Gå til innhold

~Gi en klem til noen som fortjener det~


Eowyn

Anbefalte innlegg

Jeg vil gi en stor klem til noen jenter som er helt supre, og som jeg er så heldig å ha blitt kjent med gjennom KG.

Skusla, Diva, Kverula, Jinx, Monja, ¤Arwen¤, MarianneE....Sender dere en kjempestor klem, og en takk for alle koselige hilsener jeg har fått fra dere!

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, så koselig Eowyn :klem:

Jeg vil gjerne sende en klem til dem jeg er så glad for å ha truffet på KG - som kanskje fører til vennskap utenfor PC skjermen også :D

Spesielt til Jinx (flytt hjem til mamma'n din :wink: ), Skusla (enn at du skal gifte deg :hjerte: ), Kverula (krysser fingre for at du får ferdig huset fort som bare det :D ) og Midnattsol (håper du føler deg bedre :kyss: ) fordi det er dem jeg har fått mest kontakt med.

Men også en stor klem til Eowyn, Mie, Jennifer, Lea, Fredslilja, Diva, Bettie og Marianne - dere er herlige jenter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:D :D :D

Så denne tråden og tenkte jeg skulle gi bort klemmer på en fredagskveld! Og hva ser jeg - jeg har fått flere klemmer sjøl...

Tusen takk Eowyn og monja...utrolig oppmuntrende og koselig!

Dette blir et sånn "sende klem tilbake"-innlegg fra meg dette da, men dere skal vite - Eowyn og monja - at dere stod på lista mi over jenter som fortjener en klem og litt oppmerksomhet allerede FØR jeg så at dere hadde tenkt på meg... :wink:

Er så glad for at jeg har treffi så mange koselige jenter på Kg - tenk at uten Kg så hadde vi antakelig aldri kommet i kontak! :o Det er litt rart å tenke på...

Eowyn, monja, Skusla, Midnattsol, Diva, lmari og Aricept - dere får en klem av meg fordi dere er så herlige og gode jenter!

HA EN FIN FREDAGSKVELD!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dina69, Tjorven, Miranda, lmari, Eplegrønn, Diva, kiri, Fredslilja, Jinx og Camelia!

Dere fortjener en stor varm klem, kjempegodt å ha dere her på KG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OJ, her var det virkelig hyggelig å komme inn.

Det er mange jeg vil gi klemmer til, spesielt monja, Skusla og Kverula. Dere er helt supre!!

Også bare mååå jeg få gi klem til Fisk, Smurfa, Diva, Thea og Eplegrønn.

Og en til Eowyn og lille bebisen for å ha startet denne tråden.

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Jeg vil gi en klem til de som skrev en hilsen i dagboka mi mens jeg var innlagt på sykehuset. Jeg ble veldig glad når jeg så noen hadde tatt seg tid til å skrive noen ord.

Tusen tusen takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også klemme alle de som har kommet med gode tanker og hilsner i dagboka mi nå mens jeg har vært dårlig..

:D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil sende en kjempestor og varm klem til *Meg*, fordi hun er en fantastisk jente, og trenger en klem nå!

Ellers vil jeg sende klemmer til Lady Heather, Aricept, Mie og Virgo (ser deg så sjelden for tiden...) og ikke minst Aderthiel, som bare har blitt "borte" mens jeg har vært på juleferie... savner deg! :klem:

Dina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg har også noen klemmer jeg vil dele ut

Stor trøstende klem til Meg og Jinx, håper det ordner seg på hjemmefronten for dere begge.

Store varme klemmer til Fisk, Aricept, Monja, Bettie og Eplegrønn

Dere er alle så utrolig herlige! Ha en flott søndag!

Klemmer fra lilja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen så koselig å komme ned fra hytta og finne masse go-klemmer her inne!

Stor klem vil jeg få sende til *Meg*, Fredslilja, Fisk, Diva og Midnattsol. Super-goe jenter som alltid har en koselig kommentar på lur. Gla dåkk e her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så koselig tråd! Jeg skulle gjerne gitt ut klemmer til mange mange her på KG, men jeg gir til bare et par stykker nå, jeg. Det er særdeles to stykker som jeg synes fortjener en klem, egentlig fortjener de all verdens klemmer.

Lasse og Virgo. TAKK for at dere har vært her for meg hele tiden mens jeg har hatt det tøft, og for at dere er akkurat de dere er! Jeg har blitt veldig glad i dere begge to, men det vet dere jo :) Jeg håper dere vet at jeg er her for dere om dere trenger meg også - dere begge vet hvor jeg bor :wink:

Klem, Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koslig tråd!

Jeg har lyst til å gi Henrikke en klem idag.. :D

Fordi hun fortjener en :klem2:

Jeg er så GLAD i DEG :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klemmer til alle dere som er med å lager såpe... for at dere har gjort en utrolig trist og kjedelig dag mye mer fornøyelig...

GreenSky :klem: Suzy :klem: Glammy :klem: og Løwen :klem: (Legger du inn et godt ord for meg hos brorsan...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...