AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #3301 Del Skrevet 29. januar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fint for deg da, da er du en av de få. Og antagelig mann. Ser ut som det er flere som blir kvalme av den enn kåte...så de bommet jo litt der 🙄 De reklamene gjør jo flere av oss damer aseksuelle, blir jo tørr som sandpapir i tillegg til kvalmen. Og jeg liker egentlig sex, men sånt som dette gjør at det begynner å by meg mer og mer i mot. Dessverre. Anonymkode: 75459...42d Jeg er 100% sikkert kvinne, og liker den, måtte le litt når det gikk opp for meg hva reklamen handlet om. Der satt jeg å siklet på maten liksom.. Er det mange som føler det som deg så har de jo klart bommet. Men den funker for meg, og jeg er ganske sikker på at reklamen ikke er ment for å gjøre noen kåte. Anonymkode: a4bfa...289 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #3302 Del Skrevet 29. januar 2019 Den dritteite Coop reklamen. «DUDE COME OOOOOOOON!» Den er så teit og han oransjehåra fyren overspiller og alle er sinnsykt kleine. Desse tiggereklamene. Jeg er lei av dem. Trivago med den dama. Hun er så ekkel, ser ut som en robot. Glad jeg snart går over på strømmingstjenester, da slipper jeg desse reklamene jeg hater. Anonymkode: 8c7fa...e8a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 29. januar 2019 #3303 Del Skrevet 29. januar 2019 Nå er jeg utrolig drittlei av fyren som bærer rundt på denne jæ..... edelgrisen mens han prater som en foss. Han dukker jo fa.... meg opp hele tiden!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slipset Skrevet 30. januar 2019 #3304 Del Skrevet 30. januar 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Fint for deg da, da er du en av de få. Og antagelig mann. Ser ut som det er flere som blir kvalme av den enn kåte...så de bommet jo litt der 🙄 De reklamene gjør jo flere av oss damer aseksuelle, blir jo tørr som sandpapir i tillegg til kvalmen. Og jeg liker egentlig sex, men sånt som dette gjør at det begynner å by meg mer og mer i mot. Dessverre. Anonymkode: 75459...42d Er ikke mann nei. Men er glad i vellaga spoofs 😁 Jeg trodde først det var reklame for ny sesong av Chef's Table, men så måtte jeg humre litt da jeg innså det var en reklame for noe helt annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #3305 Del Skrevet 30. januar 2019 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Fint for deg da, da er du en av de få. Og antagelig mann. Ser ut som det er flere som blir kvalme av den enn kåte...så de bommet jo litt der 🙄 De reklamene gjør jo flere av oss damer aseksuelle, blir jo tørr som sandpapir i tillegg til kvalmen. Og jeg liker egentlig sex, men sånt som dette gjør at det begynner å by meg mer og mer i mot. Dessverre. Anonymkode: 75459...42d Dame mener du vel Anonymkode: 6e450...d6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #3306 Del Skrevet 30. januar 2019 15 timer siden, FrankDrebin skrev: Nå er jeg utrolig drittlei av fyren som bærer rundt på denne jæ..... edelgrisen mens han prater som en foss. Han dukker jo fa.... meg opp hele tiden!!! Ja, og har du sett hvordan han går? Han gynger opp og ned som om han sto på et springbrett, hele tiden!? Anonymkode: 64056...ee0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 30. januar 2019 #3307 Del Skrevet 30. januar 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, og har du sett hvordan han går? Han gynger opp og ned som om han sto på et springbrett, hele tiden!? Anonymkode: 64056...ee0 Kanskje han går på verdens lengste trampoline. xD 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 30. januar 2019 #3308 Del Skrevet 30. januar 2019 På 29.1.2019 den 14.12, AnonymBruker skrev: Fint for deg da, da er du en av de få. Og antagelig mann. Ser ut som det er flere som blir kvalme av den enn kåte...så de bommet jo litt der 🙄 De reklamene gjør jo flere av oss damer aseksuelle, blir jo tørr som sandpapir i tillegg til kvalmen. Og jeg liker egentlig sex, men sånt som dette gjør at det begynner å by meg mer og mer i mot. Dessverre. Anonymkode: 75459...42d Dere som har sett den, burde kontakte Kondomeriet og/eller de som har laget reklamen. Kanskje litt påtrykk hadde gjort at de fjernet den. Har heldigvis ikke sett den enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 31. januar 2019 #3309 Del Skrevet 31. januar 2019 Den Telenor reklamen hvor han Arnfinn skal bli pappa 😩 den er så tilgjort! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #3310 Del Skrevet 31. januar 2019 På 30.1.2019 den 2.44, slipset skrev: Er ikke mann nei. Men er glad i vellaga spoofs 😁 Jeg trodde først det var reklame for ny sesong av Chef's Table, men så måtte jeg humre litt da jeg innså det var en reklame for noe helt annet Har litt problemer med å tro det, men okei 🙄 Fortsatt synd at den gjør mange aseksuelle og kvalme, har brødre som syntes den var unødvendig og ekkel også, så det er ikke bare damer heller. Når folk mister lysten både på sex og mat etter å ha sett den, og ikke vil handle der, da har den jo ikke akkurat fungert slik de ønsker.. Anonymkode: 75459...42d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 31. januar 2019 #3311 Del Skrevet 31. januar 2019 6 minutter siden, #Sunrise skrev: Den Telenor reklamen hvor han Arnfinn skal bli pappa 😩 den er så tilgjort! Synes Telenor snart kan finne på noe annet enn Arnfinn-reklamer. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #3312 Del Skrevet 31. januar 2019 16 timer siden, Honey Dew skrev: Dere som har sett den, burde kontakte Kondomeriet og/eller de som har laget reklamen. Kanskje litt påtrykk hadde gjort at de fjernet den. Har heldigvis ikke sett den enda Er fristet til å gjøre det ja 👍🏻 Håper du slipper å se den, blir bare kvalm 😟 Anonymkode: 75459...42d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #3313 Del Skrevet 31. januar 2019 På 29.1.2019 den 20.08, FrankDrebin skrev: Nå er jeg utrolig drittlei av fyren som bærer rundt på denne jæ..... edelgrisen mens han prater som en foss. Han dukker jo fa.... meg opp hele tiden!!! Han er skikkelig irriterende! Og det eneste jeg tenker på når jeg ser den reklamen er: hva i huleste er galt med gangen/beina hans??? Husker ikke hva han reklamerer for en gang, sitter bare å lurer på det 😂 Anonymkode: 75459...42d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #3314 Del Skrevet 31. januar 2019 Er det denne dere prater om? Anonymkode: cb431...5b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #3315 Del Skrevet 31. januar 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det denne dere prater om? Anonymkode: cb431...5b1 Du måtte legge den ut ja...🤦🏼♀️ Ja selvfølgelig er det den. Er det flere fra Kondomeriet med kakebord kanskje?? Anonymkode: 75459...42d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 31. januar 2019 #3316 Del Skrevet 31. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Han er skikkelig irriterende! Og det eneste jeg tenker på når jeg ser den reklamen er: hva i huleste er galt med gangen/beina hans??? Husker ikke hva han reklamerer for en gang, sitter bare å lurer på det 😂 Anonymkode: 75459...42d Jeg har faktisk ikke tenkt over gangen før det ble nevnt, jeg har til nå bare irritert meg over at han prater uten stopp, og at reklamen "aldri" blir ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #3317 Del Skrevet 31. januar 2019 Spørsmålet er vel heller hvilken reklame som ikke er irriterende 😅 Anonymkode: 6e450...d6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #3318 Del Skrevet 2. februar 2019 På 27.1.2019 den 15.31, AnonymBruker skrev: HAAAAATER den reklamen!!! 🤢 Kommer ALDRI til å handle på Kondomeriet, noensinne, så den funket jo "bra"! 🤦🏼♀️ Bare ekkel, provoserende og unødvendig, fikk litt oppkast i munnen da jeg så sjokoladeglasuren og den liksom skulle forestille bæsj (??) 🤮 Tror jeg faktisk blir aseksuell av de reklamene, har veldig motsatt virkning. Tenker at jeg aldri kommer til å orke sex igjen etter å ha sett dem. Og nå har de ødelagt bakevarer også 🤬 Anonymkode: 75459...42d Looooool du og flere her legger mye i reklamen når man ALDRI skal handle der 😂 ærlig talt. Å ta kontakt for å få de til å fjerne den? HAHAH at reklamen ikke traff dere 3 og dere syntes den er ekkel hjelper lite. De ler nok hele veien til banken 😂 syntes synd på flere som legger så mye i reklamen at man får så sterke reaksjoner. Syntes ikke den gildereklsmen med grisen er så voldsomt bra, ganske grotesk, men handler gilde uansett 😂 Anonymkode: 4cce0...7ae 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PaN Skrevet 3. februar 2019 #3319 Del Skrevet 3. februar 2019 (endret) Nye vita hjertego reklamen, lukter utdødd kjendis desperasjon. « moderat forHØYET, det var overraskende nyheter» Og den rema tusen reklamen hvor de skulle gjøre det så kleint, blæh! Endret 3. februar 2019 av PaN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #3320 Del Skrevet 4. februar 2019 Drittlei Telia reklamen av han som sitter på tribunen med mobilen. Den møkkasangen - 'freedom' og stønningen innimellom.... Blir sprøøø!!! Anonymkode: 311c2...1ed 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå