Gå til innhold

Nuttapia´s prøverdagbok

Nuttapia

Anbefalte innlegg

Test i vei :D

9 dpo: Var to ganger på do i natt. Kjenner at det presser fra hofte-sidene, som en slags ball nederst i magen. Ergo må jeg tisse. Er oftere på do, tror jeg.

Er skikkelig trøtt, selvom jeg sov 11 timer tilsammen igår til idag. Det "presser" veldig nedi der (vondt) og jeg har bare lyst på fy-mat.. Vil bare spise, spise, spise....

Har såååå lyst, men samtidig vil jeg nok herme etter Håpefullprøver, og vente til helgen. Da kan samboeren blir med på det også!

Jeg har kjøpt to graviditetstester idag. Ikke CB, da.. Det var uhorvelig dyrt. Dvs, JEG ville gjerne kjøpe en digital-test, men sambo syntes det var noe forbanna jåleri..!! :roll:

Jeg synes jeg begynner å få veldig mange symptomer nå.. :plystre: Morsomt hvis alt dette er innbilt! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heihei, hilser tilbake i din bok ;)

Og heia, heia på testinga imorgen (?) :duskedame:

Hei Lizzie!! :velkommen:

Jo takk, men drøyer nok til helgen.. :)

Føler meg helt rar.. Det er utrolig hvis vi har klart det på første forsøk..!! :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det? :) Klarer du å vente til i morgen? :fnise:

Haha! Var oppe grytidlig idag, orket ikke å teste. To-tre timer senere testet jeg for moro skyld. Blendahvitt..

:fnise: Tenkte å ta det imorgen tidlig, dvs når kroppen må opp å tisse.. :)

Areola på venstre pupp ser usymmetrisk ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende dette Nuttapia :Nikke:

Håper du har en liten hemmelighet i magen din :klemmer:

Åh, Mala - tusen takk!! :klemmer: Samme til deg, tror du har en liten rampete spire inni deg! :rodmer:

Synes igrunn det er skummelt å få hvite tester, men jeg tar de verken til riktig tidspunkt på dagen + at jeg bare er 11 dpo idag..

Puppa begynner å bli vonde. De føles skikkelig tunge. Typisk meg, så kommer sikkert mensen.

Og da tror jeg at vi tar prøvepause frem til august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krysser fingrene for at du får positiv i morgen! :) Hvis ikke er det bare å fortsette å teste til TR eventuelt kommer! :) Jeg tror jeg skal vente til søndag, men har en følelse av at TR kommer før! :sjenert:

Vurderer en pause i prøvingen vi også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at du får positiv i morgen! :) Hvis ikke er det bare å fortsette å teste til TR eventuelt kommer! :) Jeg tror jeg skal vente til søndag, men har en følelse av at TR kommer før! :sjenert:

Vurderer en pause i prøvingen vi også!

Takk for det :) Ja, tenk hvis..! Da blir jeg passe smårar.. :bond:

Krysser for deg også, Håpefull, for at TR holder seg laaaaaangt unna!!!!!!

VI vil IKKE ha noe besøk!!!! :kjefte:

På forhånd, takk!

Er blitt svimmel og uggen utover dagen idag. Det er fortsatt murringer nedi der. Formen er ikke på topp. Hakke lyst til å bli syk nå.. Magen er rar og jeg går på do ca hver 2.time. Det er mye til å være meg..

*syte* :scorpis:

Det er så koselig at dere kommer innom boka mi, jenter. Det setter jeg sånn pris på! :pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blendahvit test på morgen-urin. Blir spennende å se hva som skjer de neste dagene!! :gjeiper:

Men her jobbes det godt nedi der. Kjennes ut som det går fra det ene hoftebenet til det andre. Ergo tisser jeg ofte. Har jo aldri hatt sånn følelse før mensen..

Nei, hvis jeg får mensen, så er det forsåvidt ok. Kan ikke be om så mye etter kun 1. runde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blendahvit her også! :sjenert:

Men hadde ikke forventet noe annet! Får bare vente og se de neste dagene, har en følelse av at TR kan komme i løpet av dagen! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blendahvit her også! :sjenert:

Men hadde ikke forventet noe annet! Får bare vente og se de neste dagene, har en følelse av at TR kan komme i løpet av dagen! :(

:rope: Nei, TR fåkke lov!!!

Men er jo mange som ikke tester pos før ikm, eller noen dager etterpå... Håper vi er to av de!

Krysser alt jeg har for alle testeklare damer!!! :takke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser alt for at tr holder seg unna i lang tid fremover!

Selv testet jeg positivt tre dager over ikm :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hallo:

Blenda idag også. Fortsatt ingen spor av mensen.

Ømme pupper og tidvise murringer/stikkinger. Må tisse oftere, men føler meg mindre "innbildt gravid".. :rodme:

Hm.. Ja, tiden får vise :)

Søndager er en deilig dag! God søndag!! :kaffekopp::sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det samme på denne fronten! Begynner å bli lei av å vente! Hvis den der forbaska tanta skal komme uansett, så kan den godt bare komme nå sånn at jeg slipper å bli gal av å tenke på hva som skjer! :sjenert:

Men i dag er det knallvær, så i dag blir det solbriller på og terassekos for å få tankene over på noe annet! :)

Han en fin søndag, kjære deg!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kjefte: Ikke uventet, så har jeg begynt å spotte. Men det er mest utflod med pittepittelitt rosa farge. Er øm nedentil og smurte meg med canesten tidligere idag.

Min søster fortalte at hun fikk blødning på ikm da hun var gravid. Men alle graviditeter er vel ulike, og det er vel sikkert ikke noen kjangs at jeg er lik henne på dette? Haha, klamrer meg i håpet!!

Nei, løpet er nok kjørt for meg i pp1! Smerter og vondt i hodet.

Krysser alt jeg har (bortsett fra beina) for alle dere andre!! :5:

NUH: Biff og Twilight med verdens beste sambo :yvonne:

:hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, biff er så nam :D!

Synd at det ikke funka på første PP, men det er flere sjanser, så ikke vær lei for det :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :vinke:

Ser vi er like gamle! :nigo: Gubben min er...eeh...36! Haha!

Tenkte jeg skulle stikke innom og si hei! Jeg har i tillegg den effekten på folk at alle rundt meg og alle jeg kjenner blir gravide. ;)

Så her er jeg! Og sprer litt babystøv. :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...