AnonymBruker Skrevet 7. januar #4601 Del Skrevet 7. januar Reklamen fra Sparebank1 om å spare mer i fond. Synes den er så dårlig at det er rent pinlig. Den hadde aldri fått meg til å spare mer i fond. Anonymkode: 075f7...faa 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #4602 Del Skrevet 7. januar Alt fra Extra. Anonymkode: 0af08...bb9 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #4603 Del Skrevet 7. januar Har dere noen gang latt være å handle noe kun på grunn av reklamen? jeg har noen ganger. Feks da jeg så Strandaskinke på tilbud, og tenkte jeg kunne prøve. Men så kom jeg på han med ikkjjje denne stranda, og droppet den. Jeg har også snudd på vei inn i Kiwibutikken da jeg så plakater med "nå presser vi prisene". Gikk til Rema isteden 😅 Anonymkode: 0b5f8...08c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #4604 Del Skrevet 7. januar Reklamen for Extra er bare så kokko og dum. Det er en av grunnene til jeg ikke handler der. Tåpelig og utdatert. Var morsomt første gangen men nå har de vel holdt på over 1 år og vel så det. rett før jeg spar meg ned og river av meg håret Anonymkode: 8236a...306 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #4605 Del Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (På 4.12.2023 den 9.00): This girl is on fiiiiiiiiire!!!! 😫😫😤😡🤬🤯🤯🤯🤯🤯🤯 Hjernen min overkoker!! Den reklamen ble jo borte en stund, hvorfor kom den tilbake?😫 Anonymkode: 0f106...2ff JA. Kom inn for å skrive det samme! Anonymkode: d9cef...191 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #4606 Del Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (19 minutter siden): JA. Kom inn for å skrive det samme! Anonymkode: d9cef...191 Hva, er den tilbake nå igjen! Tror eg dauer! Anonymkode: 7fe44...243 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #4607 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (På 1.12.2023 den 5.07): Hvem i reklamebransjen fant på å lage reklame med en hund som tisser på en matte til IKEA? Det er ikke morro men bare utrolig kvalmt. En talentløs reklame. Anonymkode: 1d01c...c81 Mens jeg smiler hver gang jeg ser den. Har hatt hund og elsker dyr, digger at den tisser på teppet mens eierne er rundt hjørnet Anonymkode: d4f7f...80b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #4608 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (På 14.10.2023 den 17.08): Den serien med reklamer der har fått meg til å boikotte freia. Det er ren raseblandingspropaganda. Er et pågående problem at reklamer driver og fremmer denslags men disse her er noe annet, de er så hyppige og så emosjonelt ladede, og har så lite med produktet å gjøre at det føles rent ideologisk. Og det verste er at folk blir påvirket av sånt det er psykologisk krigføring mot det Norske folkeslag. Anonymkode: 88e5a...335 Til å være så stolt av å være norsk bør du vite at norsk midt i en setning skrives med liten n. Anonymkode: d4f7f...80b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
os Maxilla Skrevet 10. januar #4609 Del Skrevet 10. januar Sjelden jeg ser kg så jevnt over samstemte som i denne tråden. This girl is on fire (altså selve sangen) kom på radioen her en dag, og jeg måtte bare skru av tvert. Orker den faktisk ikke mer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #4610 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (På 1.12.2023 den 5.07): Hvem i reklamebransjen fant på å lage reklame med en hund som tisser på en matte til IKEA? Det er ikke morro men bare utrolig kvalmt. En talentløs reklame. Anonymkode: 1d01c...c81 Ja ufyselig hund… Anonymkode: 90a9d...8df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #4611 Del Skrevet 12. januar Finn med han skadde mannen… Anonymkode: 90a9d...8df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #4612 Del Skrevet 12. januar Softflora reklamen er tilbake 😵💫🤯🤯🤯🤯 Anonymkode: 0f106...2ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThereGoesBob Skrevet 12. januar #4613 Del Skrevet 12. januar All Youtube reklamen som fulgte med smart tv'en min. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 12. januar #4614 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (På 7.1.2024 den 23.51): Alt fra Extra. Anonymkode: 0af08...bb9 Disse!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #4615 Del Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (På 7.1.2024 den 23.48): Reklamen fra Sparebank1 om å spare mer i fond. Synes den er så dårlig at det er rent pinlig. Den hadde aldri fått meg til å spare mer i fond. Anonymkode: 075f7...faa Den er jo skøy Anonymkode: 40c75...c69 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #4616 Del Skrevet 19. januar Den Paradise Hotel-reklamen der den ene deltakeren sier at hun aldri før har sett så mange "rumpehuller". Forakter det! Hater det! Anonymkode: 925cb...fb0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #4617 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Den Paradise Hotel-reklamen der den ene deltakeren sier at hun aldri før har sett så mange "rumpehuller". Forakter det! Hater det! Anonymkode: 925cb...fb0 Hvilken kanal? Anonymkode: 7fe44...243 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 19. januar #4618 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvilken kanal? Anonymkode: 7fe44...243 Analen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #4619 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvilken kanal? Anonymkode: 7fe44...243 Reklamen pleier å dukke opp på YouTube. Jeg ser bare NRK av TV-kanalene. Anonymkode: 925cb...fb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #4620 Del Skrevet 19. januar Pringle skrev (18 minutter siden): Analen! Ukjent for meg.Men høres ikke som jeg har gått glipp av noe.🙄 Anonymkode: 7fe44...243 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå