Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Må innrømme at jeg også reagerte på den reklamen. Hva sier man til barna når de spør far om hvorfor nissen kysser en mann? 

-

 

Anonymkode: 075f7...faa

Den er så ukoselig at jeg blir kvalm. Sorry men jeg blir det.

Anonymkode: 0f106...2ff

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.3.2012 den 21.02):

Eg synes absolut den nye millom brunost reklamen er en av di teiteste reklamene eg har sett på lenge.starten var heilt grei ,men slutten når di forteller at di endeli er en familie når alle liker brunost.

 

hvilken reklame iriterer deg mest? :)

 

må sei den morsomeste reklamen er jo det paret som sitter i sofaen og ser på hu flotte dama som vasker bil.Da han begynner å klusse det til for seg selv med for mye snakk :)

 

*beklager skrivefeil:)

er selvsagt veldig viktig,men er så lei den, kommer flere ganger om dagen 😕 er med blant annet herman dahl

Anonymkode: c8959...2d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PITTY skrev (16 timer siden):

Ser levende for meg din sinnsstemning i gjerningsøyeblikket. Men ikke noe lyd fra rennende ribbefett nedover haka på kjerringa vel ?  Kunne jo vært enda litt verre altså..

Jeg vet ikke faktisk😂Jeg klikket ved første tygg og da går det i svart. Det kunne absolutt vært enda verre😅

Anonymkode: 1bb93...1b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg så en reklame for Matprat når jeg så på noe på nett. Dette var en reklame man ikke kunne skippe desverre. Det var en reklame for ribbesteking og på slutten tok en dame en bit sprøstekt svor i kjeften og tygde så det knaste.... Fy faen! Jeg holdt på å knuse skjermen! Jeg har misofoni så det holder! Det burde virkelig vært advarsel på sånne slafse,tygge reklamer.

Anonymkode: 1bb93...1b8

Er der likedan som å være lydsensitiv?

Anonymkode: fa268...ca3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg vet ikke faktisk😂Jeg klikket ved første tygg og da går det i svart. Det kunne absolutt vært enda verre😅

Anonymkode: 1bb93...1b8

Er bare litt nysgjerrig på diagnosen din. Så du må ikke svare selvsagt. Bortsett fra de klassiske lydene som dere går litt i ball på, tenkte jeg tanken. Hva om du sitter og jobber litt hjemme ved en pc med et vindu åpent eller noe. Så er det brått en skokk med unger med høye skingrende stemmer og med et volum som ikke ligner grisen. Og ikke vet du hvor lenge faenskapet vil vare selvsagt. Hvordan reagerer du på slike ting i forhold til disse klassiker-lydene?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.12.2021 den 1.37):

Finnes ikke større enn 200g

Anonymkode: fa268...ca3

Av sjokoladeplater?

Joda, det gjør det :)

Anonymkode: 14fdc...a0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En reklame jeg reagerer på for tiden er en med en snakkende bærepose.
Jeg vet ikke helt hva det er reklame for; om det er for gjenbruk og gjenvinning, en matbutikk eller noe annet.

Men bæreposen snakker ihvertfall og den kommer opprinnelig fra et annet land, for den snakker ikke ordentlig norsk.
Og så snakker den om "resspekt" osv, slik jeg opplever mange stereotypiske innvandrere gjør. Jeg vet ikke om det er meningen å fremstille posen slik, men det er veldig irriterende.
Den er bare så utrolig pinlig og jeg merker jeg blir fysisk dårlig av å høre på. Heldigvis går det an å skifte kanal når den kommer på skjermen.

Anonymkode: 14fdc...a0a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Postens julereklamer de siste årene. Om de virkelig vil provosere så kan de la Jesus og Allah kline litt i neste film, da blir det nok litt respons... Det kvasi greiene de har levert til nå er bare flaut men irriterende, som en liten valp som tøffer seg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiuren skrev (49 minutter siden):

Postens julereklamer de siste årene. Om de virkelig vil provosere så kan de la Jesus og Allah kline litt i neste film, da blir det nok litt respons... Det kvasi greiene de har levert til nå er bare flaut men irriterende, som en liten valp som tøffer seg

Komentaren din var like ille.🤢

Anonymkode: 0f106...2ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tiuren skrev (50 minutter siden):

Postens julereklamer de siste årene. Om de virkelig vil provosere så kan de la Jesus og Allah kline litt i neste film, da blir det nok litt respons... Det kvasi greiene de har levert til nå er bare flaut men irriterende, som en liten valp som tøffer seg

Blir ikke verre enn den reklamen for et par år siden der Maria var smelt på tjukka av en tidsreisende full trønder.

Den er faktisk det jævligste og motbydeligste jeg har sett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Av sjokoladeplater?

Joda, det gjør det :)

Anonymkode: 14fdc...a0a

Nei

Anonymkode: fa268...ca3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

56 minutter siden, Entern said:

Blir ikke verre enn den reklamen for et par år siden der Maria var smelt på tjukka av en tidsreisende full trønder.

Den er faktisk det jævligste og motbydeligste jeg har sett.

Jeg synes den var drøy, men viser at slike provokasjoner egentlig ikke provoserer i et sivilisert samfunn. Men jeg syntes synd må min dypt religiøse mor som måtte se det sølet. Men la oss se om Posten har baller, og lager slike reklamer som og inkluderer hele befolkningen!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arnfinn-reklamene til Telenor, og samtlige fra Onecall. Håper i det stille at onecall går konk så jeg kan slippe reklamene deres. Misliker også Smashreklamene, på grunn av den grusomme alarmlignende "musikken". 

Anonymkode: 0fa03...b7c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiuren skrev (1 minutt siden):

Jeg synes den var drøy, men viser at slike provokasjoner egentlig ikke provoserer i et sivilisert samfunn. Men jeg syntes synd må min dypt religiøse mor som måtte se det sølet. Men la oss se om Posten har baller, og lager slike reklamer som og inkluderer hele befolkningen!

Det tror jeg nesten ikke de har 😦

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei

Anonymkode: fa268...ca3

Jo.
Her f.eks. Denne er 240 gram.
240gr.thumb.jpg.a00b0a7f3f7e3def4e9844432dc5aab4.jpg

I tillegg selges det 250 gramsplater Freiasjokolade bl.a. i Sverige.   Og så er det andre sjokoladeprodusenter også, da.

Anonymkode: 14fdc...a0a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...