loffen Skrevet 28. januar 2014 #941 Del Skrevet 28. januar 2014 Reklamen for IKEA. Jeg mener, hvem i 2014 er det som ikke vet hva en nettbutikk er? Tenkte bestille et 'salongteppe' derfra jeg, men de tar 830kr i frakt fra Oslo til Østfold. Da ble teppet til 795kr litt dyrt gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjarte Skrevet 29. januar 2014 #942 Del Skrevet 29. januar 2014 "Viaplay, eller som jeg kaller det: lol-tv" Det er så teit at det ikke finnes ord for det. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderbitch Skrevet 29. januar 2014 #943 Del Skrevet 29. januar 2014 Bama- "Det du vet har du godt av!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 3. februar 2014 #944 Del Skrevet 3. februar 2014 husker ikke om jeg har nevnt denne før, men reklamen for nespresso med disse kjendisene er bare helt tragisk....!! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #945 Del Skrevet 3. februar 2014 Flymegga som vender sitt åsyn mot fattiglusene på økonomiklasse og spør surt om hvem som har mistet nøklene til Opelen sin. Så kommer en rik hotshot fra setene foran og sier (med et frydefullt blikk som antyder at han bruker doningen sin til helt andre ting enn normale mennesker) at det er hans. Dama husker plutselig at hun har manerer, samtidig med at hun blir overrasket og litt kåt. Jeg skal aldri kjøpe Opel. :fise: Anonymous poster hash: 2ee99...cf8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hooty McOwlface Skrevet 3. februar 2014 #946 Del Skrevet 3. februar 2014 Kom inn for å skrive de to siste som er nevnt her "George Clooney is here!" "Matt Damon is here!" Herregud, det er jo nok kaffekapsler å ta av, hva er poenget. Og den Opel-reklamen. Den er jo laget av og for tyskere, mye mer klassedelt samfunn der. Tok et par ganger før jeg skjønte hvorfor flyvertinna ble så kåt og perpleks og sier at det hadde hun aldri trodd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trymmir Skrevet 3. februar 2014 #947 Del Skrevet 3. februar 2014 Ser den er nevnt, men makrell i tomat reklamen er noe av det mest plagsomme som er! Og selvfølgelig er det de mest irriterende reklamene som går om og om igjen... Ellers er dubba reklamer generelt også noe de kunne spart seg å sende 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #948 Del Skrevet 3. februar 2014 Makrellreklamen...... Det stadig tilbakevendende konseptet om å gi damer mannestemmer og menn damestemmer hører hjemme i dass, ikke på skjermen. Anonymous poster hash: 2ee99...cf8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #949 Del Skrevet 3. februar 2014 Momondo-reklamen. Høres ut som dama sitter midt i en orgasme. Anonymous poster hash: 5c35b...73b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #950 Del Skrevet 4. februar 2014 Jeg pleier også å vri meg henført i sofaen når jeg koser meg med duftlyset mitt. Anonymous poster hash: 2ee99...cf8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #951 Del Skrevet 4. februar 2014 #missionnorway reklamene. Anonymous poster hash: 58b5b...b55 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calypso Skrevet 4. februar 2014 #952 Del Skrevet 4. februar 2014 Reklamen med han mannen som ikke klarer å dra på fotballkamp fordi ungen stirrer på han.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twirlX Skrevet 4. februar 2014 #953 Del Skrevet 4. februar 2014 ''Men vi kaller det når hun har sovnet-tv''............ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 5. februar 2014 #954 Del Skrevet 5. februar 2014 Utrolig mye dårlig reklame om dagen, den dere viaplay reklamen, altså vis det er så jævelig vanskelig og kalle det viaplay så kan jo viaplay bare bytte navn da for gudsskyld!! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #955 Del Skrevet 5. februar 2014 den nye bamareklamen er klein syns jeg. den med ho dama som starter blogg for å blogge om sunn mat. syns bare replikkene er skikkelig dust. "du er så rå når du kutter sånn. skulle ønske jeg kunne det". "ser farlig godt ut!" "dette her er ikke farlig, dette er jo bare godt!". Anonymous poster hash: 8b5fd...3be 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 5. februar 2014 #956 Del Skrevet 5. februar 2014 Vet ikke om denne har vært nevnt, eller om den er for gammel til å ha noe her å gjøre, men jeg irriterer meg sånn hver gang jeg kommer til å tenke på Werthers Original, harde fløtekarameller: Man lager en feik markedsundersøkelse hvor man gir en smaksprøve til "tilfeldige" personer og spør hva de synes. En mann svarer "god, og ikke for søt". IKKE FOR SØT?? Det er SUKKERTØY, idiot. I tillegg er den dubbet, så klart. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Passing by Skrevet 5. februar 2014 #957 Del Skrevet 5. februar 2014 Kom inn for å skrive de to siste som er nevnt her "George Clooney is here!" "Matt Damon is here!" Herregud, det er jo nok kaffekapsler å ta av, hva er poenget. Og den Opel-reklamen. Den er jo laget av og for tyskere, mye mer klassedelt samfunn der. Tok et par ganger før jeg skjønte hvorfor flyvertinna ble så kåt og perpleks og sier at det hadde hun aldri trodd. Å, jeg skjønte verken hans kommentar eller at flyvertinna ble kåt.. men nå syns jeg igrunnen at alle bilreklamer er teite. Ellers syns jeg det blir snodig når de samme personene er med i reklamer for forskjellige mobilselskaper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mandel92 Skrevet 5. februar 2014 #958 Del Skrevet 5. februar 2014 Hiver meg på bølgen som hater viaplayreklamene *grøss*! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 5. februar 2014 #959 Del Skrevet 5. februar 2014 Alle One Call reklamene er drit irritende. For et elendig slagord: like bra bare billig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenAwesome Skrevet 5. februar 2014 #960 Del Skrevet 5. februar 2014 "I grant you three wishes.." "Three steps aside please" Halloooo, du kan ønske deg fred på jord, eller hva som helst bra 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå