Nuttapia Skrevet 19. mai 2012 Forfatter #121 Del Skrevet 19. mai 2012 Tusen takk, Rhiannon! Ting fungerte veldig bra før positiv test, det er vi glade for, begge to! Nå er det bare å være realistiske, og prate godt sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VeoVeo Skrevet 19. mai 2012 #122 Del Skrevet 19. mai 2012 Gratulerer så mye, Nuttapia! Utrolig kjekt å lese! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 19. mai 2012 Forfatter #123 Del Skrevet 19. mai 2012 Gratulerer så mye, Nuttapia! Utrolig kjekt å lese! Hei, Håpefulle du! Grattis med nytt navn og bruker! Og tusen takk for gratulasjon! Hvordan går det med deg da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VeoVeo Skrevet 19. mai 2012 #124 Del Skrevet 19. mai 2012 Med meg går det fint! Nettopp hatt siste forsøk på å bli gravid, og det gikk jammen ikke denne gangen heller, så nå venter vi til august-september før vi prøver igjen! Går egentlig helt greit, da får jeg en fin sommer med vin! Første eksamen allerede på onsdag, så er egentlig godt å ha lagt prøvinga på hylla nå! Ønsker deg alt godt og håper at alt går kjempefint med deg og den lille i magen! Jeg skal følge med!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 20. mai 2012 Forfatter #125 Del Skrevet 20. mai 2012 Ah, skjønner! Godt å fokusere på en ting om gangen Kan jeg spørre hva du studerer? Og tuuusen takk for lykkeønsker! Håper det går fint, og at egget graver seg godt fast. Har hatt menssmerter i 3 dager nå, men det er en annerledes følelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VeoVeo Skrevet 20. mai 2012 #126 Del Skrevet 20. mai 2012 Er ferdig med en bachelor i historie om tre uker! Så blir det master fra høsten av! Alt kommer nok til å gå kjempefint, skal du se! De der menssmertelignende greiene er sånn det skal være, så det må jo bare være betryggende!! Får bare håpe du ikke blir dårlig og sånn, men at du får en fin sommer der du kan storkose deg og glede deg over den lille hemmeligheten i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina_O Skrevet 21. mai 2012 #127 Del Skrevet 21. mai 2012 WoW! Det var en hyggelig nyhet:-D Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 21. mai 2012 Forfatter #128 Del Skrevet 21. mai 2012 Er ferdig med en bachelor i historie om tre uker! Så blir det master fra høsten av! Alt kommer nok til å gå kjempefint, skal du se! De der menssmertelignende greiene er sånn det skal være, så det må jo bare være betryggende!! Får bare håpe du ikke blir dårlig og sånn, men at du får en fin sommer der du kan storkose deg og glede deg over den lille hemmeligheten i magen Ahh! Så flink du er! Snart sommerferie du, da? Heldiggrisen! Ja, det er lissom ikke sånn stikkende mens-smerte. Den er mer rund, på en måte. Mer konstant og rolig.. Mamma kastet opp i 3 måneder, søstra mi kastet aldri opp, men var kvalm.. Så vi får se. Ikke så mye antydning til kvalme ennå. Bare plutselig sulten. Tror jeg skal gå med no kjeks-greier i veska mi hele tiden, jeg.. WoW! Det var en hyggelig nyhet:-D Lykke til!! Tusen takk, Tina! Sender deg masse babystøv!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 21. mai 2012 Forfatter #129 Del Skrevet 21. mai 2012 Hvis noen vil besøke meg, så finnes jeg her: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=659841 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå