Gjest just words Skrevet 23. mars 2012 #41 Del Skrevet 23. mars 2012 At det er en selvfølge for deg sier gansk mye om deg. i concur, heller mindre pene på utsiden enn en syre svidd personlighet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #42 Del Skrevet 23. mars 2012 Her er det mange fordommer og like umodne svar. Jeg er selv pen, oppegående, har en karriere, og nå har jeg begynt å date en mann som er, la oss si, det stikk motsatte. Jeg er 25, han er 3 år eldre, og har studert diverse fag, han er ennå ikke ferdig med studiene, men bllir det neste år. Jeg liker å tro at jeg er inkluderende, jeg har venninner og venner på alle sider av den berømte utseendeskalaen, det kunne ikke brydd meg mindre. Men selv om jeg liker denne fyren, har jeg litt second thoughts. For det første fordi jeg ikke er veldig tiltrukket av ham, og for det andre fordi jeg ikke liker å gå rundt sammen med ham, iallfall ikke som et par, fordi jeg vet hva folk vil tenke. Så, vi er nok flere som er overfladiske og dumme som TS. Skulle forresten likt å se hvor mange av dere skinnhellige damer som har skrevet her inne som aldri har baktalt andres utseende før. Å ikke ville vise seg offentlig med en du har noe på gang på er ganske fornærmende mot ham. Hvis du ikke tiltrekkes av ham, hvorfor er du sammen med ham, da? Jeg har også blitt tiltrukket av en gutt\mann som jeg ikke syntes var kjempepen da jeg først møtte ham, men da jeg ble kjent med ham, falt jeg for han. Han hadde en flott personlighet, utstråling, var veldig intelligent og hadde et glimt i øyet. Jeg ble tiltrukket av utseendet hans da jeg ble kjent med ham, men hvis jeg hadde gått rundt og vært flau over å vise meg med ham i offentlighet, hadde jeg ikke orket å ha noe å gjøre med ham. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 23. mars 2012 #43 Del Skrevet 23. mars 2012 herregud for noen svar. ro dere ned da, kjerringer! husker dere ikke selv at dere var flaue over småting i tenårene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fykatta Skrevet 23. mars 2012 #44 Del Skrevet 23. mars 2012 At noen i det hele tatt kan tenke: Nei, jeg vil ikke være med bestevenninna mi fordi han typen hennar er sååå stygg at jeg blir flau av å vise verden at jeg kjenner de to.... Det sier såpass mye om hvor fordømmende ts er. Og det samme kan jeg si om du som dater han fyren som du ikke har så lyst til å gå ut med offentlig. Det virker som dere begge glemmer en viss ting: De to mennenes følelser, og i ts tilfelle, også venninna. Jeg hadde definitivt brutt vennskapet med en person som ts viser seg å være. Si meg en ting, dere er vel ikke sosser? (veljent begrep om overfladiske mennesker..) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #45 Del Skrevet 23. mars 2012 Men kjære deg, ts lar det jo ikke gå utover denne fyren, hun sier bare at hun ikke føler seg komfortabel med det, og spør hvordan hun kan takle det. Jeg er ikke slem mot fyren jeg liker, heller, naturlig nok, men jeg føler meg jo ikke spesielt hyggelig som har sånne tanker. Ja, jeg er samme AB som skrev dette om ham jeg dater for tiden (har holdt på i 3 måneder nå) hun lar det gå utover seg selv og sin trivsel. At man føler seg dårlig fordi man henger med en man syns er stygg, blir bare dumt. da bør man få hjelp hvis man ser på det som et så stort problem for seg selv. eller bare egentlig skjerpe seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #46 Del Skrevet 23. mars 2012 Å ikke ville vise seg offentlig med en du har noe på gang på er ganske fornærmende mot ham. Hvis du ikke tiltrekkes av ham, hvorfor er du sammen med ham, da? Jeg har også blitt tiltrukket av en gutt\mann som jeg ikke syntes var kjempepen da jeg først møtte ham, men da jeg ble kjent med ham, falt jeg for han. Han hadde en flott personlighet, utstråling, var veldig intelligent og hadde et glimt i øyet. Jeg ble tiltrukket av utseendet hans da jeg ble kjent med ham, men hvis jeg hadde gått rundt og vært flau over å vise meg med ham i offentlighet, hadde jeg ikke orket å ha noe å gjøre med ham. Jeg synes det er flaut, for alle mine eks-kjærester er good-looking, han her er flere hakk ned på skalaen, på alle måter. Sex går greit, selv om jeg ikke er tiltrukket av utseendet hans, finner jeg ting ved ham som jeg liker og fokuserer på. Dessuten er han veldig god i senga. Han er veldig smart, oppegående og et catch for de fleste jenter på det personlige plan. Men jeg tror ikke mange som ser ham på gaten vil tenke at han er spesielt pen. Flere venninner har påpekt at jeg bør finne meg noe bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #47 Del Skrevet 23. mars 2012 At det er en selvfølge for deg sier gansk mye om deg. hehe er fullt klar over at den setningen ble helt feil, var ikke sånn jeg mente det:) Jeg syntes noen mennesker er stygge, og jeg kan snakke om det. Men det er det. Jeg lar det verken gå ut over andre eller meg, og jeg prøver ikke å vende om andre mennesker til å mislike personen jeg snakker om.. det er bare prat..... men når man føler seg direkte uvel så må det jo være noe veldig galt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calypso Skrevet 23. mars 2012 #48 Del Skrevet 23. mars 2012 Det er lov å tenke at folk er mindre pene, men det er jo også noe som heter "skjønnheten kommer innenfra" og jeg syntes at du heller burde være glad på din venninnes vegne i stedet for å furte for at du ikke kan bestemme hvem andre skal være glad i. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #49 Del Skrevet 23. mars 2012 Jeg synes det er flaut, for alle mine eks-kjærester er good-looking, han her er flere hakk ned på skalaen, på alle måter. Sex går greit, selv om jeg ikke er tiltrukket av utseendet hans, finner jeg ting ved ham som jeg liker og fokuserer på. Dessuten er han veldig god i senga. Han er veldig smart, oppegående og et catch for de fleste jenter på det personlige plan. Men jeg tror ikke mange som ser ham på gaten vil tenke at han er spesielt pen. Flere venninner har påpekt at jeg bør finne meg noe bedre. Men hvis du syns det er så flaut, hvorfor er du sammen med ham da? Hvis han hadde fått vite hva du går rundt og tenker om ham, tror jeg følelsene hans for deg hadde kjølnet ganske fort. Det er faktisk ikke så tiltrekkende med mennesker som er, ja, så stygge på innsiden. Man møter mange mennesker som man ikke syns er så pen, men hvorfor bli sammen med dem? Gjør den stakkars kjæresten din er tjeneste og gjør det slutt, så kanskje han får muligheten til å møte en jente som faktisk setter pris på ham og vil vise ham fram istedenfor å være flau over å være sammen med ham. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #50 Del Skrevet 23. mars 2012 Men hvis du syns det er så flaut, hvorfor er du sammen med ham da? Hvis han hadde fått vite hva du går rundt og tenker om ham, tror jeg følelsene hans for deg hadde kjølnet ganske fort. Det er faktisk ikke så tiltrekkende med mennesker som er, ja, så stygge på innsiden. Man møter mange mennesker som man ikke syns er så pen, men hvorfor bli sammen med dem? Gjør den stakkars kjæresten din er tjeneste og gjør det slutt, så kanskje han får muligheten til å møte en jente som faktisk setter pris på ham og vil vise ham fram istedenfor å være flau over å være sammen med ham. Jeg har allerede svart på det. Jeg liker ham, og han har mange gode sider som veier opp for at utseendet hans ikke er så pent. Nei, jeg er ikke tiltrukket av ham fysisk, men sexen og utstrålingen gjør likevel at jeg er tiltrukket av ham, om ikke utseendet hans. At jeg synes det er lite gøy å gå rundt med ham offentlig, med det mener jeg ikke nødvendigvis å gå på butikken, leie filmer, eller sitte på kafé sammen, men i par-settinger synes jeg ikke nødvendigvis det er så gøy alltid, nei. Jeg er klar over at det er en lite tiltrekkende tankegang, men det er en gang slik at mange tenker på denne måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 23. mars 2012 #51 Del Skrevet 23. mars 2012 Ok...kanskje er et slemt men jeg klarer ikke slutte tenke på det. Bestevenninna mi har fått seg kjæreste og han er....mindre pen enkelt og greit. Jeg blir flau av å være med henne når han er med også får jeg så dårlig samvittighet av å tenke sånn Egentlig ønsker jeg at hun skal slå opp så jeg slipper å omgås han men det er jo fint at hun endelig har funnet noen. Ååååh men hvorfor måtte han være så stygg? Er det noen som har lignende erfaringer? Hvordan taklet dere det? Hvis det er noen som er stygg her, er det du. Du er en stygg person. Innvendig. Fordomsfull og lite omtenksom overfor din venninne som er så heldig at hun har funnet en kjæreste hun liker godt og trives sammen med. Har du lite å tenke over, kan du heller studere og analysere hvor fort nesehårene dine gror. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2012 #52 Del Skrevet 19. august 2012 Ok...kanskje er et slemt men jeg klarer ikke slutte tenke på det. Bestevenninna mi har fått seg kjæreste og han er....mindre pen enkelt og greit. Jeg blir flau av å være med henne når han er med også får jeg så dårlig samvittighet av å tenke sånn Egentlig ønsker jeg at hun skal slå opp så jeg slipper å omgås han men det er jo fint at hun endelig har funnet noen. Ååååh men hvorfor måtte han være så stygg? Er det noen som har lignende erfaringer? Hvordan taklet dere det? Anonym poster: a9a6947c025a6aa31f155b4f34a6def0 Anonym poster: a9a6947c025a6aa31f155b4f34a6def0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nyx Skrevet 20. august 2012 #53 Del Skrevet 20. august 2012 Det er nok noen som sitter å tenker at de blir flaue av å være med deg også. Og du burde IKKE være så dømmende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2012 #54 Del Skrevet 20. august 2012 Hvorfor er dere så spydige? Jeg mener ikke å være overfladisk eller slem....men jeg kan ikke no for hva jeg føler. Prøver å takle dette så godt jeg kan og håperpå gode råd! Stakkars deg som må omgås han herregud! Anonym poster: ac4c55289fab81b88495702dcb8ca859 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 20. august 2012 #55 Del Skrevet 20. august 2012 Jeg synes det er flaut, for alle mine eks-kjærester er good-looking, han her er flere hakk ned på skalaen, på alle måter. Sex går greit, selv om jeg ikke er tiltrukket av utseendet hans, finner jeg ting ved ham som jeg liker og fokuserer på. Dessuten er han veldig god i senga. Han er veldig smart, oppegående og et catch for de fleste jenter på det personlige plan. Men jeg tror ikke mange som ser ham på gaten vil tenke at han er spesielt pen. Flere venninner har påpekt at jeg bør finne meg noe bedre. Folk som sier sånt er ikke venninner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 20. august 2012 #56 Del Skrevet 20. august 2012 (endret) Må si folk har "problemer" her inne. Du kan snakke i det vide og brede om at du ikke kan noe for det, men da bør du ærlig talt ta det opp med noen (psykolog). På tide med en selvransakelse, kanskje? Endret 20. august 2012 av Sobril Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 20. august 2012 #57 Del Skrevet 20. august 2012 Ok...kanskje er et slemt men jeg klarer ikke slutte tenke på det. Bestevenninna mi har fått seg kjæreste og han er....mindre pen enkelt og greit. Jeg blir flau av å være med henne når han er med også får jeg så dårlig samvittighet av å tenke sånn Egentlig ønsker jeg at hun skal slå opp så jeg slipper å omgås han men det er jo fint at hun endelig har funnet noen. Ååååh men hvorfor måtte han være så stygg? Er det noen som har lignende erfaringer? Hvordan taklet dere det? Hvorfor plager det deg at han ikke er pen, er jo ikke du som er sammen med han. Hun syns vel gjerne ikke han er så stygg hun da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 20. august 2012 #58 Del Skrevet 20. august 2012 Bare ved å lese innlegget ditt, har jeg en oppfatning at du er ikke så veldig fin selv, personligheten din vertfall. Du blir flau av venninen din, jeg blir flau over deg. Pinlig berørt på dine vegne faktisk. Spydig, jo godt mulig det, men hva forventer du deg? Klapp på skulderen og "stakkar deg så synd det er i deg du som har en venninne som ikke er så overfladisk men er lykkelig forelsket, du må nok ha det tøft". Viss du ikke liker han så er det vel ingen som tvinger deg til å være venn med hun.. Ta en vennine dumping da om du bare vil omgå vakre modeller, og leve i den overfladiske boblen din Virker nesten som at det ikke er utseendet til typen som er problemet men at ts er sjalu fordi venninna har fått seg kjæreste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå