Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Reklamen til widerøe, hvor de to snakker i telefon.. den er så klein!

Jeg ser ikke engang poenget i den. Hun sutrer, og han virker ikke helt gira, også er det for dyrt å fly til hverandre? Men så kommer Widerøe til unnsetning?

Anonymous poster hash: a85e2...286

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har de forandret stemmen i viaplayreklamen. :sjokkert: Hu sier omtrent det samme (i stedenfor mcdreamy sier hun hei der doktor, eller noe), men nå er det en som snakker med mye roligere stemme i den reklamen i alle fall. Ellers er reklamen den samme. De skjønte vel selv at den var forbaskede irriterende da. :ler:

Endret av Namine
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Reklamen for UNICEF hvor de fremstiller julenissen som en ekkel og ufordragelig type som ikke bryr seg om fattige barn. Blir bare trist av den, egentlig :-(

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier å hate de fleste reklamer når jeg ser på film, spesielt når det kommer 5 lange reklamer i 1 film. Ufattelig plagsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklamen for UNICEF hvor de fremstiller julenissen som en ekkel og ufordragelig type som ikke bryr seg om fattige barn. Blir bare trist av den, egentlig :-(

Den er fæl. Det er greit at de vil lage en reklame som skaper reaksjoner, men jeg har nesten bare sett negative reaksjoner på den reklamen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Viaplay.. "Jeg skal på zombiejakt!" Eh.. nei. Du skal ligge på senga og se på zombiejakt. Dessuten høres du ut som du snakker til et barn.

Enig med bruker tidligere i tråden som mener enkelte reklamer henvender seg til kvinner som om de var barn. Jeg er ikke en rosa marshmallow som elsker enhjørninger og duftlys, ta dere en bolle :sinnatagg:

Anonymous poster hash: 72b71...885
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Widerøe-reklamen! Må mute tvn eller skifte kanal når den kommer, får grøsninger langt inn i ryggmargen av den irriterende dialogen. Ingen snakker sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den reklamen er bare stygg!! Er glad den er på engelsk så di mistebarna ikke skjønner den!!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den cola-reklamen som går nå irriterer meg litt. Reklamen er fin, men jeg blir skuffet på slutten at det er cola det reklameres for, for den er liksom mer verdi og livssyns-reklame og burde heller vært brukt til noe annet. Uten at jeg kommer på akkurat hva nå.

Anonymous poster hash: 6f091...524
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

ALLE Vitaminbjørner - reklamene. De blir jo bare mer og mer tilbakestående for hvert år.

Anonymous poster hash: 53c93...659
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan de ikke lage sånne morsomme reklamer som alle Grandiosa reklamene, Kvikklunsj reklamen, Yade reklamen og Libero reklamen....

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de fleste reklamer er irriterende. Akkurat nå holder jeg på å klikke hver gang jeg hører reklamen på radio hvor Guri har liksom giftet seg med banken sin! Blæææh! Jeg takler den ikke altså! Ikke en reklamefilm men likevel huff!!

Anonymous poster hash: 796a7...4c8

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å snu; ELSKER lano-reklamen med vask henda -sangen, fullpakke-sangen, grandiosa-lørdagspizza og koseposesangen! Noen andre som vi faktisk kan rose?:D

blir irritert av godt levert-reklamen da. Hvorfor skal barn som ikke vil ha middagen man lager selv hjemme skulle bli megainterressert med en gang den ble levert av dem?..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det siste har den reklamen med Northug som går rundt i en matbutikk og snakker med folk irritert meg. Blir så flau av den...

Har ikke helt skjønt den jeg .... bare later de som om de ikke vet hvem Northug er?

Ellers er jeg enig med deg, den er kjedelig og LANG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makrell i tomat

"Hvordan skal man spise sunt?"

"Har du hørt historien om de tre små fisk..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...