FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 18. august #4741 Del Skrevet 18. august 3 hours ago, Mardina said: Coop Extra fornekter seg ikke... Nå har de kommet med en reklame med frukt som budskap... Likte den ikke første gang jeg så den engang... 😄 Og han der "Kjøpeflamme" fyren dukker opp i slutten, sier et eller annet, "blablabla du og?", det er alt jeg oppfatter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 24. august #4742 Del Skrevet 24. august Janina1 skrev (På 11.8.2024 den 19.26): Reklamene fra Coop Extra med han grillfyren. Syns han er så kjekk jeg, så de reklamene ser jeg alltid på 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august #4743 Del Skrevet 25. august Måårudreklamen.. To stykker sitter og spiser chips og ser på en figur( sjøstjerne?) i et akvarium! Hva er greia med det, er det noe jeg ikke skjønner? Anonymkode: 7fe44...243 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august #4744 Del Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): Måårudreklamen.. To stykker sitter og spiser chips og ser på en figur( sjøstjerne?) i et akvarium! Hva er greia med det, er det noe jeg ikke skjønner? Anonymkode: 7fe44...243 Tror den puler den steinen🤔🤮 Anonymkode: 0f106...2ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august #4745 Del Skrevet 25. august Måneskinn skrev (På 24.8.2024 den 17.36): Syns han er så kjekk jeg, så de reklamene ser jeg alltid på 😅 Haha Anonymkode: 0f106...2ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august #4746 Del Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror den puler den steinen🤔🤮 Anonymkode: 0f106...2ff Mulig det, men hva det har med chips å gjøre skjønner jeg ikke.. Anonymkode: 7fe44...243 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 25. august #4747 Del Skrevet 25. august (endret) Klementiner Klementiner Klementiner Klementiner Klementiner Klementiner Klementiner Klementiner Klementiner Klementiner Klementiner Klementiner Den som har hørt på podcast med reklame, har hørt, men jeg antar reklamen har gjort jobben sin all den tid jeg definitivt vet at det er tilbud på klementiner Endret 25. august av Laraa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille39 Skrevet 25. august #4748 Del Skrevet 25. august Nidar reklamen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august #4749 Del Skrevet 25. august Komplett reklamen som er hele tiden på Tv2 play, " nesten for lett", og jenta som sier "positivt ment" å tar hendene opp i lufta. Hun høres bare sur og irritert ut når hun sier det Anonymkode: 210ef...4be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnitAndCoffee Skrevet 25. august #4750 Del Skrevet 25. august Får helt spader av han fyren i Trivago reklamen. De har brukt KI på han slik at han snakker språket i landet reklamen sendes i. De tror folk ikke merker det, men hele greia er creepy og falskt. Kroppsspråk og svelging er helt feil. Grøss! 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august #4751 Del Skrevet 26. august Noen som husker denne? Anonymkode: 06472...fef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august #4752 Del Skrevet 26. august Og hva skjedde med den? Anonymkode: 06472...fef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august #4753 Del Skrevet 27. august Det er snart så jeg nesten bestiller Vitapro😡🫨 Anonymkode: 0f106...2ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august #4754 Del Skrevet 27. august «Da kan vi ta en grouppeklem»😡 Anonymkode: a69fd...135 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august #4755 Del Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (På 25.8.2024 den 19.29): Mulig det, men hva det har med chips å gjøre skjønner jeg ikke.. Anonymkode: 7fe44...243 Ingenting Anonymkode: 90a9d...8df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august #4756 Del Skrevet 30. august Biller! Skulle ha gått til Specsavers! Briller! En morsomhet blir ikke morsom når man regner med folk er for dumme til å forstå poenget med "vitsen". Anonymkode: 0b5f8...08c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august #4757 Del Skrevet 31. august McCrispy fra McDonald's, når sovende personer plutselig begynner å sveve i luften. Anonymkode: 075f7...faa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august #4758 Del Skrevet 31. august Trivago gubben. Bare ÆSJ! Anonymkode: 90549...dff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september #4759 Del Skrevet 1. september „musikkvideo” fra en eller annen banktjeneste. Ikke bare er videoen fryktelig irriterende, men dama som spiller i den ser fullstendig uengasjert og sur ut. Anonymkode: d4061...db0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september #4760 Del Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): „musikkvideo” fra en eller annen banktjeneste. Ikke bare er videoen fryktelig irriterende, men dama som spiller i den ser fullstendig uengasjert og sur ut. Anonymkode: d4061...db0 Fordi de plutselig ble tvunget til å spille inn musikkvideo Anonymkode: 90a9d...8df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå