Gå til innhold

Vil ha han! Hvordan få noe på gang?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For å gjøre en lang historie kort;

Det er en fyr, en venn, treningskompis

Jeg har fått følelser for han, jeg er forelsket. Blir alltid i topp humør av han, og er så glad i nærheten av han.

Alle sier at vi er "ment-to-be". At han alltid er i godt humør når han er med meg, at han får et ekstra blink i øyet når jeg er der. At han ser på meg på et vis som bare kan tyde på en ting.

Alle sier de kan se at det er noe mellom oss, har fått høre av gode venner at andre har spurt om det er noe mellom oss..

Sannheten er at vi ikke snakker sammen noe mer enn noen andre, men når vi snakker sammen så er jeg helt i himmelen og vi har mer enn litt øyekontakt.. Vi har det veldig gøy i hverandres nærvær, men jeg vil så gjærne noe mer.. Samtidig som jeg gjerne vil jeg er bare så redd for å gjøre noe feil, så redd for å såre han, eller miste han og såre meg selv.

Ble litt mye dette, men tror dere liksom det er noe , eller er det bare noe jeg og ALLE andre innbiller oss, er liksom ikke bare mine venner som sier det, men liksom de andre gutta? :S

Og noen tips til hvordan jeg kan ta det videre, vil så gjerne, men er redd, hva kan jeg snakke med han om, noen tips? Hvordan skal jeg oppføre meg? Flørting ?

Tips tas imot med stor takk :D

Vil likosm ikke være for frempå, vil at han skal vise interesse jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å invitere han ut til eks. :kaffekopp: og fortelle han hva du føler? Er kanskje simpelt men er veldig effektiv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! :) Hvis dere trener sammen så er jo det noe å henge det på? Hva trener dere? Hvis det er f.eks fotball, så hva med å invitere ham med på en fotballkamp f.eks.? Eller hvis det er løping, invitere han med på en joggetur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...