Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

de jeveligste på jord er de der rep greia han der ene matthew greia tjener penger på, men det er andre også som er bare dritt egentlig liker jeg ingen av de det må være musikk er kun musikken jeg bryr meg om da.

Anonymkode: bd710...519

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 12. desember 2015 at 0.16, daemonia skrev:

Er lei av reklamene basert på Flåklypa jeg..  

Før var det en morsom familiefilm. Nå er det blitt en pengemaskin. Rett og slett for dumt! 

Flåklypa er en familiefilm. Alltid vært

Anonymkode: 38637...81a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Flåklypa er en familiefilm. Alltid vært

Ja og nå har de tynt det til det ytterste og gjort det kommersielt. Det hadde holdt med den ene filmen siden verken nye filmer eller reklamer har klart å leve opp til den.

Hva var det du ikke forstod egentlig?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

de jeveligste på jord er de der rep greia han der ene matthew greia tjener penger på, men det er andre også som er bare dritt egentlig liker jeg ingen av de det må være musikk er kun musikken jeg bryr meg om da.

Anonymkode: bd710...519

Hæ?

Anonymkode: ac7bb...c33

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, daemonia skrev:

Ja og nå har de tynt det til det ytterste og gjort det kommersielt. Det hadde holdt med den ene filmen siden verken nye filmer eller reklamer har klart å leve opp til den.

Hva var det du ikke forstod egentlig?

De kan godt lage flere for min del. Den gamle er utdatert og holder ikke mål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der djuice reklamen med play doh figurer som står å synger i kor! :angry: *Mute*....! Blir så sinnssykt lei! Ikke nok med at den er jævlig irriterende men det går HELE tiden! Ikke bare på TV, men den popper opp hver gang jeg skal se en video på YouTube :kjempesinna:

Og de der "Skrike alt du sier i to uker, eller vær uten mobilen i to uker?" reklamene fra djuice. Blir gal.

Kommer aldri til å bruke djuice på grunn av deres teite reklamer, aleina.

Endret av karlakarl
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror Coffeeslender hadde tjent på å finne noen andre til å presentere produktet sitt, evt sendt hun der Monica på et eller annet kurs før de setter henne foran kamera igjen. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De reklamene til Kiwi som har gått både før og etter  jul. 
Med blant annet han der tullingen på ski som snakker om å "kosa sei med masjepaangris åå Stomperu'! Ja da kosær han sæ". 

Samtlige av disse "tilfeldige" utvalgte var så stive i fremføringen at det lyser av dem at dette har de stressa med for å gjøre rett, og at det er utrolig vanskelig for dem å spille naturlig. 
Håper de holder seg til reklamefilmer og at vi slipper å se dem i film og serie... Herrejesus så irriterende de reklamene har vært :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har enda ikke klart å forstå den reklamen med han fyren som snakker en merkelig blanding av dansk og svensk(?) Ikke forstår jeg hva han sier, ikke forstår jeg hva slags språk det skal forestille, og ikke forstår jeg hvilket firma den er for. Den forsvinner alltid (heldigvis) før jeg rekker se firmanavnet.

Anonymkode: 0b5f8...08c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har enda ikke klart å forstå den reklamen med han fyren som snakker en merkelig blanding av dansk og svensk(?) Ikke forstår jeg hva han sier, ikke forstår jeg hva slags språk det skal forestille, og ikke forstår jeg hvilket firma den er for. Den forsvinner alltid (heldigvis) før jeg rekker se firmanavnet.

Den aller siste er sykt irriterendes 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, daemonia skrev:

Den nye reklamen med Sophie  Elise er så teit... 

Boom

Blææææ 

Hvilken? Hvor?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"They say our youth will fade awayyy 🎶" - Pepsi

"We're the kids of AMERICA...!🎶" et av de fnørti trillioner abonnementene der ute :bond:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De smørblide ungdommene fra Chess maler fortsatt på om hvorfor velge de dyyyre mobilselskapene og betale 249 når man kan betale 199 hos Chess? Bortsett fra at Chess selv er ett av de dyyyre selskapene nå som andre har satt ned samme pakken til 99.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med ab over, jeg dauer av de Vitapro reklamene.

Verst er han som synger av full hals i kabaret-stil hvor mye bedre han har det etter han begynte med de sabla pillene. Blir nesten sint!

Og heller ikke noe fan av den NSB reklamen som gikk i jula, hun som fikk mer og mer dialekt jo mer hun nærmet seg hjemme. "For folk i byer er stressede og fæle, og vi på landet er så mye koseligere og blææh"

😈haha huff. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

De smørblide ungdommene fra Chess maler fortsatt på om hvorfor velge de dyyyre mobilselskapene og betale 249 når man kan betale 199 hos Chess? Bortsett fra at Chess selv er ett av de dyyyre selskapene nå som andre har satt ned samme pakken til 99.

ÅHERREGUD Chess-reklamen!

Og den helt jævlige Netcom (?) reklamen hvor de sitter og sykler på vei til en fest (?) i skogen (!), og han som sitter på bussen.

HVORFOR må ALLE mobilopperatører lage reklame som får det til å virke som at  hva slags mobilabbonement du har definerer deg som menneske (aka kul/urban/20-something)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...