Gå til innhold

KG Treff


Auroressa

Dato for KG-treff  

14 stemmer

  1. 1. Hvilke datoer passer deg?

    • Fredag 27. april
      1
    • Lørdag 28. april
      1
    • Søndag 29. april
      0
    • Fredag 4. mai
      7
    • Lørdag 5. mai
      6
    • Søndag 6. mai
      2
    • Fredag 11. mai
      2
    • Lørdag 12. mai
      3
    • Søndag 13. mai
      1
    • Fredag 18. mai
      3
    • Lørdag 19.mai
      3
    • Søndag 20. mai
      1


Anbefalte innlegg

Var ikke det som var avtalen deres da. Avtalen er jo at Pene sko 2 skal bli med deg på gardeball.

Hahaha! Ja, når han skifter navn til Ivana Humpalot, får på seg en kjole, høye hæler og sminke blir han ballets dronning og alle guttene vil være misunnelige på BaltA. Who's that chick! :gjeiper:

Jeg skal ta hu samme jenta med tror jeg. Kan ikke trekke det for en så bra jente... Og jeg tar med jenter, ikke gutter... Sorry pene sko 2, du er skjønn, men jeg liker dessverre jenter...

Nå ligger han i fosterstilling i krampegråt. Hahaha! :gjeiper:

Men fra spøk til revolver: Jo, han er vitterlig klar over avtalen deres. Han har ikke rørt Red Bull, Burn, Mad Croc, Monster eller andre sukkerbomber, og det tror jeg han klarer å holde seg unna i tiden fremover. :)

Endret av Pene sko...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest _Blomsten_

Jeg skal ta hu samme jenta med tror jeg. Kan ikke trekke det for en så bra jente... Og jeg tar med jenter, ikke gutter... Sorry pene sko 2, du er skjønn, men jeg liker dessverre jenter...

Det gikk ut på at: jeg slutter å drikke cola.. Og han redbull + starter å spise frokost... Kan bruke de produktene til blandevann though

Nå synes jeg du er kjip her! Jeg synes du skal dumpe dama og ta med deg Pene sko 2 :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan si til han at jeg er skikkelig stolt over han!!!

Liker når folk holder avtaler! Da blir jeg glad!!:) dere må PM meg noen ganger, så vi ser hvordan det går for oss begge;) blir hardt...

Siden du sier det blomsten, så skal jeg vurdere det!

Endret av BaltA
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Blomsten_

Liker positiviteten i denne tråden :D

Har tenkt på B83 og intervjuet selv, håper det gikk supert!

Samme har jeg gått å lurt på i hele dag også. Vi få vel en oppdatering etter hvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme har jeg gått å lurt på i hele dag også. Vi få vel en oppdatering etter hvert :)

Snart må vi forlange et svar!!! Hvis ikke, så må vi gjøre det KG gjør best..... ( fullfør denne setningen noen som var der)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå synes jeg du er kjip her! Jeg synes du skal dumpe dama og ta med deg Pene sko 2 :opplyser:

Enig. DUMP HENNE!!!!!!!

Sladder?? :nigo:

...om meg? :klo:

Håhå, nå kan du lure nå! Neeeida, jeg fortalte bare om våre tilfeldige og artige møter, og at du er så koselig og søt atte :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Blomsten_

Snart må vi forlange et svar!!! Hvis ikke, så må vi gjøre det KG gjør best..... ( fullfør denne setningen noen som var der)

Vi skal vi hvertfall ikke begynne å spekulere, for da blir tråden ryddet det vil jeg ikke ha noe av :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

Snart må vi forlange et svar!!! Hvis ikke, så må vi gjøre det KG gjør best..... ( fullfør denne setningen noen som var der)

dumpe h*n?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sladder?? :nigo:

...om meg? :klo:

Du vil ikke vite hva hun betrodde om deg, Noz. Skikkelig nasty saker. Jeg våknet kaldsvett i senga i natt av tanken på alt sladderet. Hahaha! :gjeiper:

Neida, du kan sove trygt. Vi er noble og ærbare mennesker som ikke bedriver den slags. :)

Endret av Pene sko...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja, det hender jeg er i området der en gang i blant. Har en god kamerat som bor der. Var jeg med kamerater eller med en pen dame?

Anyways kunne du sagt hallo om du ville. De som har truffet meg fra KG kan bekrefte at jeg er ufarlig. :)

Du var alene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha, ha, ha! :laugh: Nysgjerrigperer! :fnise:

Jeg kom faktisk nettopp hjem! Intervjuet gikk bra (tror jeg)! :) Jeg får vite på fredag om jeg tilbys jobben eller ikke. Det var totalt fire kvalifiserte søkere ... Kan ikke klage på arbeidsmarkedet som jurist, får en si ... :laugh: Vi får se hva det blir til! :)

Det var veldig hyggelig å treffe dere! :) Det var synd jeg måtte forlate dere så tidlig ... Vi må så absolutt gjenta det snart! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha, ha, ha! :laugh: Nysgjerrigperer! :fnise:

Jeg kom faktisk nettopp hjem! Intervjuet gikk bra (tror jeg)! :) Jeg får vite på fredag om jeg tilbys jobben eller ikke. Det var totalt fire kvalifiserte søkere ... Kan ikke klage på arbeidsmarkedet som jurist, får en si ... :laugh: Vi får se hva det blir til! :)

Det var veldig hyggelig å treffe dere! :) Det var synd jeg måtte forlate dere så tidlig ... Vi må så absolutt gjenta det snart! :)

Lykke til, jeg krysser fingrene for deg!! Så deilig med en utdannelse hvor det er relativt greit å komme inn på jobbmarkedet etterpå da gitt. Men jeg nå jo si at jeg synes man fortjener det og, etter et såpass hardt studie :)

Ja, håper det ikke blir for lenge til neste treff!

Endret av Tonje!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til, jeg krysser fingrene for deg!! Så deilig med en utdannelse hvor det er relativt greit å komme inn på jobbmarkedet etterpå da gitt.

Takk, takk! :) Det er en ganske stor fordel at vi bor i Norge også! :gjeiper: :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du var alene ;)

Ok, da har du sett meg rett etter jeg har gått av trikken sannsynligvis. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

pene sko, sorry at jeg spør, men synes du det er pinlig å vandre alene ute? :sjenert:

siden du måtte presisere at du var sammen noen, og siden du ikke var det, så hadde du en "unnskyldning" på lur :fnise:

ikke slemt ment altså, tanken bare slo meg :ler:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Blomsten_

pene sko, sorry at jeg spør, men synes du det er pinlig å vandre alene ute? :sjenert:

siden du måtte presisere at du var sammen noen, og siden du ikke var det, så hadde du en "unnskyldning" på lur :fnise:

ikke slemt ment altså, tanken bare slo meg :ler:

Tror han siktet til at han alltid har en hærskare av beilere rundt seg, og derfor syntes det var litt pussig at han ble sett akkurat i det han fikk gå litt i fred.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Tror han siktet til at han alltid har en hærskare av beilere rundt seg, og derfor syntes det var litt pussig at han ble sett akkurat i det han fikk gå litt i fred.

heheee :ler:

ja, det var minst det jeg mente også, men jeg ville bare skrive det litt forsiktig :ler:

"jeg pleier aldri å gå alene altså! Lover! det var bare akkuratt da! "

neeeida, sorry pene sko... jeg bare tøyser :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...