Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trivago, både mann og dame-versjonen. Hater, hater, hater. Og reklamene er så uendelig lange? Det er som om mark kryper inn i hjernen og spiser og spiser, grøss! 

Anonymkode: d9b89...801

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom til å tenke på en ting.. Hun litt eldre dama i coop mega reklamene, er det ikke hun som spilte moren i den første finn.no reklamen, den med trommesettet? 

Anonymkode: 40c75...c69

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En reklame for tyggegummi.  

En ungdom sitter i ett møte med en lærer / rektor. Læreren ber om at hun spytter ut klumpen med tyggegummi. Men ungdommen svarer at dersom hun fjerner tyggegummien, så kommer hun garantert til å få flere hull i tennene. Da må hun til tannlegen, og går glipp av skole-timer. Dermed risikerer hun å stryke i ett eller annet fag på skolen, og dermed er det vissnok helt umulig for denne studenten å utdanne seg til å bli doktor. Derfor er det overhengende  risiko for at noen kommer til å DØ bare fordi studenten blir bedt om å fjerne tyggegummien fra kjeften i ett par minutter.

Anonymkode: da615...a16

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/7/2018 at 2:17 AM, AnonymBruker said:

Skjønner ikke hvorfor reklamer er så jævls dårlige de siste åra. Er det fordi de pitches til utlandet/er innkjøpt? Før var det jo faktisk konkurranse i å ha en reklame som folk elsket (Gullfisken). Og det var nok av reklamer som kjempet om å vinne. De skulle gjerne være fiffige, kjappe å komme til poenget, og ha noe de ble husket for. 

Anonymkode: a1a99...ca7

Gullfisken lever i beste velgående.

Ellers enig i at reklamene jevnt over var bedre før. Det finnes en tråd her et sted med eksempler på reklamer folk liker. Mye bra der.

Anonymkode: ac7bb...c33

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gullfisken lever i beste velgående.

Ellers enig i at reklamene jevnt over var bedre før. Det finnes en tråd her et sted med eksempler på reklamer folk liker. Mye bra der.

Anonymkode: ac7bb...c33

Som 

Får vente til fredda’n!

Anonymkode: 6e450...d6d

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye reklamen hvor de to mennene blir om huleboere fordi dem ikke kan bruke jobbtelefonen sin...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.10.2018 den 19.21, AnonymBruker skrev:

Den nye reklamen hvor de to mennene blir om huleboere fordi dem ikke kan bruke jobbtelefonen sin...

Den er voldsom 😱 Men det som irriterer meg mest over den reklamen er at det er 3 stykker på guttetur i skogen som har trukket seg bort fra sivilisasjonen, men som likevel drasser med seg mobilen på tur for å se den jækla fotballkampen. Kan man ikke benytte den anledningen til å ta et avbrekk fra det stressende samfunnet, bare være i øyeblikket og puste ut med stillheten rundt seg i skogen? Har det virkelig blitt sånn at mobilen må være med overalt? Vi er på vei til å miste de fine øyeblikkene vi har mulighet til å lage og det å være tilstede i nuet.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Moondance skrev:

Den er voldsom 😱 Men det som irriterer meg mest over den reklamen er at det er 3 stykker på guttetur i skogen som har trukket seg bort fra sivilisasjonen, men som likevel drasser med seg mobilen på tur for å se den jækla fotballkampen. Kan man ikke benytte den anledningen til å ta et avbrekk fra det stressende samfunnet, bare være i øyeblikket og puste ut med stillheten rundt seg i skogen? Har det virkelig blitt sånn at mobilen må være med overalt? Vi er på vei til å miste de fine øyeblikkene vi har mulighet til å lage og det å være tilstede i nuet.

Og at han andre må kaste bort all mobildataen sin 😑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat en reklamefilm, kanskje, men jeg HATER den reklamen for bloggerne!! ''For en sexy daddy''.... 🤬🤬 Det er et eller annet med måten hun bruker stemmen på, som irriterer meg noe grenseløst 🤪🤮

Anonymkode: a6d9c...6df

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg over den nye Telenor reklamen med folk som går med TV på full guffe under armen bl.a. Synes den er så masete. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg fremdeles om Colgatereklamen som "ønsker at barn skal fortsette å smile i Norge" GRØSSSSSS........
Jeg blir også SVÆRT irritert av Senseo 3 i 1-reklamen, voiceoveren sin stemme går meg på nervene, med sånne "fløyelsmyk pustende" stemme, som om seerne er et lite barn som "noen ganger trenger du en hel kanne med kaffe" DJIIIIZEZ.

Skulle ønske Viafree hadde litt FLERE reklamerfilmer på repeat, ser jeg en episode av Luksusfellen ender jeg opp med å se de samme reklamene hver gang...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Sugar&Spice skrev:

Irriterer meg fremdeles om Colgatereklamen som "ønsker at barn skal fortsette å smile i Norge" GRØSSSSSS........
Jeg blir også SVÆRT irritert av Senseo 3 i 1-reklamen, voiceoveren sin stemme går meg på nervene, med sånne "fløyelsmyk pustende" stemme, som om seerne er et lite barn som "noen ganger trenger du en hel kanne med kaffe" DJIIIIZEZ.

Skulle ønske Viafree hadde litt FLERE reklamerfilmer på repeat, ser jeg en episode av Luksusfellen ender jeg opp med å se de samme reklamene hver gang...

Du mener den hvor faren roper kjedelig? Uff enig!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, FrankDrebin skrev:

Irriterer meg over den nye Telenor reklamen med folk som går med TV på full guffe under armen bl.a. Synes den er så masete. 

syns den er kul jeg 🤣🤣

Anonymkode: 0f106...2ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, FrankDrebin skrev:

Hvilken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

syns den er kul jeg 🤣🤣

Anonymkode: 0f106...2ff

Det er lov. xD

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken?

Der hvor bl.a. smart telefoner plutselig blir til en TV, flere av dem går i bakken og knuser, en annen får en TV gjennom bilruta, og mye mer kaos mens denne låta går i bakgrunnen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/28/2018 at 1:35 PM, FrankDrebin said:

Begynner å bli lei av reklamene med de med grønnsaker på hodet. 

Ja. Spesielt han gutten synes jeg ser så sykt fjern ut.

Anonymkode: 2a3bc...2fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Spesielt han gutten synes jeg ser så sykt fjern ut.

Anonymkode: 2a3bc...2fa

Enig der. Heldigvis lenge siden jeg har sett noen av dem nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, FrankDrebin skrev:

Det er lov. xD

Der hvor bl.a. smart telefoner plutselig blir til en TV, flere av dem går i bakken og knuser, en annen får en TV gjennom bilruta, og mye mer kaos mens denne låta går i bakgrunnen:

Er det fra 40 tallet eller?:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...