Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fint for deg da, da er du en av de få. Og antagelig mann. Ser ut som det er flere som blir kvalme av den enn kåte...så de bommet jo litt der 🙄 De reklamene gjør jo flere av oss damer aseksuelle, blir jo tørr som sandpapir i tillegg til kvalmen. Og jeg liker egentlig sex, men sånt som dette gjør at det begynner å by meg mer og mer i mot. Dessverre.

Anonymkode: 75459...42d

Jeg er 100% sikkert kvinne, og liker den, måtte le litt når det gikk opp for meg hva reklamen handlet om. Der satt jeg å siklet på maten liksom..

Er det mange som føler det som deg så har de jo klart bommet. Men den funker for meg, og jeg er ganske sikker på at reklamen ikke er ment for å gjøre noen kåte.

Anonymkode: a4bfa...289

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den dritteite Coop reklamen. «DUDE COME OOOOOOOON!» Den er så teit og han oransjehåra fyren overspiller og alle er sinnsykt kleine.

Desse tiggereklamene. Jeg er lei av dem. 

Trivago med den dama. Hun er så ekkel, ser ut som en robot. 

Glad jeg snart går over på strømmingstjenester, da slipper jeg desse reklamene jeg hater.

Anonymkode: 8c7fa...e8a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg utrolig drittlei av fyren som bærer rundt på denne jæ..... edelgrisen mens han prater som en foss. Han dukker jo fa.... meg opp hele tiden!!! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fint for deg da, da er du en av de få. Og antagelig mann. Ser ut som det er flere som blir kvalme av den enn kåte...så de bommet jo litt der 🙄 De reklamene gjør jo flere av oss damer aseksuelle, blir jo tørr som sandpapir i tillegg til kvalmen. Og jeg liker egentlig sex, men sånt som dette gjør at det begynner å by meg mer og mer i mot. Dessverre.

Er ikke mann nei. Men er glad i vellaga spoofs 😁 

Jeg trodde først det var reklame for ny sesong av Chef's Table, men så måtte jeg humre litt da jeg innså det var en reklame for noe helt annet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dame mener du vel

Anonymkode: 6e450...d6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, FrankDrebin skrev:

Nå er jeg utrolig drittlei av fyren som bærer rundt på denne jæ..... edelgrisen mens han prater som en foss. Han dukker jo fa.... meg opp hele tiden!!! 

Ja, og har du sett hvordan han går? Han gynger opp og ned som om han sto på et springbrett, hele tiden!?

Anonymkode: 64056...ee0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, og har du sett hvordan han går? Han gynger opp og ned som om han sto på et springbrett, hele tiden!?

Anonymkode: 64056...ee0

Kanskje han går på verdens lengste trampoline. xD

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.1.2019 den 14.12, AnonymBruker skrev:

Dere som har sett den, burde kontakte Kondomeriet og/eller de som har laget reklamen. Kanskje litt påtrykk hadde gjort at de fjernet den. Har heldigvis ikke sett den enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.1.2019 den 2.44, slipset skrev:

Er ikke mann nei. Men er glad i vellaga spoofs 😁 

Jeg trodde først det var reklame for ny sesong av Chef's Table, men så måtte jeg humre litt da jeg innså det var en reklame for noe helt annet 

Har litt problemer med å tro det, men okei 🙄 

Fortsatt synd at den gjør mange aseksuelle og kvalme, har brødre som syntes den var unødvendig og ekkel også, så det er ikke bare damer heller. Når folk mister lysten både på sex og mat etter å ha sett den, og ikke vil handle der, da har den jo ikke akkurat fungert slik de ønsker..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, #Sunrise skrev:

Den Telenor reklamen hvor han Arnfinn skal bli pappa 😩 den er så tilgjort!

Synes Telenor snart kan finne på noe annet enn Arnfinn-reklamer. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Honey Dew skrev:

Dere som har sett den, burde kontakte Kondomeriet og/eller de som har laget reklamen. Kanskje litt påtrykk hadde gjort at de fjernet den. Har heldigvis ikke sett den enda

Er fristet til å gjøre det ja 👍🏻 Håper du slipper å se den, blir bare kvalm 😟

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.1.2019 den 20.08, FrankDrebin skrev:

Han er skikkelig irriterende! Og det eneste jeg tenker på når jeg ser den reklamen er: hva i huleste er galt med gangen/beina hans??? Husker ikke hva han reklamerer for en gang, sitter bare å lurer på det 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det denne dere prater om? 

Anonymkode: cb431...5b1

Du måtte legge den ut ja...🤦🏼‍♀️ Ja selvfølgelig er det den. Er det flere fra Kondomeriet med kakebord kanskje??

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han er skikkelig irriterende! Og det eneste jeg tenker på når jeg ser den reklamen er: hva i huleste er galt med gangen/beina hans??? Husker ikke hva han reklamerer for en gang, sitter bare å lurer på det 😂

Jeg har faktisk ikke tenkt over gangen før det ble nevnt, jeg har til nå bare irritert meg over at han prater uten stopp, og at reklamen "aldri" blir ferdig. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spørsmålet er vel heller hvilken reklame som ikke er irriterende 😅

Anonymkode: 6e450...d6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.1.2019 den 15.31, AnonymBruker skrev:

HAAAAATER den reklamen!!! 🤢 Kommer ALDRI til å handle på Kondomeriet, noensinne, så den funket jo "bra"! 🤦🏼‍♀️ Bare ekkel, provoserende og unødvendig, fikk litt oppkast i munnen da jeg så sjokoladeglasuren og den liksom skulle forestille bæsj (??) 🤮 Tror jeg faktisk blir aseksuell av de reklamene, har veldig motsatt virkning. Tenker at jeg aldri kommer til å orke sex igjen etter å ha sett dem. Og nå har de ødelagt bakevarer også 🤬

Looooool du og flere her legger mye i reklamen når man ALDRI skal handle der 😂 ærlig talt. Å ta kontakt for å få de til å fjerne den? HAHAH at reklamen ikke traff dere 3 og dere syntes den er ekkel hjelper lite. De ler nok hele veien til banken 😂 syntes synd på flere som legger så mye i reklamen at man får så sterke reaksjoner. Syntes ikke den gildereklsmen med grisen er så voldsomt bra, ganske grotesk, men handler gilde uansett 😂

Anonymkode: 4cce0...7ae

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye vita hjertego reklamen, lukter utdødd kjendis desperasjon. « moderat forHØYET, det var overraskende nyheter» 

Og den rema tusen reklamen hvor de skulle gjøre det så kleint, blæh!

Endret av PaN
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drittlei Telia reklamen av han som sitter på tribunen med mobilen. Den møkkasangen - 'freedom' og stønningen innimellom.... Blir sprøøø!!! 

Anonymkode: 311c2...1ed

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...