lizzie88 Skrevet 22. april 2012 #61 Del Skrevet 22. april 2012 Hei! Ser vi er like gamle! Gubben min er...eeh...36! Haha! Tenkte jeg skulle stikke innom og si hei! Jeg har i tillegg den effekten på folk at alle rundt meg og alle jeg kjenner blir gravide. Så her er jeg! Og sprer litt babystøv. Haha, det finnes flere av oss Redbird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 22. april 2012 Forfatter #62 Del Skrevet 22. april 2012 Ååh, biff er så nam :D! Synd at det ikke funka på første PP, men det er flere sjanser, så ikke vær lei for det Biffen var nammis! Jeg er en mester på å steke biff Hehe! Jaja, jeg regnet vel ikke med at det skulle klaffe allerede. Vi har bestemt oss nå for å ta ting som det kommer. Hvis du skjønner.. Det kommer når det kommer.. Ok, LITT overtrøtt bare... Takk for klemmen, Lizzie søte! Hei! Ser vi er like gamle! Gubben min er...eeh...36! Haha! Tenkte jeg skulle stikke innom og si hei! Jeg har i tillegg den effekten på folk at alle rundt meg og alle jeg kjenner blir gravide. Så her er jeg! Og sprer litt babystøv. Halla Redbird! Så hyggelig!!! 36 er vel ikke så gammelt, da!! Huh? Takk for at du sprer litt rundt, det høres veldig bra ut! Tuuuuusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina_O Skrevet 23. april 2012 #63 Del Skrevet 23. april 2012 Lykke til! Spennende å følge deg siden dere nylig har startet, og vi begynner nå:-) Skal heie på deg! Ser at Redbird syns 36 er gammelt - hihi - ikke tenk på det! Gubben min er 50, og ung, kjekk og sprek som bare det;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 23. april 2012 Forfatter #64 Del Skrevet 23. april 2012 Lykke til! Spennende å følge deg siden dere nylig har startet, og vi begynner nå:-) Skal heie på deg! Ser at Redbird syns 36 er gammelt - hihi - ikke tenk på det! Gubben min er 50, og ung, kjekk og sprek som bare det;-) Hei Tina!! Takk, skal titte innom deg også! Det er Redbird sin mann som er 36 Min er 32! Ha en flott dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 23. april 2012 #65 Del Skrevet 23. april 2012 Halla Redbird! Så hyggelig!!! 36 er vel ikke så gammelt, da!! Huh? Takk for at du sprer litt rundt, det høres veldig bra ut! Tuuuuusen takk Lykke til! Spennende å følge deg siden dere nylig har startet, og vi begynner nå:-) Skal heie på deg! Ser at Redbird syns 36 er gammelt - hihi - ikke tenk på det! Gubben min er 50, og ung, kjekk og sprek som bare det;-) Nei nei nei nei! Jeg mente ikke at 36 er gammelt! Jeg har bare måtte begynne å telle på fingrene for å huske alderen til gubben!! Var så mye lettere når han var 30 og 35 liksom.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina_O Skrevet 23. april 2012 #66 Del Skrevet 23. april 2012 Hehe, ok, beklager, jeg leste vel ikke godt nok:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 23. april 2012 Forfatter #67 Del Skrevet 23. april 2012 Hihi Nasty details: :gjeiper: Jeg driver bare og spotter bittelitt, jeg.. Har ikke kommet noen ordentlig mens. Når TR kommer vanligvis hos meg, så kommer blodet med en gang. Nå: Det murrer og styrer, og jeg har ømme pupper. På siden lissom. Puppevondten pleier alltid å gå vekk når TR kommer. Men det er der fortsatt.. Var oppe kl 04 i natt og tissa. Jeg pleier ALDRI å stå opp for å tisse, men dette har altså vært tilfellet den siste uka, og det er slik fortsatt... KANSKJE, bare kaaaaanskje det er noe som skjer inni der alikevel?! Om ikke TR har kommet iløpet av kvelden og natta, så tar jeg en QR imorgen bitti. Leser at mange får en liten blødning på IKM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 23. april 2012 #68 Del Skrevet 23. april 2012 Så spennende, skal ikke se bort fra at det kanskje har klaffet på første forsøk likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 23. april 2012 #69 Del Skrevet 23. april 2012 Knip igjen!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 23. april 2012 #70 Del Skrevet 23. april 2012 (endret) Øøøyyy!! Ser at vi er synkroniserte!! (Dette er ting man fokuserer på, på KG jah!) Min forrige mens begynte 29.3, dagen etter deg og nå er vi jaggu like. Da går vi for EL samtidig, gravide samtidig og "tvilling-barn"???? Vi kan ihvertfall heie på hverandre!! (Så med andre ord, ikke vær gravid dah, for da går jo hele planen min i dass. hahaha!!) Endret 23. april 2012 av Redbird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 23. april 2012 Forfatter #71 Del Skrevet 23. april 2012 Så spennende, skal ikke se bort fra at det kanskje har klaffet på første forsøk likevel Knip igjen!!!!! Litt mer spotting ikveld, ja. Blir nok ingen desember/januar-unge på oss. Æsj!! Ei venninne gifter seg neste vår, er spent på hvilken tilstand jeg er i da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 23. april 2012 Forfatter #72 Del Skrevet 23. april 2012 Øøøyyy!! Ser at vi er synkroniserte!! (Dette er ting man fokuserer på, på KG jah!) Min forrige mens begynte 29.3, dagen etter deg og nå er vi jaggu like. Da går vi for EL samtidig, gravide samtidig og "tvilling-barn"???? Vi kan ihvertfall heie på hverandre!! (Så med andre ord, ikke vær gravid dah, for da går jo hele planen min i dass. hahaha!!) Ok, Redbird, da blir det konkurranse i neste runde da, eller?? Jeg LOVER å ikke vært gravid nå Selv om det betyr å gjemme meg bak dårlige grunner til sommer-pils hvis jeg blir gravid en av de neste rundene .. Heie skal vi gjøre uansett! BABY-TWINS FTW!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 24. april 2012 #73 Del Skrevet 24. april 2012 Ok, Redbird, da blir det konkurranse i neste runde da, eller?? Jeg LOVER å ikke vært gravid nå Selv om det betyr å gjemme meg bak dårlige grunner til sommer-pils hvis jeg blir gravid en av de neste rundene .. Heie skal vi gjøre uansett! BABY-TWINS FTW!!!!! Hahaha! Hell yeah!!! Sammen er vi sterke! Nei nå MÅ det jo klaffe for oss begge! Det hadde jo vært ekstremt kult!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 25. april 2012 Forfatter #74 Del Skrevet 25. april 2012 Her er møkkatanta og krever all energi. Fy f***, det gjør så GRISEVONDT denne gangen. 1 paracet og 1 ibux sammen gjør susen. Selv om jeg ikke akkurat digger å ta smertestillende... Redbird: Syntes du sa at dere skal hive dere på prøvingen igjen uansett, men står jo i signaturen din at dere har pause til september.. Eller er det jeg som er glemsk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 25. april 2012 #75 Del Skrevet 25. april 2012 Nei, altså, vi har pause i prøverør-styret frem til september. Vi har tatt et "friår" etter 2 mislykkete runder med 4 innsettinger. Vi PRØØØØVER igjen nå, i form av den in natura-prøvingen. hehehe Har ingen tro på at det går, siden Manden's svømmere er litt treige og seige, men hvorfor ikke...da har jeg noe å fokusere på, enn denne ventingen og skrekken for at tredje og siste ICSI-forsøk skal gå til helvete.... Men vi skal ihvertfall slappe av med DE tankene i sommer! Skal til Venezia i august og etter det er på på'n igjen med sykehus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 25. april 2012 Forfatter #76 Del Skrevet 25. april 2012 Uff, jeg unner virkelig ingen å oppleve det dere og andre gjør. Men jeg har ikke peiling på disse tingene, og vet virkelig ikke hvor tungt det er å gjennomgå dette. Så jeg vet ikke helt hva jeg skal si/skrive. Og jeg beundrer virkelig at dere har motet oppe og kjører på natur-metode! En fellesnevner for mange er: Kose seg + pulings = baby. Jeg håper det skjer for dere når dere reiser på ferie! Dette var skikkelig dårlige formuleringer, men jeg blir helt spak når jeg ikke aner hva jeg skal skrive. Håper du ser hva jeg mente, om hva jeg skrev, da du leste, og kanskje forstod det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 25. april 2012 #77 Del Skrevet 25. april 2012 Uff, jeg unner virkelig ingen å oppleve det dere og andre gjør. Men jeg har ikke peiling på disse tingene, og vet virkelig ikke hvor tungt det er å gjennomgå dette. Så jeg vet ikke helt hva jeg skal si/skrive. Og jeg beundrer virkelig at dere har motet oppe og kjører på natur-metode! En fellesnevner for mange er: Kose seg + pulings = baby. Jeg håper det skjer for dere når dere reiser på ferie! Dette var skikkelig dårlige formuleringer, men jeg blir helt spak når jeg ikke aner hva jeg skal skrive. Håper du ser hva jeg mente, om hva jeg skrev, da du leste, og kanskje forstod det Jeg skjønner hva du mener. Vi har vært prøvere siden april '09 og havnet på sykehus i oktober '10. HELE '11 gikk til medisiner, venting, uttak, innsetting, hormoner osv. Prosessen er LANG, TUNG, JÆVLIG og URETTFERDIG og jeg unner INGEN å måtte gå så langt. Jeg har som sagt lite tro på at det skal gå på naturmåten, men man kan jo håpe...? Mirakler har skjedd.... Jeg har vært VELDIG langt nede, veldig deppa og slikt, spesielt etter forsøk nummer 2 som gikk ganske dårlig og fikk ingen ekstra egg. Da sto vi plutselig igjen med bare ett forsøk....Det er en helt JÆVLIG følelse. Æsj, nå begynner jeg bare å grine! Skal ikke hive dette over deg, på DIN side! Beklager!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 25. april 2012 Forfatter #78 Del Skrevet 25. april 2012 Unnskyld, Redbird Var ikke meninga å rippe opp i det! Uff, det var virkelig ikke meningen, søte! :cry: Nå vet jeg ikke hva jeg skal si, iallfall!! Min side er åpen for alle som vil dele det de vil. For en vei dere og andre har gått/går. Håper så inderlig at det går veien for dere snart!!! :hjerte: Nå skal vi tenke på d-vitaminer, joggeturer, øl i sola og glade mennesker! En gang til; unnskyld, Redbird..... Her er en liten pus til deg Den passer på deg når du blir litt trist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 26. april 2012 #79 Del Skrevet 26. april 2012 Neeeeei, kjære søte deg! Ikke si unnskyld! Det var jo jeg som nevnte det først. Og det er ikke så ille, det er bare når jeg snakker om det, spesielt med andre prøvere. Det er egentlig godt å snakke om det, er ikke så mange jeg kan snakke om som kan forstå, om så bare littegrann. Så du skal IKKE si unnskyld!! Og tusen takk for fine ord! Den pusen der for meg til å smile! Du er god du!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sukkersøt Skrevet 26. april 2012 #80 Del Skrevet 26. april 2012 Sender noen gode ord, vet hvor fælt det er med menssmerter. Min første etter jeg sluttet på ppillene var helt for jæææææææævlig vondt. Og jeg har aldri hatt menssmerter før. Menne, jeg fant noen tabletter som hjalp bedre enn ibux og paracet på apoteket. Sånne egne for menssmerter. Sånn i tilfelle du får sterkere smerter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå