Adele Skrevet 18. desember 2012 #341 Del Skrevet 18. desember 2012 Julens Unicef-reklame der Julenissen "don't do poor countries" Hva søren mener de med det?! Kjenner jeg blir irritert at selve Unicef gjør Julenissen til den stygge/onde personen. Det er vel heller alle andres grådighet som skulle blitt dratt fremm i den reklamen. Politikere eller noe sånt kunne vært frontet i denne reklamen. Men hold dere unna Nissefar.. Han er jo bare snill! Stakkar Julenissen, han som sliter seg over hele verden for å gi håp til barn. Tror det er det at det er en metafor for hvordan mennesker er blitt.. Men ja. Den er drøy, synes jeg! Ser også at den har fått mye klager på Facebooksiden deres.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GetOverIt Skrevet 19. desember 2012 #342 Del Skrevet 19. desember 2012 Tror det er det at det er en metafor for hvordan mennesker er blitt.. Men ja. Den er drøy, synes jeg! Ser også at den har fått mye klager på Facebooksiden deres.. Jeg synes det er en bra reklame jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pålogget Skrevet 19. desember 2012 #343 Del Skrevet 19. desember 2012 Dere liker ingen reklamer 0o. men kanskje ikke så rart, er heller ikke særlig fan av reklamer! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 19. desember 2012 #344 Del Skrevet 19. desember 2012 Jeg synes det er en bra reklame jeg. Hva finner du bra med den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GetOverIt Skrevet 19. desember 2012 #345 Del Skrevet 19. desember 2012 Hva finner du bra med den? Synes den er morsom, ler godt når jeg ser den. Og så liker jeg budskapet, at man skal hjelpe de som ikke er like heldig som oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppeluppen Skrevet 19. desember 2012 #346 Del Skrevet 19. desember 2012 Den nomnomnomnomnomnom-reklamen med hunden. Og den reklamen for talkmore tror jeg, den da kan du kjøpe deg et par joggesko og sjekke sporty damer eller dritdeilig damer, og blir det for mye slossing om deg.. Blabla. Hater den! Er såå lang! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 20. desember 2012 #347 Del Skrevet 20. desember 2012 Chanel nr 5, den med Brad Pitt. Makan til pretensiøst tullball. Haha, jeg er så hjertens enig! Jeg liker Brad Pitt altså, men den reklamen er bare tull og tøys. Denne parodien er derimot helt fantastisk: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 20. desember 2012 #348 Del Skrevet 20. desember 2012 Haha, jeg er så hjertens enig! Jeg liker Brad Pitt altså, men den reklamen er bare tull og tøys. Denne parodien er derimot helt fantastisk: Fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsipan Skrevet 21. desember 2012 #349 Del Skrevet 21. desember 2012 Reklamen som går om dagene for den der hårfjerningsdingsen... Legg merke til kneet til hun dama, der står det et kjempelangt hår rett opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2012 #350 Del Skrevet 21. desember 2012 prix, månedens deal - "er det fordi jeg er kjendis?" alle dubbede og fornorskede reklamer hvor det høres og ser ut som de egentlig hater produktene, men om de bare sier fine ord med stor nok entusiasme blir jeg nok godt betalt-looken. Anonym poster: 8332dcb699df0c57c9a34543f3843cbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 22. desember 2012 #351 Del Skrevet 22. desember 2012 Dere liker ingen reklamer 0o. men kanskje ikke så rart, er heller ikke særlig fan av reklamer! Nå er jo dette en tråd om reklamer man synes er plagsomme og irriterende. Kommer sjelden frem noe positivt da hadde det vært en tråd om reklamefilmer man liker hadde den nok vært anderledes. Tror forresten det er en som handler om den morsomste reklamen og når jeg tenker meg om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 22. desember 2012 #352 Del Skrevet 22. desember 2012 Blush-reklamen! Den er rett og slett ekkel. BLØSSSSSSSSSSJ!!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gigi Skrevet 31. desember 2012 #353 Del Skrevet 31. desember 2012 Ving-reklamen! "Nå er sommeren her!" Jaha ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 1. januar 2013 #354 Del Skrevet 1. januar 2013 "Ingen Kims, ingen koooos" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calypso Skrevet 1. januar 2013 #355 Del Skrevet 1. januar 2013 Jeg dør av han survete mannen som klager over at kona shopper for mye på nettet. Han høres helt forferdelig grusom ut. Siden de tilsynelatende parodierer typiske skrekkelementer fra filmer som Blair Wich Project, burde han heller vært litt mer redd og hviskende. I stedet er han verdens største og mest irriterende surve. Blæææ. Anonym poster: 3f1ebc0d809b661d834c3995f3e0f70f Vær litt grei mot slektningen min da, han gjør så godt han kan. =P Dessuten så trenger han vel ikke å være så ille redd, med mindre kona er en skummel demon eller lignende..? ---- Tilbake til tema, jeg HATER den "ingen kims - ingen kos"reklamen.. sangen er så irriterende og gir meg lyst til å boikotte hele helgen. =P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomst83 Skrevet 1. januar 2013 #356 Del Skrevet 1. januar 2013 Alle IF sine reklamer.Denne sangen går under hunden på meg.Lyden skrus av hver gang den kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cuntzilla Skrevet 28. januar 2013 #357 Del Skrevet 28. januar 2013 Jeg ser Jarlsberg fortsetter med "gulost er gulost"-konseptet sitt, denne gang enda mer idiotisk.. ape er ape! Gah. Men det har kommet en ny reklame jeg ELSKER fordi den er så utrolig teit <3 Noen menn i det jeg ikke klarer å lese om skal forestille et polyamorøst homsekollektiv eller tre nerder som aldri fikk seg noe dame har det fryktelig morsomt med en ferdigsaus fra Toro. Først flipper han ene opp iPaden for å vise en video av den franske kokken som har gitt navnet til sausen, og tror du jammen ikke også denne rappkjefta morroklumpen parerer komplimenter for den med "hva hvarr det jeg za?" (fransk aksent). Da må han ene fyren med logopediske problemer bare gi seg ende over og riste på hodet på en "den fyren der er HEEELSPRØ altså, hvor tar han det fra?"-måte. Det er noe magisk over det øyeblikket som får meg til å le høyt hver eneste gang. Jeg tror det må være måten Toro samlet en gjeng kjekke, unge menn i et trendy kjøkken for å sette et hipt stempel på produktet, men så er det noe med manuskript/skuespill som bare får de til å fremstå som en gjeng tapere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest likeeverything Skrevet 28. januar 2013 #358 Del Skrevet 28. januar 2013 VG reklamene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 28. januar 2013 #359 Del Skrevet 28. januar 2013 Rema 1000 reklamene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomst83 Skrevet 29. januar 2013 #360 Del Skrevet 29. januar 2013 Reklamene for Jotun Lady malin hvor hu dama står og sier gorgeous,gorgeous,gorgeous.Grøss. Det går virkelig under huden på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå