Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, hind skrev:

Den siste er helt skrekkelig! Jeg er i det hele tatt veldig lei av de maniske jentene som går/halvløper omkring samtidig som de snakker på inn- og utpust og snubler eller faller på en måte jeg antar skal være bedårende.  Hjelp, så slitsomme de er. 

Akkurat det som er grusomt og slitsomt som fy! Jeg blir bare stresset og irritert av de reklamene. Forstår ikke hvorfor de skal gå omtrent i kappgang og snakke, vise, demonstrere og snuble på én gang :klo:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den for Tine yoghurt der det står "opp å stå, 20 minutter til bussen går" og så når yoghurt med diverse greier oppi er ferdig så er det "fortsatt 18 minutter til bussen går." Når skal man liksom rekke å stelle seg da før bussen går? 😜

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fy faen, kondomeriet har overgått seg selv, de har laget en reklame for å feire sitt 30års jubileum hvor de sammenligner kaker og boller med fitte, kuk, rævhull, bryster, får glasur til å ligne sæd og seksualiserer skolebrød. Det er så jævlig motbydelig, i morgen skal jeg i 50årslag, blir fint å se utover kakebordet og se for meg rennende sæd og glaserte rævhull i sjokolade. 

Anonymkode: 3c4e3...a16

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fy faen, kondomeriet har overgått seg selv, de har laget en reklame for å feire sitt 30års jubileum hvor de sammenligner kaker og boller med fitte, kuk, rævhull, bryster, får glasur til å ligne sæd og seksualiserer skolebrød. Det er så jævlig motbydelig, i morgen skal jeg i 50årslag, blir fint å se utover kakebordet og se for meg rennende sæd og glaserte rævhull i sjokolade. 

Jeg ble direkte kvalm da jeg så den reklamen, altså, at det går an.. Jo lengre ut i reklamen det er, jo eklere blir det, spesielt slutten er bare motbydelig. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

HAAAAATER den reklamen!!! 🤢 Kommer ALDRI til å handle på Kondomeriet, noensinne, så den funket jo "bra"! 🤦🏼‍♀️ Bare ekkel, provoserende og unødvendig, fikk litt oppkast i munnen da jeg så sjokoladeglasuren og den liksom skulle forestille bæsj (??) 🤮 Tror jeg faktisk blir aseksuell av de reklamene, har veldig motsatt virkning. Tenker at jeg aldri kommer til å orke sex igjen etter å ha sett dem. Og nå har de ødelagt bakevarer også 🤬

Anonymkode: 75459...42d

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye cola reklamen. Alle så lykkelige. Fake shit jeg spyr av. 

Anonymkode: 839c1...2ec

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.1.2019 den 15.31, AnonymBruker skrev:

HAAAAATER den reklamen!!! 🤢 Kommer ALDRI til å handle på Kondomeriet, noensinne, så den funket jo "bra"! 🤦🏼‍♀️ Bare ekkel, provoserende og unødvendig, fikk litt oppkast i munnen da jeg så sjokoladeglasuren og den liksom skulle forestille bæsj (??) 🤮 Tror jeg faktisk blir aseksuell av de reklamene, har veldig motsatt virkning. Tenker at jeg aldri kommer til å orke sex igjen etter å ha sett dem. Og nå har de ødelagt bakevarer også 🤬

Det er så jævlig motbydelig, jeg blir lettere kvalm bare jeg ser kaker og glasurer nå, utrolig jævlig smakløs reklame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er så jævlig motbydelig, jeg blir lettere kvalm bare jeg ser kaker og glasurer nå, utrolig jævlig smakløs reklame.

Det kommer til å ta år og dag før jeg klarer å spise og dekorere med melisglasur igjen. Og det som egentlig er så godt :( Takket være denne grusom kvalme reklamen blir jeg helt uvel og dårlig bare av å tenke på glasur, tror de bommet fælt hos folk med denne reklamen (også). 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den sykt teite Cola-reklamen med den elendige sangen. Hjelpe meg.

:haar: Fam-fam-familie Familililiiieee. :haar:

Anonymkode: c4d08...295

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen flere som har lagt merke til at i reklamer for tannbørste eller tannkrem, så ser det faktisk ikke ut som de bruker noe tannkrem i det hele tatt?         

De bare står der med store smil og kritthvite tenner, og børster littegrann på fortennene sine...               

Anonymkode: da615...a16

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen flere som har lagt merke til at i reklamer for tannbørste eller tannkrem, så ser det faktisk ikke ut som de bruker noe tannkrem i det hele tatt?         

De bare står der med store smil og kritthvite tenner, og børster littegrann på fortennene sine...               

Anonymkode: da615...a16

JA! Det irriterer meg så grenseløst at de i en reklame for nettopp tannkrem, ikke har et fnugg av tannkrem på tannbørsten sin, de bare står der og koster litt med tørr tannbørste mens de flirer dumt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Den sykt teite Cola-reklamen med den elendige sangen. Hjelpe meg.

:haar: Fam-fam-familie Familililiiieee. :haar:

Anonymkode: c4d08...295

Irriterende reklame ja, spesielt når du får den jæ.... sangen på hjernen. :sukk: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå: 

Trivago med jenta som forteller om at du kan gjøre hva du vil på et hotellrom.... jada

Bolia salgsreklame: Jeg får fnatt av stemmen til hun som snakker

Jenta som løper rundt og skriker for et mobil/data-abonnement, på ett eller annet høyfjellshotell. 

Anonymkode: 7cbdd...a21

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, slipset skrev:

Kondomerietreklamen er jo genial! Spoof på Chef's table-introen på Netflix 😂

Fint for deg da, da er du en av de få. Og antagelig mann. Ser ut som det er flere som blir kvalme av den enn kåte...så de bommet jo litt der 🙄 De reklamene gjør jo flere av oss damer aseksuelle, blir jo tørr som sandpapir i tillegg til kvalmen. Og jeg liker egentlig sex, men sånt som dette gjør at det begynner å by meg mer og mer i mot. Dessverre.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fint for deg da, da er du en av de få. Og antagelig mann. Ser ut som det er flere som blir kvalme av den enn kåte...så de bommet jo litt der 🙄 De reklamene gjør jo flere av oss damer aseksuelle, blir jo tørr som sandpapir i tillegg til kvalmen. Og jeg liker egentlig sex, men sånt som dette gjør at det begynner å by meg mer og mer i mot. Dessverre.

Jeg er mann, men jeg får overhode ikke noe "utbytte" av den reklamen, men det er en fin slankekur. :P Foretrekker nesten den med julefigurene som kommer i tur og orden. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...