LoneWolf Skrevet 4. juli 2017 #2581 Del Skrevet 4. juli 2017 Jeg har ikke hatt TV på nesten 3 år, men etter bare noen få dager med TV igjen så synes jeg store deler av reklamene er ganske irriterende. Mest irriterende er kanskje de til ICE.net der han kaster mobilen i grillen (gir ingen mening) og de horrible nabohjelpen greiene! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #2582 Del Skrevet 4. juli 2017 Vitaepro-reklamen er tilbake! Anonymkode: d4061...db0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #2583 Del Skrevet 4. juli 2017 SMØRFINGRE. Jesus Christ. Den reklamen er så irriterende, og den spilte av som verst i perioder der jeg tok opp en del filmer. Så hver gang jeg ser på filmer jeg har tatt opp kommer den drittreklamen i pausene. MUTE! Eller spoling da. Anonymkode: 24701...2c6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 4. juli 2017 #2584 Del Skrevet 4. juli 2017 4 timer siden, Belle âme skrev: Kjeks-reklamen der ingen greier kj-lyden, så det blir meir:"Jeg savner en mer alternativ SHEKS!" Men det er ikke meningen at de skal uttale KJEKS, det skal høres ut som de sier sex. Hvorfor skal de ellers snakke om kjeks som om det er et viktig område i samlivet hvor de er for forskjellige? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hangover Skrevet 4. juli 2017 #2585 Del Skrevet 4. juli 2017 Kiwireklamen med hun derre svenska 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amazingme Skrevet 4. juli 2017 #2586 Del Skrevet 4. juli 2017 Akkurat nå, Hangover skrev: Kiwireklamen med hun derre svenska JA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 4. juli 2017 #2587 Del Skrevet 4. juli 2017 37 minutter siden, daemonia skrev: Men det er ikke meningen at de skal uttale KJEKS, det skal høres ut som de sier sex. Hvorfor skal de ellers snakke om kjeks som om det er et viktig område i samlivet hvor de er for forskjellige? Seriøst? Trudde dei snakka om kjeks og at det berre skulle høyrast ut som dei snakka om sex. Jaja, klein reklame er det i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #2588 Del Skrevet 4. juli 2017 På tv: Totenflak. Helt meningsløs reklame, nekter å kjøpe totenflak! På radio: det paret som skal handle et eller annet på matkroken! "Godt vi har hverandre"😨 Anonymkode: 0e432...77f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 4. juli 2017 #2589 Del Skrevet 4. juli 2017 46 minutter siden, Hangover skrev: Kiwireklamen med hun derre svenska Hun Tina? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hangover Skrevet 4. juli 2017 #2590 Del Skrevet 4. juli 2017 Akkurat nå, Winza/Jacklost skrev: Hun Tina? Ja, haha. "brenn alt på grillen" 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 4. juli 2017 #2591 Del Skrevet 4. juli 2017 (endret) ComeOn spillside-reklamene med han derre John Carew. Lykke-bokseren (underbuksa) han har på seg for tida...... argh, for en teit reklame! Endret 4. juli 2017 av Million 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 4. juli 2017 #2592 Del Skrevet 4. juli 2017 1 minutt siden, Hangover skrev: Ja, haha. "brenn alt på grillen" Uff, kan heller brenne hun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedy Lamarr Skrevet 4. juli 2017 #2593 Del Skrevet 4. juli 2017 De verste reklamefilmene er de med den ekstremt grusomme voice-over'en... Kan hende det ikke er samme dama på alle disse tre reklamene, men hun høres ut som den samme. En stemme som er så full av luft, så full av spytt i konsonantene, så påtatt "sexy", at jeg stenger av lyden når disse reklamesnuttene sendes på tv: Boozt.com, Momondo og Scholl. Fæleste voice-over'en i tv-historien 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 5. juli 2017 #2594 Del Skrevet 5. juli 2017 14 timer siden, Belle âme skrev: Seriøst? Trudde dei snakka om kjeks og at det berre skulle høyrast ut som dei snakka om sex. Jaja, klein reklame er det i alle fall Ut fra settingen hvor de åpenbart snakker med en tredjeperson og de har ulike "kjeksbehov" så virker det i hvert fall sånn. Teit reklame uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #2595 Del Skrevet 5. juli 2017 På 3.7.2017 den 15.25, daemonia skrev: Nok nå? Han i reklamen er ikke en hedersmann også vel? Hva du synes om DNB endrer ikke mitt syn på akkurat den reklamen. Hvis du er så hårsår at du ikke tåler at folk ikke synes noe om markedsføringen til disse forskjellige bedriftene du har trykket til ditt bryst så bør du kanskje holde deg unna tråder som dette. Hårsår? Noen som ikke tok en spøk her. Anonymkode: d3925...b3a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 6. juli 2017 #2596 Del Skrevet 6. juli 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Hårsår? Noen som ikke tok en spøk her. Anonymkode: d3925...b3a Hårsår? Nei, jeg er bare litt lei av å lese samme setningen over alt fordi noen har en dille eller det er en ny type troll! Nei nok er nok! xxx er en hedersmann! xxx er en hederlig bedrift! xxx er en hederlig *sett inn hva som passer* Jeg klarte bare ikke å la være å påpeke fritidsproblemene i det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #2597 Del Skrevet 6. juli 2017 Til og med min amerikanske kjæreste som ikke kan norsk synes at: "ssssccccccpooookkkkk!!!!! Loppisappen! Bilde, chat, KA-CHING!" Er sykt irriterende. Anonymkode: 2b046...fe2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lovedrug Skrevet 6. juli 2017 #2598 Del Skrevet 6. juli 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Til og med min amerikanske kjæreste som ikke kan norsk synes at: "ssssccccccpooookkkkk!!!!! Loppisappen! Bilde, chat, KA-CHING!" Er sykt irriterende. Anonymkode: 2b046...fe2 Ja,fy faen ,spyr nesten av den reklamen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #2599 Del Skrevet 6. juli 2017 På 29.6.2017 den 20.34, AnonymBruker skrev: Nok nå! DNB er en super bank, og Kjetil Jansrud er en kjernekar! Anonymkode: d3925...b3a Nei, nei, nei! Vis respekt for KGs stolte tradisjoner! Den korrekte formuleringen er Nå er det nok! DNB er en hedersbank, og Kjetil Jansrud er en hedersmann! Anonymkode: d4061...db0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 6. juli 2017 #2600 Del Skrevet 6. juli 2017 Ingenting slår ice.net reklamene. Uff og uff, blir syk av å høre på han fyren... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå