Gå til innhold

SINNSYKT rar date, har dere hørt lignende?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det var jo en tråd her for en tid siden om det samme tema. Såvidt jeg husker (fritt etter hukommelsen) var det en kvinne og mann som ikke lengre hadde romantiske følelser for hverandre, men bodde sammen pga av barnet. Begge kunne tenke seg flere barn, og vurderte derfor å få et til - selvom de ikke hadde planer om å leve sammen i et romantisk forhold igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest videmo

Det er uansett ikke noe man tar opp på første date :fnise:

Som er grunnen til at en gjør seg ferdig med unger først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde følt meg dummere om jeg hadde blitt avvist på den måten, enn om han bare hadde sagt "dette var hyggelig, men jeg er ikke interesseert i noe mer".

Men du hadde jo ikke skjønt og tatt det som en avvisning. Det er hele poenget! Uff som dere skal gjøre ting mer komplisert enn de er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Men du hadde jo ikke skjønt og tatt det som en avvisning. Det er hele poenget! Uff som dere skal gjøre ting mer komplisert enn de er.

Er mer kompisert å være feig og ikke bare si ting som de er. Men men like greit. hadde vært glad å bli kvitt en konfliktsky mann.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Men du hadde jo ikke skjønt og tatt det som en avvisning. Det er hele poenget! Uff som dere skal gjøre ting mer komplisert enn de er.

Men jeg kunne jo ha funnet ut av det i ettertid, f.eks.

Ærlighet er fortsatt den beste veien å få. Den metoden du beskriver er jo rett og slett bare feighet. Hvorfor ikke bare si det som det er, istedet for å finne på masse tull?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest en tråd her inne om en mann som ville ha barn med eksen. hun var også enig om det, men den nye dama hans ville ikke.

Så det er vel noen som ser på det der som en løsning på mine-dine-våre-barn... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest

:fnise:

Hadde en venninne en gang som også tenkte slik, hun fortalte at hun faktisk hadde spurt xen sin om det også. Han var ikke videre interressert merkelig nok, han hadde ny dame..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg kunne jo ha funnet ut av det i ettertid, f.eks.

Ærlighet er fortsatt den beste veien å få. Den metoden du beskriver er jo rett og slett bare feighet. Hvorfor ikke bare si det som det er, istedet for å finne på masse tull?

Avviser jeg deg er det etfett hva jeg sier, for poengeter vel bare at du skalforsvinne? Så slutt å bruk kalorier på folks avvisningsmetoder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Avviser jeg deg er det etfett hva jeg sier, for poengeter vel bare at du skalforsvinne? Så slutt å bruk kalorier på folks avvisningsmetoder.

Det går da an å avvise folk man vil skal forsvinne på en ærlig og redelig måte likevel. Makan så egoistisk du skulle være da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går da an å avvise folk man vil skal forsvinne på en ærlig og redelig måte likevel. Makan så egoistisk du skulle være da.

Ærlighet er ikke alltid redelighet. Dette blir siste ordet. Makan til kveulering det skulle være da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Ærlighet er ikke alltid redelighet. Dette blir siste ordet. Makan til kveulering det skulle være da.

Er ikke redelig å dikte opp tullehistorier heller.

Man kan bare si høflig, beklager jeg er ikke interessert i noe mer. Om man er brutalt ærlig og sier noe direkte stygt når man avviser, da kan jeg være enig med deg i at ærlighet ikke alltid er redelighet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke redelig å dikte opp tullehistorier heller.

Man kan bare si høflig, beklager jeg er ikke interessert i noe mer. Om man er brutalt ærlig og sier noe direkte stygt når man avviser, da kan jeg være enig med deg i at ærlighet ikke alltid er redelighet.

whatever.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

whatever.

Du må jo være en drittsekk, håper ikke jeg ender opp på date med en sånn som deg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo være en drittsekk, håper ikke jeg ender opp på date med en sånn som deg.

Du er nok for gammel for meg så bare slapp av. Ha en flott kveld videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BettyBoop

Du er nok for gammel for meg så bare slapp av. Ha en flott kveld videre :)

Ja det ante meg at du bare var en liten guttunge.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det ante meg at du bare var en liten guttunge.

Nei, jeg foretrekker bare at damene er unge og spreke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.. så hvis dette vesenet havnet i et forhold og dette varer en stund så sier dama "jeg vil ha barn!" og så sier han "jeg også!" og i neste øyeblikk så stormer han hjem til eksen som aner fred og ingen fare?

Med mindre eksen er med på planleggingen hans, så hadde det vært ganske artig å være flue på veggen når den dagen kom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...