Gå til innhold

Barn som gleder seg til arven...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vet ikke helt om jeg er enig. Leste en undersøkelse om hva barn og unge var mest redd for. Det var nemlig å miste foreldrene.

Hun her avviker litt fra det......

Jeg husker bare meg selv hvor redd jeg var for det. Penger og arv var ikke i tankene mine selv om jeg visste hva det var.

Men herlighet, er da ikke sikkert hun mener det hun sier. Tviler sterkt på det!

Hun er nok bare tøff i trynet og litt umoden/ureflektert. Men som flere andre sier ville jeg snakket med henne om disse utsagnene.

Hun kan da være en kjempe grei jente, selv om hun sier ufordragelige ting noen ganger (slik de fleste tenåringer gjør).

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hun kan da være en kjempe grei jente, selv om hun sier ufordragelige ting

Det er forskjell på ufordragelige ting og ufordagelige ting...

Man er ikke kjempegrei når man ser på foreldres død som en mulighet til materiell berikelse

Skrevet

Det er forskjell på ufordragelige ting og ufordagelige ting...

Man er ikke kjempegrei når man ser på foreldres død som en mulighet til materiell berikelse

Nei, selvølgelig ikke! Jeg tviler på at hun mener dette. Hun kan si det for å provosere/være tøff i trynet, fordi hun som noen andre nevner kan være bekymret og det er hennes måte å ta opp temaet på. Er en fæl ting å si og hun burde få høre at dette sårer og at det ikke er greit å si slike ting.

Men jeg tror hun hadde blitt alt annet enn glad om noen skulle skje foreldrene.

Jeg var en drittunge som fjortis og skrek til foreldrene mine mer enn en gang at jeg hatet de. Kan vel trygt si at det ikke var sant!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...