Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bare syns det er rart siden reklamene ikke reflektere produktene dems eller gjør dem dårligere :fnise: Men jeg er enig i at reklamene suger :)

Nei, men så har jo absolutt alle andre forhandlere av elektronikk de samme varene så da velger jeg bort de som irriterer meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle telefonoperatørreklamer. Spesielt Chess med de ungdommene i den totalt obskure reklamen med forstørrelsesglass.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dårris

Vitaepro! Drittreklamer og produktet er bare humbug!

Alle teleoperatørreklamer, særlig den mytedritten til Netcom med drittungen som tror hun får firkanta øyne av å se på tv.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Den reklamen hvor de sier at om vi vil finne ut om noen liker oss så send en sms med navnet...

Vitaepro! Drittreklamer og produktet er bare humbug!
Alle teleoperatørreklamer, særlig den mytedritten til Netcom med drittungen som tror hun får firkanta øyne av å se på tv.

Hvordan er hun en drittunge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Elkjøp!

kan du ikke kalle det crazy day
jo det er godt norsk!

NEI !!! det er ikke NORSK!!

VG reklamen  syns jeg er veldig flott og fin :) 

Anonymous poster hash: 788b9...4f1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De nye reklamene til Peppes irriterer vettet av meg. Tror du det er noen brennmater her-deal?? Vi skal ikke ha vors her-deal??? Slutt! :(

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De nye reklamene til Peppes irriterer vettet av meg. Tror du det er noen brennmater her-deal?? Vi skal ikke ha vors her-deal??? Slutt! :(

neste bilr "trur du vi irriterer noen på kvinneguiden-deal"  :fnise:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Eg synes absolut den nye millom brunost reklamen er en av di teiteste reklamene eg har sett på lenge.starten var heilt grei ,men slutten når di forteller at di endeli er en familie når alle liker brunost.

hvilken reklame iriterer deg mest? :)

må sei den morsomeste reklamen er jo det paret som sitter i sofaen og ser på hu flotte dama som vasker bil.Da han begynner å klusse det til for seg selv med for mye snakk :)

*beklager skrivefeil:)

Han dustete idioten av ung gutt som er nerdy i Telenor-reklamen.

Teit nord"mann" møter fransk kvinne...:-/

Anonymous poster hash: 8a687...f94

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg forstår ikke hvorfor så mange skriver så mye stygt om barna som er med i enkelte reklamer.

Greit nok at dere ikke liker reklamene i seg selv, men ærlig talt, det må gå an å moderere seg en aldri så liten smule.  :angry:

Anonymous poster hash: ada16...384
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hvorfor så mange skriver så mye stygt om barna som er med i enkelte reklamer.

Greit nok at dere ikke liker reklamene i seg selv, men ærlig talt, det må gå an å moderere seg en aldri så liten smule.  :angry:

Anonymous poster hash: ada16...384

heelt enig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elseby13

Nordmannen som møter på samme dame i Paris hele tiden! Den er jo morsom! Den dama er så innbilsk at hun har bare godt av å bli avvist av ham hver gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vitaepro. Den med den grusomme sangen som man får på hjernen. Fant meg selv i å synge på den i hele går. Jeg kjører på med vitaepro. For vitaepro det funker jo. Gaaaahhhh

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VitaEpro? Er det virkelig et produkt som heter det? Hvordan uttales det? (Må jo være noe ala vitej-pro...) Og hva er det godt for...? Kan man ikke bare spise mat!! Har man underskudd får man tilskudd på resept  :sinnatagg:

Haha, innimellom synes jeg det var en riktig god avgjørelse å ikke skaffe meg ny TV.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VitaEpro? Er det virkelig et produkt som heter det? Hvordan uttales det? (Må jo være noe ala vitej-pro...) Og hva er det godt for...? Kan man ikke bare spise mat!! Har man underskudd får man tilskudd på resept :sinnatagg:

Haha, innimellom synes jeg det var en riktig god avgjørelse å ikke skaffe meg ny TV.

Uttales vitapro men skrives visst vitaepro. Er no kosttilskudd greie alle tv seere blir forsøkt prakket på. Bare tull og vas sikkert

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

VitaPro er ute med en ny reklame nå. Tipper den fort vil irritere oss like mye som den forrige

Anonymous poster hash: 11cf3...c9e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun der sørlandske kjærringa som ikke orker å bruke tid på bekymringer når hun er på ferie.... GAD!!!!! Er vel et mobilselskaps-greier.... herregud så irriterende!!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Den der vita reklamen begynner å gå meg på nervene. Jeg likte bedre den med Håvard Bakke...

Endret av Winza
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...