Gjest Peanut Skrevet 21. mai 2018 #3001 Del Skrevet 21. mai 2018 Trivagoreklamen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 21. mai 2018 #3002 Del Skrevet 21. mai 2018 Nesten alle reklamer egentlig. Med noen veldig få unntak. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lexie Grey Skrevet 22. mai 2018 #3003 Del Skrevet 22. mai 2018 Cheez doodles-reklamen er så sinnsykt irriterende. "Er du utsatt for STREEEEESS?" "Nå med enda mer doodles som lindrer slitasje og STREEEEESS, i DEG" Vær så snill, kutt den ut 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2018 #3004 Del Skrevet 22. mai 2018 Hvorfor har reklamer blitt så dårlige? Nå er det bare om å gjøre å lage de mest irriterende reklamene der man roper ut tull med utestemme, for eksempel Lefdal. Har bransjen gått tom for ideer? Anonymkode: 8f6f3...239 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 22. mai 2018 #3005 Del Skrevet 22. mai 2018 3 timer siden, Moondance skrev: Cheez doodles-reklamen er så sinnsykt irriterende. "Er du utsatt for STREEEEESS?" "Nå med enda mer doodles som lindrer slitasje og STREEEEESS, i DEG" Vær så snill, kutt den ut Sååååå enig! Irriterer meg at den er tilbake. Hvem faen er det som snakker sånn som han? Er du utsatt for streeeeeeess? Ikke fortvil DEG! Skjønner jo at den liksom skal være morsom, men den er bare sykt irriterende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lexie Grey Skrevet 22. mai 2018 #3006 Del Skrevet 22. mai 2018 1 time siden, Salka skrev: Sååååå enig! Irriterer meg at den er tilbake. Hvem faen er det som snakker sånn som han? Er du utsatt for streeeeeeess? Ikke fortvil DEG! Skjønner jo at den liksom skal være morsom, men den er bare sykt irriterende. Samme lurer jeg på! Reklamen var jo borte en lang stund før de begynte med den igjen og ikke skjønner jeg hvorfor! Jeg forstår ikke engang hvordan den skal være morsom, den er jo bare en plage å høre på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 22. mai 2018 #3007 Del Skrevet 22. mai 2018 1 minutt siden, Moondance skrev: Samme lurer jeg på! Reklamen var jo borte en lang stund før de begynte med den igjen og ikke skjønner jeg hvorfor! Jeg forstår ikke engang hvordan den skal være morsom, den er jo bare en plage å høre på Ikke jeg heller, tror reklameskaperne må ha fryktelig dårlig humor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 22. mai 2018 #3008 Del Skrevet 22. mai 2018 Den reklamen for ett eller annet høyttalersystem hvor lyden slår bølger i huden. Dårlig forklart men jeg synes den er vemmelig å se på. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lexie Grey Skrevet 22. mai 2018 #3009 Del Skrevet 22. mai 2018 13 minutter siden, Duff skrev: Den reklamen for ett eller annet høyttalersystem hvor lyden slår bølger i huden. Dårlig forklart men jeg synes den er vemmelig å se på. "Klarna - smooth payments" Tror jeg du tenker på? Den er helt motbydelig og bare utrolig merkelig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 22. mai 2018 #3010 Del Skrevet 22. mai 2018 22 minutter siden, Moondance skrev: "Klarna - smooth payments" Tror jeg du tenker på? Den er helt motbydelig og bare utrolig merkelig Ja den ja. Jeg må bytte kanal når den kommer. Dissende hud er ekkelt, har mere enn nok med min egen mange. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lexie Grey Skrevet 22. mai 2018 #3011 Del Skrevet 22. mai 2018 1 time siden, Duff skrev: Ja den ja. Jeg må bytte kanal når den kommer. Dissende hud er ekkelt, har mere enn nok med min egen mange. Haha 😂 Jeg skjønner virkelig ikke hva den reklamen har med "smooth payment" å gjøre, det finnes vel masse annet kreativt de kunne laget en reklamefilm av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2018 #3012 Del Skrevet 22. mai 2018 7 hours ago, Salka said: Sååååå enig! Irriterer meg at den er tilbake. Hvem faen er det som snakker sånn som han? Er du utsatt for streeeeeeess? Ikke fortvil DEG! Skjønner jo at den liksom skal være morsom, men den er bare sykt irriterende. Jeg tror kanskje den skal være en parodi på andre reklamer hvor de snakker rart. Som feks "Zon - hvorfor behandle hélé kroppen" Anonymkode: 2a3bc...2fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 #3013 Del Skrevet 23. mai 2018 Etter å ha lest denne tråden gjennom tror jeg at jeg skal holde meg på NRK for en goood stund fremover Anonymkode: 6fa80...805 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 #3014 Del Skrevet 23. mai 2018 Den McDonalds-reklamen med de to gutta som sitter og kverulerer over burger! Fy faen, jeg klikker!!! Så sykt idiotisk tema å krangle om, for ikke å snakke om de vanvittig irriterende stemmene!! Får bare enda mindre lyst til å spise på det møkkastedet. Anonymkode: d437d...ea3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Optimo Skrevet 23. mai 2018 #3015 Del Skrevet 23. mai 2018 På 22.5.2018 den 10.34, Moondance skrev: Cheez doodles-reklamen er så sinnsykt irriterende. "Er du utsatt for STREEEEESS?" "Nå med enda mer doodles som lindrer slitasje og STREEEEESS, i DEG" Vær så snill, kutt den ut Doodle your way into chillness! De bryter på svensk aksent. OLW er vel svensk? Svensk humor? Svenske tilstander? Lurer på hva faen reklamebyrået tenkte med da de kom opp med denne ideen og alle bare "ja, DET gjør vi!". Kanskje ideen ble unnfanget på julebord eller noe. Helt håpløst er det hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazarini Skrevet 31. mai 2018 #3016 Del Skrevet 31. mai 2018 På 22.5.2018 den 16.18, Duff skrev: Den reklamen for ett eller annet høyttalersystem hvor lyden slår bølger i huden. Dårlig forklart men jeg synes den er vemmelig å se på. ENIG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 31. mai 2018 #3017 Del Skrevet 31. mai 2018 Den jula reklamen hvor det paret driver å synger mens de pusser opp, grusomt irriterende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 2. juni 2018 #3018 Del Skrevet 2. juni 2018 På 22.5.2018 den 16.18, Duff skrev: Den reklamen for ett eller annet høyttalersystem hvor lyden slår bølger i huden. Dårlig forklart men jeg synes den er vemmelig å se på. Jeg så på en 35 minutter lang YouTube video i stad, den reklamen dukket opp 2 ganger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #3019 Del Skrevet 2. juni 2018 On 5/22/2018 at 10:34 AM, Moondance said: Cheez doodles-reklamen er så sinnsykt irriterende. "Er du utsatt for STREEEEESS?" "Nå med enda mer doodles som lindrer slitasje og STREEEEESS, i DEG" Vær så snill, kutt den ut Poenget med reklamen er vel at du skal bli utsatt for STREEEEESS og slitasje - det blir du - og så skal du liksom bli fysen på Cheez Doodles - det blir du ikke. Tror de tenkte for kort da de lagde den der. Anonymkode: 52b69...c74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #3020 Del Skrevet 2. juni 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Poenget med reklamen er vel at du skal bli utsatt for STREEEEESS og slitasje - det blir du - og så skal du liksom bli fysen på Cheez Doodles - det blir du ikke. Tror de tenkte for kort da de lagde den der. Anonymkode: 52b69...c74 Det virker som om poenget med alle reklamer for tiden er å utsette folk for STRESSSSSS med å rope og bråke. Anonymkode: 8f6f3...239 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå