AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #2461 Del Skrevet 21. mars 2017 Fyren med hestehale i Lendo reklamene, da skrur jeg av lyden. Anonymkode: b69ff...7a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antbug Skrevet 21. mars 2017 #2462 Del Skrevet 21. mars 2017 De jeg hater aller mest er de fra Coop Prix med den grusomme "damen" som lager latterlige ting av emballasje. De er så forferdelige at jeg ikke holder ut å se dem. Jeg blir nesten hissig hvis jeg ikke rekker å bytte kanal fort nok. Den med sex/kjeks er også irriterende, men ikke i nærheten av like ille som de førstnevnte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunnivaOslo Skrevet 21. mars 2017 #2463 Del Skrevet 21. mars 2017 Misliker alle spill reklamer og tlf abonnement reklamer... Den hvor Jon Carew er med er verst fordi han leker så kul med 'chiller'n'... Og den teite tannbørste reklamen "Jeg spurte tannlegen min om en elektrisk tannbørste blablabla" og clear blue "Nanananana na naaaa....er du klar for et nytt smil?" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athleisure Skrevet 21. mars 2017 #2464 Del Skrevet 21. mars 2017 Spock-reklamen er helt jævlig Alle rema reklamene + LETGO Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #2465 Del Skrevet 21. mars 2017 Er EKSTREMT lei av schpock. Kommer ALDRI til å bruke det. Går jo i hver bidje reklamepause. Anonymkode: 411f7...25d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 22. mars 2017 #2466 Del Skrevet 22. mars 2017 På 8.2.2017 den 4.20, AnonymBruker skrev: Den reklamen om han utrolig ireiterende nordlendingen. Han prater og prater... husker ikke hva han reklamerer for, men jeg klarer ikke han karen der. Synes han ser så ustelt ut også. Fysj! Anonymkode: 6ebe2...ed9 På 31.1.2017 den 21.41, AnonymBruker skrev: Trivago. Møkk lei. Skal aldri inn der. Anonymkode: 184a6...9ff Enig, antar den første jeg siterer også sikter til Trivago En ting har de oppnådd gjennom at nordlendingen sier ordet "TRIVAGO" så mange ganger han klarer i løpet av reklamen, og det er at man husker ordet, slik at man husker å aldri gå inn på nettstedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belima Skrevet 22. mars 2017 #2467 Del Skrevet 22. mars 2017 Telenorreklamen med han som spiller idiot! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 25. mars 2017 #2468 Del Skrevet 25. mars 2017 Disse reklamene, hadde jeg vært henne hadde jeg ikke orket å være sammen med han... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #2469 Del Skrevet 26. mars 2017 Det er så mange! Ett sprøere kjeksliv ICE data roll over Carew og Come on Prix DIY-transen "Stille!" hun med rosa hår og hostesaft på biblioteket Djuiceleirefiguerene, men de er jo heldigvis borte nå "Damene liker ett hvitt smil!" Anonymkode: a0113...c89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #2470 Del Skrevet 26. mars 2017 Shpock. Kommer ALDRI til å bruke den appen, kun på grunn av den irriterende stemmen. Greier meg helt fint med Finn, men hvis det ikke blir bra nok velger jeg Letgo forann Shpock, kun på grunn av reklamen til Shpock. Anonymkode: b3ae5...61c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #2471 Del Skrevet 26. mars 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Shpock. Kommer ALDRI til å bruke den appen, kun på grunn av den irriterende stemmen. Greier meg helt fint med Finn, men hvis det ikke blir bra nok velger jeg Letgo forann Shpock, kun på grunn av reklamen til Shpock. Anonymkode: b3ae5...61c Shpock-reklamen høres ut som noe grusomt mas for leker som kunne gått på Disney Channel og Cartoon Network. Anonymkode: e7a43...1d9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiKa1986 Skrevet 26. mars 2017 #2472 Del Skrevet 26. mars 2017 Reklamen for Matkroken som går på radio om dagen. De to er sykt irriterende. "Det er godt jeg har deg", "Det er godt vi har hverandre" og på en irriterende dialekt i tillegg.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 28. mars 2017 #2473 Del Skrevet 28. mars 2017 Det er så mange for tiden! Den aller verste som bare blir verre og verre for hver nye er den Prix-transen.. Det siste nye er at han står og synger og gjør seg til. Haaater det! Og rollover fra Ice... han fyren er så frekk og spydig at hadde det vært noe sannhet i de reklamene hadde dama dumpa han på flekken. Og kjeksreklamen... "Jeg vil ha kjeks i bilen, hjemme, i stua, i senga, sammen med andre..." Alle de nyansatte i reklamebransjen bør få sparken ASAP. Og så må de få inn noen som vet hva de driver med... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 28. mars 2017 #2474 Del Skrevet 28. mars 2017 En reklame som hele tiden dukker opp når jeg ser på nettv. "Så fint at du kom. Jeg heter Ærling Stiansen. Du ble invitert hit pga......" Blir GAL av å høre stemmen hans 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antbug Skrevet 29. mars 2017 #2475 Del Skrevet 29. mars 2017 Nå irriterer jeg meg over hun som synger "jeg kommer hiiem, kommer hiiem, si ifra at jeg kommer hiiem..", med overnusselig liten pikestemme. De skal nå være så innmari originale og tilgjort sartsterke, disse unge syngedamene. Kan de ikke bare slappe av litt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #2476 Del Skrevet 29. mars 2017 Betsson-reklamen til John Arne Riise og Tone Damli, der de syner manchester-sangen. Vet ikke om den går på tv nå for tiden, men jeg er fortsatt traumatisert. Anonymkode: a9f41...f51 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 29. mars 2017 #2477 Del Skrevet 29. mars 2017 De ice net reklamene går meg virkelig på nervene, hadde aldri giddet å være med en fyr som han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #2478 Del Skrevet 29. mars 2017 Denne tannbleke-kjerringa som smiler glitresmilet sitt til alle rundt henne. Hennes perfekte, hvite perlerad fører til at parkeringsvakta river bota i to, drømmeprinsen trekkes mot henne som ei flue mot ei fersk hestepære, og alle snur seg etter henne på gata. Anonymkode: d4061...db0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #2479 Del Skrevet 29. mars 2017 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Denne tannbleke-kjerringa som smiler glitresmilet sitt til alle rundt henne. Hennes perfekte, hvite perlerad fører til at parkeringsvakta river bota i to, drømmeprinsen trekkes mot henne som ei flue mot ei fersk hestepære, og alle snur seg etter henne på gata. Anonymkode: d4061...db0 Herregud så teit den reklamen er! Særlig at folk som har bleket tenne gliser stort til alle de ser på gata og får kjempe masse oppmerksomhet. Anonymkode: 2604b...36c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #2480 Del Skrevet 29. mars 2017 På 3/21/2017 den 19.15, marengsi skrev: Spock-reklamen er helt jævlig Alle rema reklamene + LETGO Schpock reklamen er MYE verre enn Letgo! Jeg har utviklet et hat mot schpock pga den reklamen, og kommer ALDRI til å laste ned den appen Ellers hater jeg den reklamen med den sangen som ramser opp alle ukedagene; "mandag - tirsdag, onsdag, torsdag - fredag, lørdag søndag" - og så noe mer. Så vidt jeg vet er dette en reklame for Unibet eller noe andre spillegreier, så hvorfor de bruker en sang som egner seg for Barne-TV vet jeg ikke. Kanskje reklameskaperne (til sammen) har den mentale kapasiteten til en 5-åring og sliter selv med å lære seg ukedagene? Anonymkode: 2a3bc...2fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå