LongKissGodnight Skrevet 23. mars 2012 #21 Del Skrevet 23. mars 2012 Finnes mange andre sider ved et menneske enn hvordan de ser ut utenpå. Tenk om andre tenkte det samme som du gjør om din vennindes kjæreste om hvordan du ser ut??. Ikke like gøy da kanskje? Venninden din viser at det ikke er bare utseendet som teller for henne,noe som er fantastisk. Tenk på hvor mange mennesker du egentlig dømmer her i verden om du skal tenke slik hver gang du møter noen du synes er stygg! Slik går det ikke ann å tenke!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UnderCover Skrevet 23. mars 2012 #22 Del Skrevet 23. mars 2012 (endret) Og TS, hvordan hadde DU følt deg om typen din dumpet deg fordi kameraten hans synes du var stygg?? Da hadde du nok sittet på KG og grenet og lurt på hva som feilte idioten osv osv. Enig med Nuppdupp forresten. Endret 23. mars 2012 av UnderCover 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #23 Del Skrevet 23. mars 2012 Ok...kanskje er et slemt men jeg klarer ikke slutte tenke på det. Bestevenninna mi har fått seg kjæreste og han er....mindre pen enkelt og greit. Jeg blir flau av å være med henne når han er med også får jeg så dårlig samvittighet av å tenke sånn Egentlig ønsker jeg at hun skal slå opp så jeg slipper å omgås han men det er jo fint at hun endelig har funnet noen. Ååååh men hvorfor måtte han være så stygg? Er det noen som har lignende erfaringer? Hvordan taklet dere det? Du blir flau av at venninna di har ein kjærast du ikkje synast er pen? Du vil at venninna di skal slå opp, så du slipp omgåast ha, sidan du ikkje tykkjer han er pen nok? Korleis takle det? Jo, no skal eg fortelje deg det: vaks opp og tenk på noko anna enn berre deg sjølv og utsjånad. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #24 Del Skrevet 23. mars 2012 Venninna di burde nok være adskillig mer flau over deg enn kjæresten sin. En ting er å anse andre som veldig stygge, men å skamme seg over å vise seg sammen med "stygge" høres så fjernt ut at du burde søke psykolog-hjelp snarest. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #25 Del Skrevet 23. mars 2012 Er dette en spin-off fra denne tråden eller? Tråd på KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fykatta Skrevet 23. mars 2012 #26 Del Skrevet 23. mars 2012 Du må være bra tett i pappen altså. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Levitate Skrevet 23. mars 2012 #27 Del Skrevet 23. mars 2012 Hvorfor er dere så spydige? Jeg mener ikke å være overfladisk eller slem....men jeg kan ikke no for hva jeg føler. Prøver å takle dette så godt jeg kan og håperpå gode råd! Kjære, du må lære deg litt mer om hjernen og det psykiske. Man føler aldri at en person er stygg. Det er noe man tenker og syns. Skal jeg dra et veldig lett eksempel slik at du forstår logikken i dette? Jeg syns og tenker at du virker utrolig overfladisk, arrogant og selvgod når du kan si slikt om bestevenninnen din sin kjæreste. Det å tenke er ikke det samme som å føle, og det er jeg ganske sikker på at du er klar over? Du må skjerpe tankegangen din og slutte å dømme slik som du gjør, end of story. Det er ikke problemer med følelsene dine, heller tankegangen din som er en smule slem som kan si at en annen person er så stygg at du blir flau av å omgås han. Skjerpings jente. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #28 Del Skrevet 23. mars 2012 Jeg blir flau av å være med henne når han er med Jeeez, du er umoden... Skam deg, kjerring! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #29 Del Skrevet 23. mars 2012 Troll obvious troll. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 23. mars 2012 #30 Del Skrevet 23. mars 2012 Hvorfor er dere så spydige? Jeg mener ikke å være overfladisk eller slem....men jeg kan ikke no for hva jeg føler. Prøver å takle dette så godt jeg kan og håperpå gode råd! Sokrates ble omtalt som dritstygg utenpå, men fullkomment vakker innvendig. De første kristne snakket om Jesus på samme måte. Og har du hørt om Elefantmannen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 23. mars 2012 #31 Del Skrevet 23. mars 2012 Huff, stakkars deg. Du har virkelig min sympati. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yes2yes Skrevet 23. mars 2012 #32 Del Skrevet 23. mars 2012 Hvorfor er dere så spydige? Jeg mener ikke å være overfladisk eller slem....men jeg kan ikke no for hva jeg føler. Prøver å takle dette så godt jeg kan og håperpå gode råd! Ikke bli lei deg, for du må huske på at vi kun har et innlegg og dømme deg ut i fra, og ingen vet hvordan du er ellers. Jeg er generelt ikke begeistret over måten folk på internett svarer andre på, og spesielt i tilfeller hvor problemstillingen er mekelig, men på en annen side skjønner jeg at det må nesten bli slik. Du må huske på at denne fyren ikke kan noe for hvordan han ser ut, og det er fryktelig sårende å vite at noen du kjenner er flau over ditt utseende. Det er virkelig ikke greit å tenke på den måten du gjer, men du må ihvertfall aldri finne på å vise disse tankene igjennom handlingene dine. Om han gjer din vennine lykkelig, bør du være glad på hennes vegne. Jeg har ikke mange råd å komme med, annet enn at du må erkjenne for deg selv at du aldri skal se ned på noen for deres medfødte utseende. Du kan og prøve å bli bedre kjent med fyren, men det forutsetter at du er villig til å prioritere personlighet fremfor utseende. Husk at skjønnhet er subjektivt, og det som knytter oss mennesker sammen i samfunnet: er følelser og personlighet, ikke et knasende utseende. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 23. mars 2012 #33 Del Skrevet 23. mars 2012 Ikke bli lei deg, for du må huske på at vi kun har et innlegg og dømme deg ut i fra, og ingen vet hvordan du er ellers. Jeg er generelt ikke begeistret over måten folk på internett svarer andre på, og spesielt i tilfeller hvor problemstillingen er mekelig, men på en annen side skjønner jeg at det må nesten bli slik. Du må huske på at denne fyren ikke kan noe for hvordan han ser ut, og det er fryktelig sårende å vite at noen du kjenner er flau over ditt utseende. Det er virkelig ikke greit å tenke på den måten du gjer, men du må ihvertfall aldri finne på å vise disse tankene igjennom handlingene dine. Om han gjer din vennine lykkelig, bør du være glad på hennes vegne. Jeg har ikke mange råd å komme med, annet enn at du må erkjenne for deg selv at du aldri skal se ned på noen for deres medfødte utseende. Du kan og prøve å bli bedre kjent med fyren, men det forutsetter at du er villig til å prioritere personlighet fremfor utseende. Husk at skjønnhet er subjektivt, og det som knytter oss mennesker sammen i samfunnet: er følelser og personlighet, ikke et knasende utseende. Støtter denne. Jeg har møtt flere mennesker jeg syntes var stygge i starten, men etter at jeg ble kjent med dem, ble de pene. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
otilie Skrevet 23. mars 2012 #34 Del Skrevet 23. mars 2012 Hvorfor er dere så spydige? Jeg mener ikke å være overfladisk eller slem....men jeg kan ikke no for hva jeg føler. Prøver å takle dette så godt jeg kan og håperpå gode råd! du må bare bestemme deg for det. skjerpe deg. prøv å bli kjent med fyren. Hvis du blir seriøst uvel og har store problemer med dette så gå til psykolog og få luftet tankene dine og få noen seriøse innspill..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #35 Del Skrevet 23. mars 2012 Troll obvious troll. Kan være, men med så mange utsende tråder på forumet og overfladiske turn off tråder her osv så skulle det ikke forundre meg (med stor bekymring for ts sin mentale helse) at denne tråden var ekte. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #36 Del Skrevet 23. mars 2012 Her er det mange fordommer og like umodne svar. Jeg er selv pen, oppegående, har en karriere, og nå har jeg begynt å date en mann som er, la oss si, det stikk motsatte. Jeg er 25, han er 3 år eldre, og har studert diverse fag, han er ennå ikke ferdig med studiene, men bllir det neste år. Jeg liker å tro at jeg er inkluderende, jeg har venninner og venner på alle sider av den berømte utseendeskalaen, det kunne ikke brydd meg mindre. Men selv om jeg liker denne fyren, har jeg litt second thoughts. For det første fordi jeg ikke er veldig tiltrukket av ham, og for det andre fordi jeg ikke liker å gå rundt sammen med ham, iallfall ikke som et par, fordi jeg vet hva folk vil tenke. Så, vi er nok flere som er overfladiske og dumme som TS. Skulle forresten likt å se hvor mange av dere skinnhellige damer som har skrevet her inne som aldri har baktalt andres utseende før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #37 Del Skrevet 23. mars 2012 selvfølgelig baksnakker jeg folk jeg ikke syns er så pene, men jeg blir ikke direkte uvel og synes jeg får problemer ved å være med de..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #38 Del Skrevet 23. mars 2012 selvfølgelig baksnakker jeg folk jeg ikke syns er så pene, men jeg blir ikke direkte uvel og synes jeg får problemer ved å være med de..... lol. hørtes veldig feil ut det der. går ikke rundt og snakker dritt om alle jeg ikke syns er pene, men ja, det kan bli et samtaleemne noenganger.... men sålengde de er hyggelige personer lar jeg det ikke gå utover noenting:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #39 Del Skrevet 23. mars 2012 selvfølgelig baksnakker jeg folk jeg ikke syns er så pene, men jeg blir ikke direkte uvel og synes jeg får problemer ved å være med de..... At det er en selvfølge for deg sier gansk mye om deg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #40 Del Skrevet 23. mars 2012 lol. hørtes veldig feil ut det der. går ikke rundt og snakker dritt om alle jeg ikke syns er pene, men ja, det kan bli et samtaleemne noenganger.... men sålengde de er hyggelige personer lar jeg det ikke gå utover noenting:) Men kjære deg, ts lar det jo ikke gå utover denne fyren, hun sier bare at hun ikke føler seg komfortabel med det, og spør hvordan hun kan takle det. Jeg er ikke slem mot fyren jeg liker, heller, naturlig nok, men jeg føler meg jo ikke spesielt hyggelig som har sånne tanker. Ja, jeg er samme AB som skrev dette om ham jeg dater for tiden (har holdt på i 3 måneder nå) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå