Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Den med han ungen med regulering og skateboard, som prater om mobilregning....må skru på mute hver gang, herre min hatt så irriterende.

Akkurat den jeg tenkte på også, blir så irritert på den reklamen/gutten : "åsså får dere omtrent anfall" eller noe idiotisk i den duren. ..... kjenner jeg ble irritert nå uten å ha sett den på en stund.

• Liker 3

Annonse

"Våg å ta plass selvom du har mensen"

Asså, hvorfor indikerer reklamen at damer egentlig skal først gjemmes bort når vi har mensen, så bruke det nye always bindet og dermed våge å tre ut av skyggen vi gjemmer oss i.

Herregud....

• Liker 13
AnonymBruker

Den med han ungen med regulering og skateboard, som prater om mobilregning....må skru på mute hver gang, herre min hatt så irriterende.

Tror One Call mister mange potensielle kunder på den utrolig irriterende gutten!!!

Anonymous poster hash: 8a687...f94

• Liker 8

Den derre "Trine? Eller trene? som de sier FØRTI J*ÆVLA GANGER!!!!!!! :rasende: Blir så forbanna av den reklamen at det er blodtrykksmedisiner neste.

Ja, hva er greia med den reklamen? Den er jo så teit! Må skru av lyden hver gang den kommer.

• Liker 1

Annonse

AnonymBruker

"Våg å ta plass selvom du har mensen"

Asså, hvorfor indikerer reklamen at damer egentlig skal først gjemmes bort når vi har mensen, så bruke det nye always bindet og dermed våge å tre ut av skyggen vi gjemmer oss i.

Herregud....

Det er bare en millimeter fra å betegne jenter som "urene". :(

Anonymous poster hash: ab39e...93e

• Liker 3
AnonymBruker

Det er bare en millimeter fra å betegne jenter som "urene". :(

Anonymous poster hash: ab39e...93e

På grunn av Bindet ULTRA reklamen kommer jeg IKKE til å handle dette bindet...maken til gammeldagse holdninger!

Tipper den er utformet av eldre menn.

Anonymous poster hash: 8a687...f94

• Liker 2
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...