Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Hooty McOwlface

Det er en ny tannkremreklame nå hvor folk "på gata" med fine naturlig hvite tenner, hun ene har helt kritthvite i mine øyne, blir fortalt at tennene deres er gulere enn de tror. De skal velge ut hvor de tror de ligger på en fargeskala, så sier mannen "nei du er nok egentlig her" og plukker ut en gulere nyanse og alle får sjokk når de innser at de har gått rundt som idioter og ikke hatt komplekser for fargen på tennene før. Jeg syntes alle hadde fine tenner, så det tok noen ganger før jeg skjønte hva som var poenget. Poenget er åpenbart at Colgate eller hvem det nå er ønsker å fortelle hele Norge at selv om du tror du har fine tenner, så har du ikke det. De er for gule din dust, kjøp whitening tannkremen vår.

De skal vel være papirhvite som på den andre tannblekingsreklamen med han mannen som forklarer at "tannbleking er ikke bare for jenter, damene liker et hvitt smil" :opplyser: Hvis du ser direkte på tanngarden til hun svenske i den reklamen så blir du sveiseblind.

Endret av Hooty McOwlface
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor er det så mange reklamer med barn med talefeil?! "sjempegod barnemeny", "thå enkelt at thelv vokthne kan klaje det!", er det meningen at dette skal være sjarmerende?

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så mange reklamer med barn med talefeil?! "sjempegod barnemeny", "thå enkelt at thelv vokthne kan klaje det!", er det meningen at dette skal være sjarmerende?

Skjerp deg! Det er jo inkluderende for barn som har talefeil. Viktig at også de har rollemodeller.

Hva er det neste du skal klage på? Om det er barn med innvandrerbakgrunn i reklamer også?

Anonymous poster hash: cf3ec...167

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Reklamen for Pro active. Verste er faktisk når kjendisene reklamerer for den. De kan si

"da jeg var på turné fikk jeg skikkelig kvise utbrudd, men heldigvis reddet pro active meg"

Så ser vi bilder og de hadde kun 2 små kviser i pannen. Kvise utbrudd my ass! Ikke funker pro active mot kviser heller. Huden min ble bare verre. Samme problem hadde en venninne av meg å.

Endret av Sunshine23
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke en eneste god reklame med barn i.

Det er jeg ikke enig i.

Anonymous poster hash: ada16...384

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Det er en ny tannkremreklame nå hvor folk "på gata" med fine naturlig hvite tenner, hun ene har helt kritthvite i mine øyne, blir fortalt at tennene deres er gulere enn de tror. De skal velge ut hvor de tror de ligger på en fargeskala, så sier mannen "nei du er nok egentlig her" og plukker ut en gulere nyanse og alle får sjokk når de innser at de har gått rundt som idioter og ikke hatt komplekser for fargen på tennene før. Jeg syntes alle hadde fine tenner, så det tok noen ganger før jeg skjønte hva som var poenget. Poenget er åpenbart at Colgate eller hvem det nå er ønsker å fortelle hele Norge at selv om du tror du har fine tenner, så har du ikke det. De er for gule din dust, kjøp whitening tannkremen vår.

De skal vel være papirhvite som på den andre tannblekingsreklamen med han mannen som forklarer at "tannbleking er ikke bare for jenter, damene liker et hvitt smil" :opplyser: Hvis du ser direkte på tanngarden til hun svenske i den reklamen så blir du sveiseblind.

Den reklamen er så teit at jeg spyyyyr. Den første du snakket om.

Å den mc Donalds reklamen er bare creepy og idiotisk! Hvem er det som går med kjeften åpen når de skal på Mc Donalds liksom? Dumt dumt dumt!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Skjerp deg! Det er jo inkluderende for barn som har talefeil. Viktig at også de har rollemodeller.

Hva er det neste du skal klage på? Om det er barn med innvandrerbakgrunn i reklamer også?

Barn må da kunne klare å si kJ lyden riktig i alle fall.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Mitt navn er sulten, om inte du eter kommer jag at klussa til din konsenteasjon"..

Reklamen er egentlig ganske fiffig, men dialekta (eller hva det er) på han svensken er syykt irriterende !! Livet er hardt :P

Anonymous poster hash: ddf17...6b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Expert sin er mest irriterende, synes jeg. Rett og slett fordi den ofte vises 2-3 ganger i èn reklamepause, og de har hatt den samme sangen i over et år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barn må da kunne klare å si kJ lyden riktig i alle fall.

Men for de som ikke klarer det er det sikkert oppmuntrende å se at andre barn som heller ikke klarer det ikke blir ekskludert fra f.eks. det å være med i reklamefilm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Men for de som ikke klarer det er det sikkert oppmuntrende å se at andre barn som heller ikke klarer det ikke blir ekskludert fra f.eks. det å være med i reklamefilm.

Tror ikke småbarn tenker så mye over hvordan andre småbarn snakker i reklamene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Enhjørning

Blir nesten sint når jeg ser Coop obs reklamen med Petter Northug i..

Ellers er DnB sin reklame med han "gamle" mannen som later som om han er ung veldig plagsom. "Jeg bare gønner på".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Mitt navn er sulten, om inte du eter kommer jag at klussa til din konsenteasjon"..

Reklamen er egentlig ganske fiffig, men dialekta (eller hva det er) på han svensken er syykt irriterende !! Livet er hardt :P

Anonymous poster hash: ddf17...6b3

hahaha den reklamen er så morsom!! jeg ser nesten aldri på tv lenger, så jeg er ikke sikker på hvilke reklamer som går nå, så da har jeg ingen som jeg syntes er plagsomme eller teite

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hahaha den reklamen er så morsom!! jeg ser nesten aldri på tv lenger, så jeg er ikke sikker på hvilke reklamer som går nå, så da har jeg ingen som jeg syntes er plagsomme eller teite

Synes også sultenreklamene er morsomme. :biggrin:

Flere som er enige med oss, bl.a. i tråden om favorittreklamer http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=829829

Masse morsomme, fine og gode reklamer der.

Anonymous poster hash: ada16...384

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle reklamene med Sandra Lyng Haugen i får meg til å ville pælme hele tvn ut vinduet. Tidenes mest irriterende stemme, toppet med en grusom variant av Vefsndialekt :kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han med den irriterende stemmen i Spar reklamen..gad..får lyst å kjøre en juleribbe ned i halsen på han.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...