Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 7.8.2018 den 21.30, AnonymBruker skrev:

Arnhild skal angre på at hun sa ja til å gifte seg med den juksemakeren, ass.

Anonymkode: 26e80...9b8

Heh?

Anonymkode: 6e450...d6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 7.8.2018 den 16.33, AnonymBruker skrev:

Hva med dårlige radio-reklamer? Som feks Ryds bilglass. « Da må du rydse opp» Kjempe teit. 

Og så den fra Coop kronemarked. «Du mistet en tier» «Ti kroning mener du?» 

Skifter radiokanal jeg når de reklamene går...

Anonymkode: d6ba2...138

Uff ja! 

Jeg klikker i vinkel av reklame for Garderobemaaaanen.. 😖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28. august 2018 den 0.35, LetsPlay skrev:

Den nye reklamen fra Rema 1000 er utrolig irriterende...drit lei etter bare å ha hørt/sett noen få ganger

https://www.youtube.com/watch?v=sgJLpuprQp8 

Jeg lo høyt første gang jeg så den, men ble fort lei. Nå fikk jeg den stygge låta i den reklamen på hjernen IGJEN! Argh! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han dusten som slår opp spørsmålene på mobilen til presten med vinkler på bowlingkuler etc. Hater den reklamen.

Anonymkode: 36bcc...526

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En radioreklame, men er så lei han mannen som synger "bytt bytt strømmeselskap ahaa bytt bytt strømmeselskap,  Eeelskling. No" Får den teite sangen på hjernen! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samtlige reklamer som handler om barbering. Uansett om det er ett spesielt merke for barbermaskiner, barberhøvel eller hva som helst. 

Uansett om reklamen handler om å fjerne kroppshår på legg, ansikt eller i armhuler. I hver eneste reklame er de som blir avbildet / filmet ALLTID barberte. Veldig sjeldent at det faktisk er noe som helst synlige hår noen steder. Det ser jo egentlig  ganske merkelig ut da. Å a med noen folk som ikke behøver å barbere seg, for en reklame som fsktisk handler om å barbere seg... 

Anonymkode: da615...a16

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på å klikke av den nye reklamen til One Call med den familien som sitter ute i skogen og griller pølser. Makan til irriterende tilgjorte skuespillerstemmer har jeg ikke hørt på lenge! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 4.9.2018 den 10.22, Moondance skrev:

Holder på å klikke av den nye reklamen til One Call med den familien som sitter ute i skogen og griller pølser. Makan til irriterende tilgjorte skuespillerstemmer har jeg ikke hørt på lenge! 

Håper de snubler nedi bålet og brenner opp :ler:

Anonymkode: 6e450...d6d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med all bruken av tidligere hotel Cæsar skuespillerne?

Anonymkode: 6e450...d6d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den pokkers netonnet reklamen med hun blondinen, svarte dama og Jesus fyren 😡

Anonymkode: 6e450...d6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser lite på TV utenom NRK, så det er begrenset hva jeg får med meg av reklame, men sånn generelt er reklame for nettspill og gambling det verste. 

Det aller verste er dem som prøver å gi inntrykk av å være norske og dermed mer seriøse. :kjefte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olivero. Den er bare for dum. Altfor dum. 

Det finnes ikke "smør" i Italia som er blandet med olivenolje. 

Burro? Uttalt med u? I Italia uttales burro som borro.

Irriterer meg... 

 

Anonymkode: 7cbdd...a21

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.9.2018 den 16.27, Kelsi skrev:

Telenor-reklamen hvor de drasser rundt på en kanin-bamse med en mobil på 😡

Det beste er når han guttungen "inni kamera" på mobilen liksom ser til sides for å se på hu jenta. (når hun ligger atmed kaninbamsen)... som om at om han sitter i en annen kommune og gløtter til høyre så ....ser han henne igjennom...kamera??? "forbi hjørnet" på kamera?

Og foresten, tidligere i de der drittreklamene, når mobilen går i bakken og skjermen knuses (pinjata-lek ellerno)... bare at publikum liksom får den knuste delen, og han fyren ser "på skjermen" (inn i tv-kamera) og bare "oi sann" osv. Det skal jo vel forestille at han ser på skjermen (ikke mobilkameralinsa) men hvorfor ser vi sprekken? Hvis du facetimer osv med knust skjerm... er jo bare du som ser din egen skjerm. Skjønner at de vil publikum skal forstå... men herregud.

 

Og en tredje ting - i den aller første hvor de skal camme med han gutten i militæret. Ser jo ut som det på høylys dag hos familien men sent på kvelden hos han gutten. Skal han forestille å være i en annen tidssone eller? Herregud så jeg hater den der "reklameserien"

Anonymkode: a1a99...ca7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...