Gå til innhold

KG Treff


Auroressa

Dato for KG-treff  

14 stemmer

  1. 1. Hvilke datoer passer deg?

    • Fredag 27. april
      1
    • Lørdag 28. april
      1
    • Søndag 29. april
      0
    • Fredag 4. mai
      7
    • Lørdag 5. mai
      6
    • Søndag 6. mai
      2
    • Fredag 11. mai
      2
    • Lørdag 12. mai
      3
    • Søndag 13. mai
      1
    • Fredag 18. mai
      3
    • Lørdag 19.mai
      3
    • Søndag 20. mai
      1


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest _Blomsten_

jammen kan ikke dere bare arangere deres egne lille kg-treff da bud og blomsten? ...;)

Hey, jeg har jo ikke sett han. Så aner ikke om vi passer sammen i det hele tatt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg er med på et nytt treff!!!

Men la oss ta det snart. This guy moving soon!!

Blomsten er utrolig søt, så jeg skjønner at du har en ny beundrer:) og B83 var skikkelig koselig!!

Bærumsjenta AKA Tonje! Er virkelig ikke en bærumsjente!! Hun er utrolig kul!!! Og ikke i det minste pen!

Pene sko har skikkelig pene sko! Trenger jeg si noe?

Her har dere veldig liten kommentar hvordan den kvelden var!!! Utrolig kul gjeng!! Vi klaffet bra!

Flere må joine neste gang! Jeg MÅ være med! Så ta det snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesj!! Hun har en annen flow enn der bærumsjenter har skjønner du. Jeg kjenner en del jenter derifra, og Tonje er ikke noe som dem!!! Hun har en så avslappet flow! Hvis du er lik henne, ja da må jeg møte deg også!

Vi hadde hatt det kult sammen! Derfor må begge møte neste gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey, jeg har jo ikke sett han. Så aner ikke om vi passer sammen i det hele tatt :fnise:

Den som frykter kommer ikke langt ;)

Kanskje du skal be han ut på date?, i verste fall får du en gratis middag :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest _Blomsten_

Den som frykter kommer ikke langt ;)

Kanskje du skal be han ut på date?, i verste fall får du en gratis middag :fnise:

Saken er at jeg tror du er litt bygdegutt, mens jeg liker de som er litt mer urbane :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saken er at jeg tror du er litt bygdegutt, mens jeg liker de som er litt mer urbane :sjenert:

Hehe, ja, jo, jeg bor midt i en av landets mest prestisjetunge byer, fikser håret annenhver morgen og kjører pick-up med store hjul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Nesj!! Hun har en annen flow enn der bærumsjenter har skjønner du. Jeg kjenner en del jenter derifra, og Tonje er ikke noe som dem!!! Hun har en så avslappet flow! Hvis du er lik henne, ja da må jeg møte deg også!

Vi hadde hatt det kult sammen! Derfor må begge møte neste gang

heheeee..jeg tror nok du misforstår poenget mitt ;)

jeg har aldri bodd noen andre steder enn i bærum, men aldri hatt noen andre bekjentskaper enn bra og ålrighte mennesker (ingen er rike engang :tunge1: ) men la oss ikke starte med den diskusjonen her... deeeet blir for off topic!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Blomsten_

heheeee..jeg tror nok du misforstår poenget mitt ;)

jeg har aldri bodd noen andre steder enn i bærum, men aldri hatt noen andre bekjentskaper enn bra og ålrighte mennesker (ingen er rike engang :tunge1: ) men la oss ikke starte med den diskusjonen her... deeeet blir for off topic!

Tonje var i hvertfall en veldig hyggelig jente, og det er de andre jeg kjenner fra Bærum også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Tonje var i hvertfall en veldig hyggelig jente, og det er de andre jeg kjenner fra Bærum også :)

jaaa enig! har møtt henne et par ganger selv fortenk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe:) skjønte den dessverre ikke... Tired i.o

Jeg hadde ikke startet en diskusjon om det. Det er bare dumt å gjøre det :)

Hun fortalte oss at dere hadde møttes:) var en del sladder der skjønner du:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å ja, det hender jeg er i området der en gang i blant. Har en god kamerat som bor der. Var jeg med kamerater eller med en pen dame?

Anyways kunne du sagt hallo om du ville. De som har truffet meg fra KG kan bekrefte at jeg er ufarlig. :)

Endret av Pene sko...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja, det hender jeg er i området der en gang i blant. Har en god kamerat som bor der. Var jeg med kamerater eller med en pen dame?

Anyways kunne du sagt hallo om du ville. De som har truffet meg fra KG kan bekrefte at jeg er ufarlig. :)

Bekreftelse!!

Si til pene sko nr2 at jeg ikke har glemt avtalen vår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Good!! For jeg har slutta å drikke cola. Kastet alt jeg hadde, og jeg nekter å kjøpe det...

*fistbump*

Noen hørt fra B83??? Hvordan intervjuet gikk ?

Endret av BaltA
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Blomsten_

Good!! For jeg har slutta å drikke cola. Kastet alt jeg hadde, og jeg nekter å kjøpe det...

*fistbump*

Var ikke det som var avtalen deres da. Avtalen er jo at Pene sko 2 skal bli med deg på gardeball.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke det som var avtalen deres da. Avtalen er jo at Pene sko 2 skal bli med deg på gardeball.

Jeg skal ta hu samme jenta med tror jeg. Kan ikke trekke det for en så bra jente... Og jeg tar med jenter, ikke gutter... Sorry pene sko 2, du er skjønn, men jeg liker dessverre jenter...

Det gikk ut på at: jeg slutter å drikke cola.. Og han redbull + starter å spise frokost... Kan bruke de produktene til blandevann though

Endret av BaltA
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...