Amber Skrevet 15. mai 2012 #101 Del Skrevet 15. mai 2012 Lykke til, Nuttapia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina_O Skrevet 15. mai 2012 #102 Del Skrevet 15. mai 2012 Hvordan gikk praten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 15. mai 2012 #103 Del Skrevet 15. mai 2012 Ja, hvordan gikk det? Har tenkt masse på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 15. mai 2012 Forfatter #104 Del Skrevet 15. mai 2012 Jeg fikk ikke gjort det igår. Jeg måtte stille opp på noe, som tok hele kvelden.. Jeg tror jeg venter til helgen. Så lenge jeg er ute i jobb og har avtaler, så går ting greit. Det er fint å være sammen, men plutselig så kommer det dager hvor jeg ikke skjønner hvordan min kjære tenker. Nå er det 17.mai også, så venter til helgen. Da er ting rolig og vi får TID til å snakke uten at man har avtaler i øst og vest. Tusen takk for at dere tenker på meg, jenter. Ingen tvil om at jeg må ha støtte her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina_O Skrevet 15. mai 2012 #105 Del Skrevet 15. mai 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 18. mai 2012 Forfatter #106 Del Skrevet 18. mai 2012 Vi pratet sammen kvelden før 17, og vi pratet lenge sammen igår kveld. Jeg tror det er lurt at vi jobber oss sakte men sikkert fremover. Det er ingen tvil om at den mannen er utrolig glad i meg, men han har en trist evne til å ikke ta til seg eller faktisk lytte til hva jeg har å si. Dette har jeg nå tatt opp med ham, og jeg forventer at han kan sitte og lytte, og ikke bare snakke med høy stemme uten å tenke over hva han sier.. Jeg skal faktisk begynne å gjøre opptak av samtalene våre. Ok, dette var sikkert gresk for de fleste.. Litt trøtt idag.. Det viktigste er at nå virker det som om jeg begynner å nå inn til ham. Han begynner å se seg selv, og hvordan jeg opplever ham. Jeg går ikke rundt grøten, jeg sier ting som de er, for jeg vil ikke leke butikk med dette forholdet. Det han har gjort er absolutt det motsatte. Desto opplever jeg ham uten rygradd, og mister respekten for ham. Han viser ikke hva han mener om ting, han har vokst opp med å holde husfred og være psykolog for mora si. SÅnn skal jeg IKKE ha det i forholdet mitt, da må han flytte ut.. Dette sa jeg til ham igår, og jeg tror jeg tente noen lys hos ham. Jeg veit det høres naivt ut, men jeg velger å tro at straks min kjære får vite at han skal bli pappa, så kommer han til å vokse og bli ei stolt hane. Kanskje det er nettopp det han trenger? Og det er ingen i vide verden jeg heller vil at HAN skal være far til mine barn. JEg er veldig lettet nå, jeg skjønner på ham at han forstår meg. Dermed kan vi forstå hverandre, og kommunikasjonen blir bedre. Har pratet med han idag, og han virker veldig glad! Det virker som vi ENDELIG er på rett vei Jeg foreslo hva vi skulle ha til middag, men det var ikke snakk om! Han skulle lage noe, og det var visst hemmelig ------------------------------------------------------------------------------------------ Ellers er jeg 11 dpo idag. Puppevondten startet for 3 dager siden. På siden lissom, under armen. Øm i nippla. Ida har det vært masse stikkinger på venstre side, ganske lavt nede, nesten på skambeinet, hvis jeg har fortsått anatomien.. Skal teste imorgen tidlig. Da skal jeg og kjære på tur til mamma, med vin, middag og overnatting på menyen. Og hvis jeg er gravid, hva gjør jeg da? Det nytter ikke å si at jeg har vondt i hodet eller noe. Jeg er ikke kjent for å spytte i glasset, for å si det sånn.. Men men. Én dag om gangen. Ønsker dere en kjempefin helg, jenter. Tusen takk for støtten. Dere er fine!! :hjerte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 18. mai 2012 #107 Del Skrevet 18. mai 2012 Så bra at du endeligt fikk snakke med han om det som har plaget deg.. Det jeg har lært i forholdene jeg har vore i , at det gjelder å være ærlig, å si ting som det er, å ikke gå rundt grøten som du sier. Det kan også misforståes om en ikke sier det som en tenker/meiner. Jeg personligt, syntes ikke at det er naivt det du sier til han. For jeg mener om han har det sånn, så går det utover forholdet, inkludert deg. Jeg suns det var kjempebra at du snakket med han. Å det virker jo også som om han har forstått det, hvertfall tatt det gjerne litt til seg.. Kan jo være han må la det gå innover seg å tenke litt på det også. Ellers håper jeg at du får en kjempefin helg med masse og kjærestetid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 18. mai 2012 #108 Del Skrevet 18. mai 2012 Så bra at dere har fått snakket sammen! Jeg håper for din del at du kommer innpå han nå og at han skjønner at han har problemer som må ordnes opp i hvis dere to skal ha en fremtid sammen. Jeg har faktisk stor tro på at han kommer til å vokse på det å bli far! du skjønner, jeg har slitt en del med meg selv de siste årene pga at jeg har vært en psykolog til de rundt meg etter skilsmissen til mamma og pappa og derfor glemte/mistet jeg meg selv litt oppi alt, det er noe jeg har jobbet med og det går veldig bra nå! Jeg har hele denne tiden hatt det fint med kjæresten og bare det at vi har bestemt oss for å bli foreldre har gjort at jeg har vokst litt på det Spennende med testing igjen da, håper vel at det har klaffet Hvis det skulle vise seg at du er gravid kan det bli litt vanskelig å bortforklare at du ikke kan drikke vin. Du kan jo kjøpe alkoholfri vin som du heller over i en vanlig vinflaske, dette hadde forøvrig vært enklest om det er en vin moren din ikke liker (den flasken du heller over i) slik at hun ikke vil smake, hvis du forstår hva jeg mener :gjeiper: Har egentlig ikke noe bedre tips enn det jeg altså... Hadde det vært meg hadde jeg nok sagt det rett ut at jeg var gravid til min egen mor, pga at hun hadde gjennomskuet meg i en slik situasjon likevel! God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 18. mai 2012 Forfatter #109 Del Skrevet 18. mai 2012 Tusen takk for koselige svar, jenter Ja, jeg håper at han tar ting innover seg nå, og at han forstår at jeg ofte kan komme til å ville prate ofte om ting - rett og slett for å bli "ferdige" med den gamle driten, og komme oss videre. Hvis han vil ha meg, så må han jobbe for det. Jeg kan ikke ha en som er feig, og som sitter fast i fortiden. Mala: Hvordan har du jobbet med deg selv ift det du forteller? Har du råd som jeg kan gi videre til mannen? Vin, ja.. Om ikke mamma gjennomskuer meg, så gjør iallfall søsteren min det Men hun vet at vi driver på og skal prøve Er jo ikke sikkert jeg er gravid. Det som er så deilig er at symptomjaget har vært fullstendig fraværende inntil jeg kjente at puppene plutselig var så vonde. Og idag våknet jeg og det stikker nedi der. Det renner fra nesa, og jeg er veldig tørst. Jeg synes det er ok å "ta litt av" når det er så få dager igjen til ikm. Ikm er på mandag (14 dpo) Det må da være greit å være litt GÆREN?! Jeg har lyst på to blå imorgen. Har to tester hjemme.. Nei, nå må jeg prøve å jobbe litt.. Er helt uttafor idag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 18. mai 2012 #110 Del Skrevet 18. mai 2012 Jeg har vel for det meste jobbet med mine egne tanker men også blitt flinkere til å si fra når jeg synes det blir nok pes fra andre. Jeg er en slik person som folk kommer til å vil ha tips og råd om forskjellig og mange forteller meg om problemer de har og det har vært noe jeg har lagt på meg veldig og ikke klart å lagt fra meg. Jeg har innsett at jeg ikke kan ta meg av alle andre, men at jeg også må ta vare på meg selv. Det er nok ens egne tanker man må rydde opp i først for å gå videre, vet ikke om det er noe tips, men man må rett og slett gå litt i seg selv og erkjenne hva som er roten til problemet. Syns det er helt greit å være litt gal rundt ikm jeg morsomt med noen symptomer også da! Spennende å se hva testingen i morgen viser da, krysser fingrene for to blå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 18. mai 2012 Forfatter #111 Del Skrevet 18. mai 2012 Jeg har vel for det meste jobbet med mine egne tanker men også blitt flinkere til å si fra når jeg synes det blir nok pes fra andre. Jeg er en slik person som folk kommer til å vil ha tips og råd om forskjellig og mange forteller meg om problemer de har og det har vært noe jeg har lagt på meg veldig og ikke klart å lagt fra meg. Jeg har innsett at jeg ikke kan ta meg av alle andre, men at jeg også må ta vare på meg selv. Det er nok ens egne tanker man må rydde opp i først for å gå videre, vet ikke om det er noe tips, men man må rett og slett gå litt i seg selv og erkjenne hva som er roten til problemet. Syns det er helt greit å være litt gal rundt ikm jeg morsomt med noen symptomer også da! Spennende å se hva testingen i morgen viser da, krysser fingrene for to blå Tusen takk for at du deler med deg, Mala! Dette er AKKURAT hva jeg har sagt og ment til min kjære. Det er akkurat det jeg mener at han bør sette seg ned og gå igjennom. Tusen takk, igjen!! 12 dpo, bør vel kanskje bli positiv da? Men, vi får jo se Er deilig å være litt rar Takk for at du krysser!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 18. mai 2012 #112 Del Skrevet 18. mai 2012 Tusen takk for at du deler med deg, Mala! Dette er AKKURAT hva jeg har sagt og ment til min kjære. Det er akkurat det jeg mener at han bør sette seg ned og gå igjennom. Tusen takk, igjen!! 12 dpo, bør vel kanskje bli positiv da? Men, vi får jo se Er deilig å være litt rar Takk for at du krysser!! Bare hyggelig du! Håper bare det ordner seg for dere Skal ikke se bort fra at en test vil slå ut positiv 12 dpo nei, blir spennende å se morgendagens resultat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 19. mai 2012 Forfatter #113 Del Skrevet 19. mai 2012 Ma gaaad.. Jeg er gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 19. mai 2012 #114 Del Skrevet 19. mai 2012 Gratulerer med graviditeten! Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 19. mai 2012 #115 Del Skrevet 19. mai 2012 GRATULERER kjære nuttapia Hvordan blir det du gjør det ikveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 19. mai 2012 #116 Del Skrevet 19. mai 2012 Gratulerer Nuttapia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 19. mai 2012 Forfatter #117 Del Skrevet 19. mai 2012 Tuuusen takk!! Dette er veldig rart!! Ser endel symptomer nå Ikveld skylder jeg på mageproblemene. Kommer til å si at jeg har snakket med legen og han har sagt at jeg skal prøve een stund uten alkohol. Det er egentlig ikke en hvit løgn heller, det er ganske så reelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 19. mai 2012 #118 Del Skrevet 19. mai 2012 Gratulere så mye! Så kjekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 19. mai 2012 Forfatter #119 Del Skrevet 19. mai 2012 Takk!! Nå som jeg vet at det er noe der, så strømmer alle symptomene på.. Tok testen kl 08.00. Kom ingen strek med en gang. Satt og drømte meg bort (sånn som man gjør om morgenen, veitu..) Også var det en stemme som ropte: "Se! Se!!" Og jaggu.. Herlighet.. SÅ rart.. Krøyp oppi senga, og snek meg helt inntil mannen. "Du skal bli pappa", og han lyste opp. Han sa han var kjempetrøtt, men han klarte ikke å sove videre.. Min kjære er rar og glad Nå skal vi kose oss hos mamma sammen med søster og hennes kjære. Ønsker alle en solfylt og deilig dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 19. mai 2012 #120 Del Skrevet 19. mai 2012 Ååååh så koseliiig!!!!! Hurra for dere! Så bra at dere fikk tatt praten før du fikk positiv test! Jeg krysser fingre for at alt ordner seg for dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå