Gå til innhold

Kjæresten hennes er så stygg.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ok...kanskje er et slemt men jeg klarer ikke slutte tenke på det. Bestevenninna mi har fått seg kjæreste og han er....mindre pen enkelt og greit. Jeg blir flau av å være med henne når han er med også får jeg så dårlig samvittighet av å tenke sånn :( Egentlig ønsker jeg at hun skal slå opp så jeg slipper å omgås han men det er jo fint at hun endelig har funnet noen. Ååååh men hvorfor måtte han være så stygg? Er det noen som har lignende erfaringer? Hvordan taklet dere det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tipper livet ditt er ganske problemfritt hvis du lager problemer av slike ting.

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du så jævla pen selv da, at du kan tillate deg og dømme mennesker på utseendet??

Herregud at det går an å være så umoden og regelrett barnslig...

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha! Om du ikke vil være i nærheten av dem kan du godt la være å treffe dem i stedet. Hun synes sikkert at han er alle tiders. Det er tross alt hennes kjæreste, ikke din. La dem få ha hverandre.

Endret av Pene sko...
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tipper livet ditt er ganske problemfritt hvis du lager problemer av slike ting.

Jeg vil heller tro at livet er fullpakket av problemer når man klarer å lage problemer av en slik sak som dette.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Du kan ikke være mye trygg på deg selv, hvis du blir flau av å omgås stygge mennesker.

Venninna di ser tydeligvis noe i han, kan du ikke heller fokusere på det? Prøv å bli kjent med han. Jeg har i hvert fall erfart at fok jeg syns er mindre pene, blir penere etter at jeg blir kjent med de.

Endret av Maria_Marihøne
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis finnes det personer som setter personlighet høyere enn utseende!

Du er tydeligvis ikke en av dem.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er dere så spydige? :( Jeg mener ikke å være overfladisk eller slem....men jeg kan ikke no for hva jeg føler. Prøver å takle dette så godt jeg kan og håperpå gode råd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting burde overraske meg mer, men dette gjorde det. Hvordan er det mulig å være så overfladisk? Du er mer opptatt av hva du får ut av dette, enn at venninnen din har det bra. Kanskje det er på tide å forstå at ikke alt dreier seg om deg, og at selv om venninnen din ahr funnet en hun liker så handler ikke det om deg.

På tide å komme seg ut av boblen sin

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow. Å legge merke til at noen er stygg er greit, men så går man videre. Å være flau over å omgås med noen fordi de ikke syns de er pene er bare latterlig og noe man bør være voksen nok til å heve seg over fra man er tenåring. Min første kjæreste var faktisk svært lite pen, men verdens godeste, snilleste og jeg var oppover ørene forelsket. Kribler nnesten litt i magen fortsatt når jeg tenker tilbake på den følelsen. Veninnene mine syns også at han var en super gutt, ingen som noengang tenkte over utseendet (annet enn kanskje førsteinntrykket).

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er dere så spydige? :( Jeg mener ikke å være overfladisk eller slem....men jeg kan ikke no for hva jeg føler. Prøver å takle dette så godt jeg kan og håperpå gode råd!

Synes det er festlig at du føler deg angrepet når du fremstiller deg selv som en tanke-tom, egoistisk og overfladisk tenåring.

Håper faktisk venninna di ser dette innlegget, legger sammen 2+2, og viser deg døra. Venninner som deg trenger man faktisk ikke.

I det hele tatt og bli FLAU av utseendet og håpe på at det blir slutt når venninna di har funnet en kjæreste... Nei, vettuhva - du fortjener den pepperen du faktisk får!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest just words

Ok...kanskje er et slemt men jeg klarer ikke slutte tenke på det. Bestevenninna mi har fått seg kjæreste og han er....mindre pen enkelt og greit. Jeg blir flau av å være med henne når han er med også får jeg så dårlig samvittighet av å tenke sånn :( Egentlig ønsker jeg at hun skal slå opp så jeg slipper å omgås han men det er jo fint at hun endelig har funnet noen. Ååååh men hvorfor måtte han være så stygg? Er det noen som har lignende erfaringer? Hvordan taklet dere det?

Bare ved å lese innlegget ditt, har jeg en oppfatning at du er ikke så veldig fin selv, personligheten din vertfall. Du blir flau av venninen din, jeg blir flau over deg. Pinlig berørt på dine vegne faktisk.

Spydig, jo godt mulig det, men hva forventer du deg? Klapp på skulderen og ”stakkar deg så synd det er i deg du som har en venninne som ikke er så overfladisk men er lykkelig forelsket, du må nok ha det tøft”.

Viss du ikke liker han så er det vel ingen som tvinger deg til å være venn med hun.. Ta en vennine dumping da om du bare vil omgå vakre modeller, og leve i den overfladiske boblen din

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor er dere så spydige? :( Jeg mener ikke å være overfladisk eller slem....men jeg kan ikke no for hva jeg føler. Prøver å takle dette så godt jeg kan og håperpå gode råd!

[/quoteg

Få time hos psykolog så fort som mulig. Du har helt feil måte å oppfatte andre mennesker på, og hvis du ikke tar tak i det nå, vil du få store problemer når du blir voksen og skal omgås kolleger, kunder, svigerfamilien osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

bli kjent med han. kanskje synet på han endres når du ser hva venninnen din ser i han :) er helt normalt at tenåringer er flaue over alt mulig rart.

Endret av Nuppdupp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, huff. Det er aldri enkelt når venninner får seg kjæreste. Høres mer ut som sjalusi og vanlig tenårings tull dette.

Du må lære deg å være glad på andres vegne, eller så blir du nok et ensomt og bittert menneske. Har du hørt uttrykket medmenneskelighet?? Slå det opp hvis du lurer på definisjonen.

Som andre har sagt her oppe, bli kjent med fyren så kanskje du skifter mening. Men når du presterer å bli flau av å være sammen med dem, og håper på at de skal slå opp så DU slipper omgås han - ja da er det vel kanskje ikke verdt forsøket... For du har jo bestemt deg allerede - eller??

Hadde jeg hatt en venninne som deg, så hadde det ikke kostet meg en eneste kalori og kutte deg helt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...