, begynner hun så microsmått vise noe håp i øyekroken selv om hun ikke rikker seg fra det å være usikker som havet og stormen. jeg forklarer videre og viser en selvsikkerhet og viser at jeg virkelig har tro på dette. jeg vingler ikke med sorg tristhet og usikkerhet men viser det motsatte. hun tester meg med å si at jobben har en tilstelning om ikke så lenge og at hun øsnker å dra på den. jeg sier at hun da sikkert vil få det kjempe bra og at vi krysser av den datoen på kalenderen når vi kommer hjem slik at vi ikke lager noe annet den dagen. hun ser på meg og det kommer flere forslag, og jeg svarer slik jeg mener og vil det skal bli frammover og hun begynner å gråte ved en slags lettelse, men framdeles usikker. jeg trøster henne litt, og begynner å frtelle videre at det er dette som virkelig er meningen. jeg skal ikke lenger sy puter under armene hennes, og jeg skal ikke være den som skal verne henne for alt. men heller være den hun kan komme til om hun trenger meg, jeg skal ikek holde henne itillefelle hun faller ikke ta i mot henne men være der hvis hun har falt. alle rutiner om sms og ringing hver dag før i og rett etter jobb kuttes, og hun gjør kun dette de gangene det er noe og hun selv har lyst til det. ikke fordi hun føler vi må fordi det har blitt en vane. jeg går videre på andre ting JEG må skjerpe meg på som bedre rutiner hjemme, og ting jeg må jobbe med meg selv. Jeg sier endel om andre ting også og lar henne få se hvordan jeg ser for meg framtiden vil bli for oss to. hva jeg ønsker den skal være. jeg gir henne mange eksempler på dette, og viser hvordan hun selv blir en mer selvstendig kvinne, med egen vennesirkel en felles og jeg har min egen. man har ikke mldplikt og man skal aldri trenge å føle seg fanget. ingenting av dette har vært meningen men blitt sånn det året da alt var flatt og usikkerhetne over hva som har skjedd og skjer vokser seg større og blir mer i veien for det daglige. der det ikke har vært holdepunkter eller håndfaste ting som viser trygghet. klokken går og til slutt forteller jeg henne at hverken hun eller jeg har slått opp enda og at virkelig vil vi skal se om ikke det kan bli slik. uten at vi skal stresse med det, ikke rushe noe, men at begge to må gå inn for det, og hun må bestemme seg for å kutte dette helt med han andre, og kontrollere å gjøre noe med disse følelsene hun har. hun sier hun ser jeg virker sikker, at jeg virkelig virker sikker, og soer hun framdeles er redd. men sier til slutt, at vi må bruke babysteps, og vi må ikke planlegge ting langt fram i tid. dette er ting hun sier med en stram tone, og jeg merker dette er noe hun virkelig mener. hva hun egentlig mener med det vet jeg ikke helt. men skjønner det slik at hun framdeles ikke er helt sikker. jeg forteller henne at det er ikke jeg vil kreve av henne. jeg krevet kun at hun går inn i dette skikkelig. at hun ikke holder noe mer skjult, ikke har kontakt og slik bak min rygg, at jeg må kunne stole på henne, og sier at skal jeg gå inn i dette må hun stole på meg, og det viktigste at jeg fra dag en skal stole på henne fullt og fast. vi drar fra kafeen, og prater om annet vanlige ting slik at stemningen ikke blir trykket. innimellom kommer det ut et nytt ekesmpel hvor jeg viser en god forandring. vi snakker om annet løst å fast og hun spytter ut et eksempel med et spørsmåsltegn og jeg svarer før vi igjen snakker om vanlige ting med bra stemning. vi handler litt matvarer og tenker på turen hjemmover. vi snakker og preiekr om løst og fast til vi er hjemme. vi små ler litt og prater om ting kun to personer som er trygge på hverandre kan snakke om. det er så sengetid og hun går å legger seg. jeg kommer etter for å si godnatt, gir henne et kyss i pannen og sier forsiktig. takk for i dag kjære, sov godt. sees i morgen, glad i deg. hun svarte ikke, hun klarte ikke si glad i deg. et dårlig tegn helt på tampen av dagen ... jeg viste framdeles at jeg var positiv og lukket døren forsiktig før jeg nå sitter her. slik jeg foreløbig tolker dagen er at mye enda kan skje. hun kan snu på en flis i morgen, og alt er slik det var i går. at jeg ikke fikk en god klem og at hun kunne si ordene jeg er glad i deg tolker jeg stille i mitt sinn at ikke er bra i det hele tatt. jeg skal gruble å tenke litt til før jeg skal prve å sove. jeg er slett ikke rolig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #83 Del Skrevet 2. april 2012 jeg har fått øye på mine svarte vinger ... har jeg drevet henne til dette er alt sammen egentlig min feil eller iallefall utfallet ... akkurat som jeg ikke hadde nok tankepes fra før ... hun klarte ikke si glad i deg ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #84 Del Skrevet 2. april 2012 og ja jeg glemte en viktig detalj. hun sa noe mer da hun sa babysteps, og ikke planlegge noe langt frem i tid. hun sa også at om det ikke skulle gå slik jeg var sikker på, om vi da skilles SOM venner ? det var også en viktig ting for henne. og mitt tankekjør forteller meg at hun kanskje, jeg skriver kanskje bruker dette eller denne starten for å få litt mer tid på seg for å finne ut hva hun vil, for da har jo jeg lovet at vi skal skilles som venner om det ikke går. dette kan være overtolking for meg, eller fra min side, men det kan like riktig være slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #85 Del Skrevet 2. april 2012 og ja jeg glemte en viktig detalj. hun sa noe mer da hun sa babysteps, og ikke planlegge noe langt frem i tid. hun sa også at om det ikke skulle gå slik jeg var sikker på, om vi da skilles SOM venner ? det var også en viktig ting for henne. og mitt tankekjør forteller meg at hun kanskje, jeg skriver kanskje bruker dette eller denne starten for å få litt mer tid på seg for å finne ut hva hun vil, for da har jo jeg lovet at vi skal skilles som venner om det ikke går. dette kan være overtolking for meg, eller fra min side, men det kan like riktig være slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #86 Del Skrevet 2. april 2012 og ja jeg glemte en viktig detalj. hun sa noe mer da hun sa babysteps, og ikke planlegge noe langt frem i tid. hun sa også at om det ikke skulle gå slik jeg var sikker på, om vi da skilles SOM venner ? det var også en viktig ting for henne. og mitt tankekjør forteller meg at hun kanskje, jeg skriver kanskje bruker dette eller denne starten for å få litt mer tid på seg for å finne ut hva hun vil, for da har jo jeg lovet at vi skal skilles som venner om det ikke går. dette kan være overtolking for meg, eller fra min side, men det kan like riktig være slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #87 Del Skrevet 2. april 2012 og ja jeg glemte en viktig detalj. hun sa noe mer da hun sa babysteps, og ikke planlegge noe langt frem i tid. hun sa også at om det ikke skulle gå slik jeg var sikker på, om vi da skilles SOM venner ? det var også en viktig ting for henne. og mitt tankekjør forteller meg at hun kanskje, jeg skriver kanskje bruker dette eller denne starten for å få litt mer tid på seg for å finne ut hva hun vil, for da har jo jeg lovet at vi skal skilles som venner om det ikke går. dette kan være overtolking for meg, eller fra min side, men det kan like riktig være slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #88 Del Skrevet 2. april 2012 og ja jeg glemte en viktig detalj. hun sa noe mer da hun sa babysteps, og ikke planlegge noe langt frem i tid. hun sa også at om det ikke skulle gå slik jeg var sikker på, om vi da skilles SOM venner ? det var også en viktig ting for henne. og mitt tankekjør forteller meg at hun kanskje, jeg skriver kanskje bruker dette eller denne starten for å få litt mer tid på seg for å finne ut hva hun vil, for da har jo jeg lovet at vi skal skilles som venner om det ikke går. dette kan være overtolking for meg, eller fra min side, men det kan like riktig være slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #89 Del Skrevet 2. april 2012 og ja jeg glemte en viktig detalj. hun sa noe mer da hun sa babysteps, og ikke planlegge noe langt frem i tid. hun sa også at om det ikke skulle gå slik jeg var sikker på, om vi da skilles SOM venner ? det var også en viktig ting for henne. og mitt tankekjør forteller meg at hun kanskje, jeg skriver kanskje bruker dette eller denne starten for å få litt mer tid på seg for å finne ut hva hun vil, for da har jo jeg lovet at vi skal skilles som venner om det ikke går. dette kan være overtolking for meg, eller fra min side, men det kan like riktig være slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #90 Del Skrevet 2. april 2012 pokkern her hang forumet seg opp en liten stund. beklager det hele. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eva-80 Skrevet 2. april 2012 #91 Del Skrevet 2. april 2012 Hm, dette her er i grunn greit nok om du vil høre min mening. Forklaringen kan være at man forandrer jo seg på 5-6 år. dere er ikke så gamle enda . at hun mangler egen sosial omgangkrets og at hun savner det er veldig forståelig. Ja du skal gi henne frihet... men jeg råder jeg allikevel til å følge nøye med på oppførselen hennes... ting hun sier, og spesielt på ting hun ikke ser.. å lese mellom linjene... sjekke mobilen.. for det kinkye med det hele er at hun ønsker mere sosialitet via kollegaer, men det er jo der rivalen din er også. Mon tro om ikke hun leter etter anledninger til allikevel å utførske han for å være sikker at du er mere verdt enn han. om hun prøver å sjule/ ta med mobilen overalt, slette logger o.l. der det burde være naturlig at det ligger noe traffik...spesielt etter jobb tilstelninger. være litt obs på hvor ofte hun kommer med nye programmer via jobben.. om det er oftere enn 1-2 ganger i måneden så tror jeg du kan høre bjellene ringe. høres kanskje paranoid ut, men vi kvinner kan være utspekulerte, og ikke la henne ta deg for å være helt stupid... men om hun er ærlig og virkelig ønsker dette videre med deg, så har hun sjansen til å bevise. at hun ikke sa at hun er glad i deg trenger du ikke å henge deg for mye oppi.. det skal ikke komme av gammel vane men ekte følelse. Om dere er venner på facebook eller sånn og hun har kollegaer der på vennelista så kan du skrive lykkeønskninger til kvelden med kollegaer. for om hun ikke snakker sant om tilstellninger, får hun garantert overasket kommentarer tilbake fra dem. stop meg hvis jeg har vært paranoid her altså... Men lykke til uansett, håper dette ender lykkelig for dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eva-80 Skrevet 2. april 2012 #92 Del Skrevet 2. april 2012 ups, nei dæven, det derre lille detaljen din høres da ikke bra ut er jeg redd... høres i allefall mere ut som noen som er mere på vei ut enn inn... fanden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #93 Del Skrevet 2. april 2012 ts: Begynn å kile henne, kysse henne helt uventet, og kast deg over henne, og pul henne on a whim. Bli litt uforutsigbar og rar. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #94 Del Skrevet 2. april 2012 takk eva for at du er her. jo den detaljen likte jeg lite. men den ble sagt sammen med det andre, så det trenger jo ikke være døden den betyr. men jeg er flink til å huske detaljer, og lar dem kverne og kverne helt til jeg helt plutselig kommer opp med en god grunn til hvorfor hun sa akkurat det. og da jeg satt å skrev nå kom den detaljen opp som lyn fra klar himmel og jeg slo det sammen med at hun faktisk ikke orket å motsi meg mer i dag, og at hun lot seg rive med nå med en sikkerhet om at vi skulle kunne skilles som venner, og at hun nå vant tid til å tenke. men jeg håper ikke det da. for hun virket bra enig når jeg forlangte ærlighet og at det nå var over og ut med å gå bak ryggen, og at hun fra ville være helt ærlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #95 Del Skrevet 2. april 2012 ts: Begynn å kile henne, kysse henne helt uventet, og kast deg over henne, og pul henne on a whim. Bli litt uforutsigbar og rar. Jeg burde lest hele tråden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #96 Del Skrevet 2. april 2012 japp hadde det bare vært så enkel. men om dunå leste tråden ser du ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #97 Del Skrevet 2. april 2012 rett før sengetid snakket vi også om å få litt orden på leiligheten, at vi har litt å få vekk og gjerne omøblert litt for å gjøre det litt koselig. så det er litt som tyder på det, og litt som tyder på noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eva-80 Skrevet 3. april 2012 #98 Del Skrevet 3. april 2012 Hehe, jepp er her, har fri i morra, men ikke på onsdagen :P Annet enn å gi henne rom og vente å se kan du ikke gjøre akkurat nå. Men jeg skal være ærlig å si at jeg er veldig glad for at min kjæreste er så rolig og enkel for jeg er akkurat sånn type som deg og vet at det er i grunn slitsomt i lengden. både for meg og for han. Å analysere det misnte ting. Men også vet jeg at oss har magefølelsen å lite på og den har aldri lot meg være i stikken. send meg en pm om det er lenge til du oppdaterer her :D nyskjerring på hvordan dette går spesielt etter jobb festen eller hva det måtte være :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #99 Del Skrevet 3. april 2012 nå begynte jeg VIRKELIG å tenke igjen. var blitt så smått rolig, og tenkte kanskje jeg fikk sove. nå lurer jeg på om jeg må sjekke igjen. og om jeg må sjekke tråkker jeg jo over en grense. siden jeg ikke kan vekke henne atter en gang. for over den grensen kan jeg ikke gå og hun har nok virkelig klart å skjule sporene enda bedre om hun faktisk er i gang enda ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #100 Del Skrevet 3. april 2012 japp vi er nok litt like der. og den magefølelsen er bare skikkelig ekkel og kvalmene å ha gående, det værste er jo at den ikke tar feil. så det er vel en skikkelig god grunn til at vi har den der. jeg klarer å legge alt dette med anaysering på hyllen, jeg klarer det, men da må jeg føle meg trygg på hva jeg har. da slutter jeg å gjøre dette. for dette brukes som en mekanisme for å forstå noe rundt en, eller prøve å forstå, og skjønne noe når noe ikke er som det skal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå