Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Coop extra sin «grill perfekt» i pausen på Champions League. Grilling av biff minutt for minutt. Håpløst.

Anonymkode: 06b90...283

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Boots-reklamen med hun som slutter å smile, på slutten forsvinner hun og tar med seg venninna sin baby.

Anonymkode: 4aeea...be9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1881-appen med telefonen som durer, og får meg til å sjekke om det er MIN telefon som maser.

Anonymkode: d4061...db0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arnfinn, den gamle dama hans med rosa hår og alt av telenor.

Anonymkode: 7ca3b...fc5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.5.2022 den 15.44):

Drygolin, nordic extreme, pssscht. Reklamen som absolutt nekter å legge seg ned og dø.

Anonymkode: 0b5f8...08c

Der er vi forskjellige. Jeg synes den reklamen er morsom 😄

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jeg må se mer av Arnfinn og Telenor-familien så blir jeg sprut hakke gal.

Det var også en reklame fra Telenor (tror jeg) med ei som satt i en sofa og hadde åpna en utrygg link eller noe sånt på mobilen. Helt elendig reklame, virka som det var blitt noe feil i klippingen med den.

Noen som vet hvilken jeg mener? Jeg får ikke til å forklare den...

Anonymkode: a1a99...ca7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Where did you come from, where did you go, lalala sunget med ulike grader av falskhet. Mora på sengekanten er verst i så måte. Noe mange av disse irriterende reklamene har til felles er at man ofte ikke husker hva det var reklame for, kun hvor irriterende de var. Sånn sett er jo Drygolin... pssscht! bedre, rent bortsett fra at man jo boikotter produktet. 

Anonymkode: 0b5f8...08c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sleske italieneren som gjør seg klar til en hot date...med ristorante i ovnen, herregud slå på stortromma liksom. Thats amoooreee... Hmmm hmm hmm hmmmm

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man ikke trodde Teliagutten kunne bli mer irriterende, så sier han goLf med Østfold-L fire ganger i en setning.

Anonymkode: 0b5f8...08c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er så møkk lei reklamene med de to bajasene som har pikkmålingskonkurranse i sparing. hører jeg ordet "kjøpeflamme" en gang til så er det en viss fare for at jeg planter hælen min i tv-skjermen. coop xtra sin reklame, ja. 

  • Liker 5
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
TheHairyToothfairy skrev (14 timer siden):

jeg er så møkk lei reklamene med de to bajasene som har pikkmålingskonkurranse i sparing. hører jeg ordet "kjøpeflamme" en gang til så er det en viss fare for at jeg planter hælen min i tv-skjermen. coop xtra sin reklame, ja. 

Ja den er rimelig dust den reklamen der🤨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lurven

Telia reklamen, med han unge "kule" gutten som skal fortelle regissøren hva som er kult og in.

 Og den teite hunden som snakker,på nakenspa, han sier mye dumt🥴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.5.2022 den 18.34):

Hvis jeg må se mer av Arnfinn og Telenor-familien så blir jeg sprut hakke gal.

Det var også en reklame fra Telenor (tror jeg) med ei som satt i en sofa og hadde åpna en utrygg link eller noe sånt på mobilen. Helt elendig reklame, virka som det var blitt noe feil i klippingen med den.

Noen som vet hvilken jeg mener? Jeg får ikke til å forklare den...

Anonymkode: a1a99...ca7

Vet hvilken du mener, jeg stusser også på den og har kommentert til kjæresten flere ganger om hvor snålt det er at hun jenta ("Ine" fra Rådebank) roper ut at hun trykket på en utrygg link, og i neste øyeblikk sitter hun og hun andre dama bare og stirrer ut i lufta og ser helt uinteresserte ut.. skjønner ikke greia..

Anonymkode: 0c673...107

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mingus skrev (På 30.5.2022 den 20.40):

De sleske italieneren som gjør seg klar til en hot date...med ristorante i ovnen, herregud slå på stortromma liksom. Thats amoooreee... Hmmm hmm hmm hmmmm

Gjerrig faen, den er bitteliten.

Anonymkode: 71a3a...7ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Gjerrig faen, den er bitteliten.

Anonymkode: 71a3a...7ae

Haha ja, har fint klart å gomle i meg en slik til lunch da jeg var gravid og det var lenge til middag 😄 Og da var det fortsatt plass til middag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheHairyToothfairy skrev (På 7.6.2022 den 17.56):

jeg er så møkk lei reklamene med de to bajasene som har pikkmålingskonkurranse i sparing. hører jeg ordet "kjøpeflamme" en gang til så er det en viss fare for at jeg planter hælen min i tv-skjermen. coop xtra sin reklame, ja. 

Ja herregud de der har gått LENGE nå, hater de der dustete gjerrige idiotene.

KJØPEFLAMME!!???

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sååå lei 5g fyren til telenor

Anonymkode: 88b6b...f47

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...